"כדי לייצר ערך עסקי ללקוחות SAP, הסוד הוא להשקיע קודם כל בעובדים"

כך אומרת שני אנקוריון, מנהלת חטיבת ה-SAP של ONE, אקסאקט, אשר מתמחה בפרויקטים עתירי ידע וטכנולוגיה לארגונים מכל גודל ומגזר, בישראל ובחו"ל. פגשנו את שני לשיחה על ניהול, מובילות טכנולוגית, ומחויבות ללקוחות בעולמות ה-SAP. ריאיון

ONE היא אחת מחברות ה-IT המובילות בישראל, עם הכנסות שנתיות של כמיליארד שקל. החברה מעסיקה כ-3,500 עובדים בישראל ובחו"ל ומספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור חוץ ליותר מ-2,000 לקוחות במגזרי התעשייה השונים. חטיבת ה-SAP של קבוצת ONE מתמחה בביצוע פרויקטי אינטגרציה עתירי ידע, טכנולוגיות, ותהליכים עסקיים בעולמות ה-SAP, ובין לקוחותיה ניתן למצוא את החברות המובילות במשק.

את חטיבת ה-SAP של ענקית המחשוב הישראלית מנהלת שני אנקוריון. שני היא אחת הדמויות הבולטות בקהילת SAP בישראל, בעלת ניסיון של יותר מ-18 שנה בתחום. לדבריה, מה שהופך את אקסאקט, חטיבת ה-SAP של ONE, ליוצאת דופן היא איכות העובדים. "האנשים אצלנו ברמה מקצועית מאוד גבוהה, בעלי ניסיון מוכח במגוון טכנולוגיות מתקדמות ותהליכים עסקיים מורכבים, ועם מחויבות עמוקה ללקוח – ולכן יש להם היכולת לאתר וליישם פתרונות אינטגרטיביים מתוך ראיה מערכתית ועסקית רחבה של צורכי הלקוח".

השיחה עם אנקוריון מרתקת וניכר עליה שהיא אוהבת את מה שהיא עושה. היא נראית כמי שעולמות ה- SAP זורמים בעורקיה, וקשה להתעלם מהחיבה המופגנת שבה היא מדברת על העובדים וגם על לקוחות החטיבה שבניהולה.

מה מייחד אתכם בין כל שותפי SAP בישראל?

"אצלנו העובד נמצא במרכז. אנחנו דואגים לאינטרסים של העובדים וזה מוכיח את עצמו, מפני שככה גם הלקוחות יותר מרוצים. הלקוחות שלנו מספרים שהם בוחרים לעבוד אתנו בגלל היכולות והרמה הטכנולוגית הגבוהה של אנשינו. אנחנו שומעים מהרבה לקוחות שאנחנו הכי טובים, והרי אומרים שהלקוח תמיד צודק.

"הניסיון שלנו בפרויקטי טכנולוגיה מורכבים כמו שדרוג ומיגרציה ללקוחות SAP מאפשר לנו לספק לארגונים ערך רב בתמורה להשקעה שלהם, וזאת תוך צמצום משך הפרויקט והקטנת רמת הסיכון לאפס, הודות למתודולוגיה ייחודית ומחויבות החברה להצלחה.

"דבר נוסף שמהווה יתרון גדול עבור לקוחותינו, זו היכולת לקבל את כל השירותים שנדרשים לפרויקט מחברה גדולה אחת, קבוצת ONE, אשר מסוגלת לספק את הצרכים של כל לקוח – בחומרה, תוכנה, בדיקות, ועם הרבה מאוד ידע מקצועי שעוטף את הכול".

מהי תפיסת העולם העסקית שלך בפעילות עם לקוחות SAP?

"בהמשך לנקודה הקודמת, אני מאמינה שארגון מצליח צריך, לפני הכול, תרבות ארגונית חזקה, חזון ברור שמסביר מדוע קמים כל בוקר, וערכים חברתיים העוברים כחוט השני בכל תהליך בחברה. כדי להצליח בכך צריך למלא את שורות הארגון בעובדים הטובים ביותר שניתן להשיג, אבל זה לא מספיק לעצור שם. יש להשקיע בהעשרה שלהם – הן מבחינה מקצועית והן ברמה האישית. ברגע שמנהל מצליח במשימה הזו, יש לו בסיס איתן לפיתוח הפעילות העסקית. מובטח לו שיצליח להעניק שירות מצוין ומענה איכותי לצורכי הלקוחות, ומהנקודה הזאת – השמיים הם הגבול.

"בהתאם לתפיסה זו, יש לנו באקסאקט, חטיבת ה-SAP של ONE,  עובדים מובילים בתחומם ואנחנו משקיעים הרבה אנרגיה ומחשבה ביצירת שביעות רצון וקשר רציף כדרך חיים ממש. אנו מקפידים לשמור על הרמה המקצועית הגבוהה ביותר כדי שנוכל לתת לכל לקוח תשובה מקצועית, רובסטית, ומועילה לטווח המידי והרחוק, ולספק לו ערך גבוה בתמורה להשקעה שלו. זה הד.נ.א שלנו ובאופן הזה אנחנו מרוויחים גם עובדים מרוצים שמעניין להם בעבודה וגם לקוחות מרוצים שמקבלים את השירות הכי טוב שיש. החזון שלנו הוא להתעורר כל בוקר, ליהנות ממה שאנחנו עושים, ולעשות אותו הכי טוב שיש. במקרה שלנו זה אומר לעבוד עבור הלקוח עם כול הלב ולא לחסוך ממנו כלום בשירות, באמינות, ברמת המחויבות ובמקצועיות.

מה המגמות החשובות ביותר בשוק המחשוב הארגוני, ומה ONE מציעה בתחומים אלה ללקוחות SAP?

"להערכתי האינטרנט של הדברים (IoT) זאת המגמה שמובילה את המחשוב בכלל, ואת המחשוב הארגוני בעידן הדיגיטלי בפרט. לפי חלק מההערכות בשוק, עד 2020 מספר האובייקטים שמחוברים לאינטרנט יגיע ל-50 מיליארד. אנחנו מדברים על תופעה טכנולוגית שעשויה לשנות לחלוטין את כללי המשחק בכל השווקים כמעט, ואני מאמינה שאין כמעט ארגון בעולם שהנושא הזה אינו רלוונטי עבורו. לאור זאת, אנו לומדים היטב את כל התחומים המשיקים בעולמות ה-SAP, כגון טיפול בביג דאטה, אנליטיקס, SAP HANA כמובן, ואת נקודות ההשקה ביניהם. אנו מציעים ללקוחותינו בהווה ובעתיד ידע רחב וניסיון עשיר בנושאים הללו. מהיכרותי עם SAP ועם מנועי החדשנות פורצי הדרך שלה, אין לי ספק שאנו נכנסים אל עידן חדש ומרתק.

"אנו חיים בעולם כה דינאמי, עד כדי כך שחלק מהפרויקטים שהיו רלוונטיים רק לפני שנה כמעט ואינם רלוונטיים היום. בסביבה של שינויים כה מהירים, מה שחשוב לכל ארגון זה לעבוד עם שותפים שיודעים לרכוב על הגל הזה של השינוי, ולרתום את כוחה של הטכנולוגיה כדי לאפשר לארגונך להתקדם טוב ומהר יותר. זו הסיבה שאצלנו, באקסאקט, שמים דגש על האנשים המבריקים ביותר ועל יכולת לימוד מהירה. אני גאה לומר שאנו מתמודדים עם כל פרויקט ועם כל טכנולוגיה בצורה הטובה והמקצועית ביותר, ואת זה אומרים הלקוחות .בין הפרויקטים שביצענו לאחרונה אפשר לציין פרויקט מיגרציה בבזק, שדרוג גדול שעשינו בכלמוביל, פרויקט SAP HANA בגיוון אימג'ינג, פרויקט להקמת מערכת SAP PI (Process Integration) ואבטחת מידע בהוצאת הספרים הגדולה בעולם Randomhouse ועוד פרויקטים רבים ומרתקים בארגוני SAP בישראל ובחו"ל.

"כמו תמיד, גם עתה אנחנו עם הפנים לעתיד, משתדלים לשמר את המובילות הטכנולוגית ולהישאר צעד אחד לפני כולם בעולמות ה-SAP. למשל בתחום הפיתוח ב-UI5 שהשימוש בו הולך ומתרחב בארגוני SAP, התמקצעות בפרויקטים מורכבים של SAP HANA ובאבטחת מידע לארגוני SAP. לא כל מי שיודע אבטחת מידע יודע גם SAP, ולהיפך. אנו החברה היחידה בשוק שמשלבת בין רמות גבוהות של מקצועיות וניסיון באבטחת מידע וב-SAP.

"כיום אנו מונים כמאה עובדים בחטיבה וממשיכים לגייס. בפתחה של שנת 2016, אין לי ספק שמצפה לכולנו שנה מעניינת ומרתקת בשוק ה-IT, ובפרט בעולמות ה-SAP".

 

 

אקסאקט, חטיבת ה-SAP של קבוצת ONE, בניהולה של שני אנקוריון, מציינת השנה עשור להיווסדה. בחטיבה מועסקים כמאה עובדים, ובימים אלה היא נמצאת במהלך גיוס שנועד לספק מענה לפעילות המתרחבת מול הלקוחות. החטיבה מתמחה בביצוע פרויקטי אינטגרציה עתירי ידע, טכנולוגיות, ותהליכים עסקיים בעולמות ה-SAP. השירותים שמציעה החטיבה כוללים ייעוץ אסטרטגי וארכיטקטורה; התקנה, יישום ופיתוח בשלל פתרונות SAP; ליווי פרויקטים מטעם הלקוח; ייעוץ ותמיכה בנושאי שדרוג מערכות SAP; שיפור ביצועים לכלל פתרונות SAP בכל הגרסאות; תמיכה 24X7 ופתרון תקלות קריטיות באתר הלקוח בכל שעה; שירות Helpdesk לניהול הרשאות במיקור חוץ תוך התמחות ייחודית באבטחת מידע למערכות SAP, Compliance ורגולציות ועוד.