נפלה בחלקנו זכות גדולה להיות חלק מפרויקט מדהים של שיפוץ הוסטל לנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בכפר סבא. תודה לכל העובדים שהגיעו ועבדו מכל הלב כדי לתת מעצמם למען האחר.
לפני כחודשיים הזמינו אותנו להוסטל לנשים עם מגבלה שכלית התפתחותית בכפר סבא. המבנה הינו ביתן של נשים בוגרות שמבלות את כל חייהם בבית הזה והבית כל כך לא עושה חשק לחיות בו. באותו רגע הודענו להן שאנחנו נשפץ עבורן את הבית.
האמת שחששנו מאוד מהיכולת לממן ולאתר מתנדבים לפרויקט, כי גם בתחום הנתינה אין לצערנו שוויון בין האוכלוסיות השונות, ולמצוא מתנדבים ומימון לפרויקט כזה זה אתגר מאוד מורכב.
באותו ערב הזמינו אותנו להרצות במפגש לקהילת נשים תל אביביות שמובילות  בסוף ההרצאה ניגשה שני המקסימה, מנהלת Xact  חטיבת הSAP של ONE ושאלה: "לאיזה פרויקט את צריכה עכשיו מימון ומתנדבים?" מיד אמרתי לה לנשים בכפר סבא. ענתה לי "זה שלנו". וכך היה.
כנראה שצריך רק להאמין שתמצא אנשים טובים בדרך.
מהרגע הזה שיתוף הפעולה הקסום עם  Sculla לימודי הום סטיילינג   והמעצבות המקסימות שהגיעו בהתנדבות אפשר לייצר לכל אשה את חדר החלומות שלה.
מתנדבי חברת Xact Soft  בניצוחה של קרן דה אבילה באו לעבוד קשה. והתוצאה: אין מילים לתאר את ההתרגשות של כולנו כשהבנות הגיעו הביתה הפעם באמת בכינו.
אז תודה לכל האנשים הקסומים שמאפשרים לעשות את הניסים הללו כי בלעדיכם במקרה הזה אף אחד, אבל אף אחד לא היה מגיע לעשות את זה.