One1Link  הוכיחה יכולת אפקטיבית ביותר בפיתוח ויישום פתרון ה- Customer Community  שלנו בשימוש על גבי הפלטפורמה Service Cloud. עבדנו בשותפות עם הלקוח כדי לממש דרך הפלטפורמה את רמת שירות הלקוחות הגבוה אליו שואפת חברת  שסטנלי. סייענו ללקוח ליצור מרכז שירות מקצועי שמאפשר  סוגים שונים של התקשרויות.

עמיחי זלצר, AVP כלל עולמי שירותים טכנים, Stanley Healthcare Solutions מספר על הפתרון, פרויקט פתרון שירות לקוחות בעולם המכשור הרפואי שבוצע על ידי חברת One1  הביא למימוש מלא של מרכז שירות לקוחות בחברת Stanley Healtcare המשווקת ציוד רפואי לאלפי בתי חולים ומרפאות בעולם. הפתרון נבנה ע"ג פלטפורמת ה- Service Cloud של Salesforce וכלל תמיכה רב ערוצית מכל מקום, KPI למדידת ביצועים של הנציגים והמרכז הטכני, יצירת סינרגיה בין שירותים ומכירות, אופטימיזציית ROI על השקעות ב- IT , פורטל לקוחות – Customer Communities במוד של Self Service, אפליקציית שירות לעבודה מול נציג שירות דרך הנייד, פתרון לטכנאי שטח – FSL .
הפתרון שהוטמע בחברת סטנלי היה כה מוצלח שנבחר והוצג ע"י סיילספורס  העולמית לסיפור הלקוח המרכזי בהרצאת המליאה (Keynote) של ה- Service Cloud בכנס העולמי השנתי של סיילספורס, Dreamforce 2016