"הטמענו את המערכת של ServiceNow לפני כשנתיים. התחלנו עם שירותי IT, הטמענו תהליכים סטנדרטיים לטיפול בתקלות, טיפול בבקשות, שירות עצמי לצריכה בפורטל, תהליכי ניהול ידע, ריפוי עצמי. לאחר מכן, הטמענו את חבילת ה- HR, אשר משרתת את עשרות אלפי עובדי טבע". כך אמר צפריר שמר, מנהל ITSM בטבע. שמר דיבר ברב שיח שהתקיים לפני ימים אחדים בבית אנשים ומחשבים ובו נדונו ההיבטים המקומיים בעשייה של ServiceNow, הפועלת בתחום של מיכון חכם של תהליכי עבודה בענן.

לדברי שמר, "עשינו מהפכה בתפיסת השירות. עזבנו את דפוס העבודה שפועל ממקום מבוזר, של שירותים שונים. בפורטל האחוד נעשה הרבה שימוש בשירות עצמי. 70% מכלל הבקשות לארגון ה-IT מגיעות דרך פורטל השירותים. בעתיד ניכנס לעולמות הצ'ט בוט ובינה מלאכותית". שמר סיים באומרו כי "נטפל בעזרת המערכת גם בעולם האבטחה הפיסית, לניהול מבקרים וניהול מבנים. את כל הקמפיינים וההשקות אל מול העובדים נעשה דרך ServiceNow".

פיתוח יישומים עסקיים בתפירה אישית – גילי סהר, מנכ"ל דיקומאנו לאבס (Dicomano Labs) מבית ONE, אמר כי החברה שותפה של ServiceNow מאז 2012, "אנו מתמחים ומתמקדים אך ורק ביישום ובמכירת פתרונות ServiceNow". לדברי סהר, "לחברה,יש כמה קווי מוצרים. האחד, חבילה בסיסית – ITSM, שהיא סל שירותים לעולמות ניהול ה-IT, שם היא מתחרה ב-CA וב-BMC. לחברה יש נתח שוק עולמי של 52%. חבילה נוספת היא ניהול שירותי לקוחות ותמיכה, CSM. עוד חבילה היא HR – המנגישה את השירותים למול העובד לרוחב הארגון. רוב הלקוחות הארגוניים צורכים יותר מחבילה אחת".