מכירות ושיווק | המרכז
מספר 22952

אחראי/ת שירות לקוחות

תיאור המשרה

לצוות המומחים של כלנית עבור ארגון גדול באיזור המרכז דרוש/ה אחראי/ת שירות לקוחות.
התפקיד כולל תמיכה בתוכניות המעורבות בסחר דיגיטלי, תכנון תהליך תקשורת אפקטיבי, הקמת יחידת Back Office, תכנון והגדרת תהליכים עסקיים, ניתוח יישום תוכניות סחר וניהול הוצאות.

דרישות

• BAB.Sc – חובה
• 3 שנות ניסיון של מכירות ושיווק מסחרי
• ניסיון בניהול משרד לקוחות
• 2 שנות ניסיון בתפקיד ניהול
• ידע רב ומומחיות של תוכנת Office – חובה
• ידע במערכות BI – יתרון
• אנגלית שוטפת – חובה

הגשת מועמדות למשרה זו
מלא/י את פרטיכם ואנו נחזור אליכם
במידה והמשרה רלוונטית עבורכם
X