בשיתוף ONE BALINK ועם המומחיות שלהם בסביבת Salesforce, בנינו מערכת מתוחכמת ויעילה ביותר של פתרונות ענן, לניהול כלל מחזור החיים של לקוחות תחום הרכב והאינטראקציה שלהם עם היבואן בשלבי המכירה והשירות.

פרנק גאסנר, סמנכ"ל מכירות, תחום Automotive, חברת T-Systems (חברת בת של דויטש טלקום) הפרויקט כלל פתרון ורטיקלי לחווית לקוח מבוסס Salesforce עבור תעשיית הרכב.
חווית לקוח במהלך מחזור החיים של הקשר בין הלקוח לרכב: מאולם התצוגה ועד לניהול טיפולים במוסך. מהפך דיגיטלי של הקשר המשולש: לקוח/ דילר-יבואן/ מכונית. כלי פרו-אקטיבי בידי יבואן הרכב ליצירת פעולות יזומות ויעילות: קמפיינים ממוקדים, פילוח מדויק, הצעות ערך על בסיס פעילות והתעניינות אפקטיבית של לקוח ועוד. מינוף באמצעות IOT  כדי לחבר בין עולם פיזי לדיגיטלי – פתרון מבוסס Beacons. פתרון לתכנון המוסך (Workshop Planning) מבחינת עומסים וזימון ביקורים למוסך.