ServiceNow מקיימת בשנתיים האחרונות אירועי האקתון מרובי משתתפים ברחבי העולם. הקיץ הגיעה תורה של ישראל ודיקומנו לאבס (Dicomano Labs) מקבוצת One1, שותפת מפתח של ServiceNow בארץ, לקחה על עצמה להרים את האירוע.

ההאקתון התקיים במשרדי ServiceNow בפתח תקווה בהשתתפות של כ-100 איש מאנשי הפיתוח של דיקומנו לאבס ומלקוחות האנטרפרייז של ServiceNow בישראל.

במקום הראשון זכתה קבוצה של עובדי אל על, עם פתרון למעקב אחר משימות קדם טיסה. במקום השני זכתה קבוצה שהגיעה מבנק לאומי, שפיתחה אפליקציה לתכנון סדר היום של הטכנאי בשטח בצורה דינמית. שלישיים דורגו אנשי טבע, שהפתרון שהציעו בא להתגבר על הפער שנוצר בנתונים המצטברים בין המועד בו לקוח פותח קריאה בפורטל ועד לרגע בו חוזר אליו התומך.

בחבר השופטים ישבו לימור אפיק, מנהלת ServiceNow בישראל, ונציגי החברה מחו"ל, ביניהם כריס פופ, סמנכ"ל החדשנות, דיוויד גייטלי, מנהל חנות האפליקציות של החברה, ומארק אודורנל, מנהל ממשק המשתמש שלה.

גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס והרוח החיה מאחורי ההאקתון, ציין כי הוא הופתע מהפריון והרעיונות הנהדרים שעלו במהלך האירוע.

"אני מעביר עשרות האקתונים בשנה ובאחרונה, בכנס השנתי שלנו בלאס וגאס, הובלתי האקתון עם 1,300 משתתפים, מחברי הקהילה שלנו", אמר פופ. "אני חייב לציין שההאקתון בפתח תקווה הוא אחד משלושת המובילים שבהם השתתפתי השנה".

לדברי אפיק, "ההתרגשות, השמחה והאפליקציות שפותחו בשמונה שעות הרשימו את אנשי ServiceNow שנכחו במקום. אין לנו ספק שנמשיך במסורת הנהדרת הזאת ונשמח עד מאוד שסהר ודיקומנו לאבס ימשיכו להוביל אותה".