Help Desk | השרון
מספר 22933

מחפש/ת עבודה מאתגרת במחשבים? בוא /י אלינו!

תיאור המשרה

חברת כלנית מחפשת איש/ת Help Desk לתמיכה פנים ארגונית;לחברה גלובלית והשתלבותבצוות מקצועי ברמה גבוהה!. במסגרת התפקיד: 1. ניהול משתמשים IDM + Active Directory 2. ניהול שרת מדפסות 3. תמיכה בשרת VOIP (הקצאה, הקמה והגדרת שלוחות) 4. תמיכה בחבילות הפצה SCCM 5. תמיכה בתחנות קצה – Windows 7 / 10 (הגדרות, פתרון תקלות) 6. חיבור עובדי החברה מרחוק (CheckPoint VPN) 7. ניהול משתמשים בשרת MDM (ניהול מכשירי iOS + Android) 8. עבודה מול שרתי Citrix / VMware ופתרון תקלות משתמשים

דרישות

ניסיון טכני – צבאי / קורס MCITP/MCSA / עבודות קודמות.
אנגלית ברמה טובה (דיבור וכתיבה).
תודעת שירות גבוהה!
משרה מלאה במשמרות בוקר וערב.

הגשת מועמדות למשרה זו
מלא/י את פרטיכם ואנו נחזור אליכם
במידה והמשרה רלוונטית עבורכם
X