חדר חדשות

One1CRM גורמים ללקוח שלך לחייך

מאת גיא שדה, מנהל One1CRM ניהול קשרי לקוחות הפך להיות הרבה יותר מאשר הטמעה מוצלחת של מערכת CRM. כיום ניהול הקשר עם הלקוח הוא חלק מרכזי בטרנספורמציה הדיגיטלית שארגונים מנהלים, בהשקעה רבה מאוד, ואשר כל מטרתם היא בסופו של דבר – לגרום ללקוח לחייך. אנחנו ב-One1CRM זיהינו מגמה עולמית זו, ושילבנו אותה בתוך הפתרון הרחב […]

קרא עוד >
רשימת קריאה מומלצת
one1Point יישמה את מערכת מוביסייל בח. כהן
one1Point מאפשרת לארגונים למכור בצורה חכמה יותר. פרויקט ייחודי  עם מערכת מוביסייל בלקוח ח. כהן, סיטונאית המזון והמשקאות. המערכת תאפשר
קרא עוד >>
SIRIN LABS בחרה ב One1Global בהקמה וניהול צוותי פיתוח בתחום Blockchain
SIRIN LABS  בחרה ב One1Global בהקמת בצוות מחקר ופיתוח ובאיתור מהנדסי פיתוח מהמוכשרים ביותר באירופה בתחומי ה  Mobile על גבי
קרא עוד >>
דיקומנו לאבס הקימה פורטל פנים ארגוני של ServiceNow באל על
דיקומנו לאבס מקבוצת One1 הקימה פורטל שירות פנים ארגוני באל על. הפורטל החדש, שהוקם על פלטפורמת ServiceNow, מאפשר לעובדי חברת
קרא עוד >>
רשת אמית בחרה במערכת המידע של One1Erp כשותפה משמעותית בהתפתחות והחדשנות של הרשת
ברשת אמי"ת הוקמה מחלקת מערכות שבראשה עומד רו"ח ליאור עומסי , סמנכ"ל בכיר לכספים ומערכות מידע, שכר ומשאבי אנוש. הרשת
קרא עוד >>
כך מנהלת טבע את שירותי ה-IT שלה בעזרת ServiceNow
"הטמענו את המערכת של ServiceNow לפני כשנתיים. התחלנו עם שירותי IT, הטמענו תהליכים סטנדרטיים לטיפול בתקלות, טיפול בבקשות, שירות עצמי
קרא עוד >>
הגעת עד לכאן ורוצה לדבר איתנו?
צור איתנו קשר

X