חברת Terrogence העוסקת בתחום ה- Web Intelligence ופועלת בשוק הבינלאומי, נחשבת כמובילה עולמית בפעילויות של איסוף וחקירה של חומר מודיעיני מהרשת והפקת דוחו"ת מודיעין, בחרה ב- ONE Cloud בקבלת פתרונות הענן.

אריאל אלטמן מנהל הIT בחברת Terrogence: "אופי העבודה של חברת Terrogence מחייב עבודה משולבת על אוסף של מסמכים ותוכנות בו זמנית, ממקומות שונים בעולם, תוך מתן חשיבות גבוהה לנושא אבטחת המידע ואיומי סייבר. לאחר בחינה מעמיקה וקפדנית של שירותי הענן של מיקרוסופט Office 365, הגיעו אנשי Terrogence למסקנה כי סביבת עבודה זו מספקת להם מענה לכל האתגרים להם נדרשו, זאת לצד רמות אבטחת מידע גבוהות המאפשרות להם שקט מירבי ויכולת להתרכז בליבת הפעילות העסקית שלהם. לביצוע פרויקט המעבר נבחרה חברת ONE שותפה עסקית ותיקה ומנוסה בפתרונות ענן.

הפתרון שהוטמע המסוגל לספק גמישות בהקצאת המשאבים לצד אבטחת מידע גבוהה, יכולות שיתוף מידע מתקדמות ופרודוקטיביות מקסימלית של המשתמשים.

"הצורך בשירותי ענן התעורר למול אופי העבודה הפרוייקטלית שלנו, שדרשה סקלביליות גבוהה של התשתיות. אופי הפרויקטים דרש הרחבה משמעותית של כמות המשתמשים או צמצום שלהם, תוך יכולת להקצות משאבים ומערכות בצורה דינמית ומהירה. הניסיון לבצע זאת על בסיס תשתיות פנימיות התגלה כיקר ותובעני במשמעויות של תחזוקה, ניהול שוטף והקצאת כוח אדם מתאים. כל אלה גרמו לנו לסטייה מתמדת מליבת הפעילות שלנו וחייבו אותנו לעסוק בפעילות תשתיתית שגזלה זמן ומשאבים רבים.

המעבר לענן אפשר למשתמשים שלנו לגשת למידע בצורה קלה ומאובטחת יותר, לעבוד על מסמכים בו זמנית, לשתף מידע בפרויקטים, לאתר מידע בקלות רבה יותר ולהתרחב או להצטמצם במהירות ובפשטות. כמו-כן, סיפק  הפתרון מענה מרחיק לכת לנושא הרגולציה, תוך יכולת ליישם פתרון DR  העומד בכל התנאים הנדרשים ללא צורך בהשקעה נוספת".