המגזר המוניציפלי
פתרונות חכמים לערים חכמות
One1 solutions for Municipal Authorities

המגזר המוניציפלי

עיריות, מועצות ורשויות מקומיות הפכו בשנים האחרונות למיישמות מובילות של טכנולוגיה וחדשנות, בדרכן למימוש חזון "העיר החכמה". אולם, בדרך למימוש החזון יש אתגרים רבים, הנוגעים לתשתיות המחשוב ולמערכות הקריטיות הכרוכות בניהול רשות המקומית. רשויות מוניציפליות זקוקות, כיום יותר מתמיד, לכלים ולפתרונות ניהול מידע שיתאימו לצרכים הייחודיים שלהן – פתרונות גמישים ומבוססי ענן אשר תומכים במתן שירות מתקדם לתושבים, בניהול התשתיות העירוניות, ובכל ההיבטים הדרושים לתפעול הרשות ולפיתוח היומיומי שלה.

חברת One1 והאוטומציה החדשה מובילות בפיתוח ויישום טכנולוגיות מתקדמות, ומספקות את המגוון הרחב ביותר של פתרונות ושירותי מחשוב חדשניים לרשויות מוניציפליות. בשנים האחרונות סייעה One1 לעשרות רשויות מקומיות ואנו מזמינים אתכם להכיר את הפתרונות הייעודיים למגזר המוניציפלי שמציעה One1, חברת המחשוב והאינטגרציה המובילה בישראל.

סיפורי לקוח
סיפור לקוח
עיריית חיפה

עיריית חיפה – ITHD מערכת מרכזית לניהול השירות והתמיכה, הניתנת לעובדי עיריית חיפה ולספקי השירות הפועלים מולה. המערכת מספקת תמונת 360 מעלות על השירות לעובד ועל הציוד המצוי ברשותו.

קרא עוד
סיפור לקוח
מועצה מקומית שהם

במועצה המקומית שהם ישנם 150 משתמשי קצה במערכות המחשוב. הנהלת המועצה בחרה ב-One1 לביצוע פרויקט הסבת מערכות שרתים פיסיים לסביבת וירטואליזציה בתצורת שרידות מלאה, כולל שדרוג סביבת מיקרוסופט באופן מלא.

קרא עוד
סיפור לקוח
ניהול קריאות ותהליכי רכש בעיריית חיפה

מערכת IT HelpDesk לניהול קריאות ותהליכי רכש – עיריית חיפה המערכת משמשת לניהול השירות והתמיכה הניתנת לעובדי עיריית חיפה וספקי שירות. מדובר במערכת מתקדמת שמאפשרת ניהול קריאות מקצה לקצה מהעובד, דרך מרכז השירות ועד לספקי שירות חיצוניים. המערכת מרכזת את קריאות השירות, מבצעת הקצאה אוטומטית לתורי עבודה וקובעת SLA בהתאם לסיווג הנושאים בקריאה. המערכת כוללת […]

קרא עוד
סיפור לקוח
עיריית חיפה שמה את התושב כלקוח הרשות המקומית

התושב כלקוח הרשות המקומית – עיריית חיפה שילוב בין Dynamics CRM לבין מערכות הליבה התפעוליות, לצורך מתן מענה איכותי ומלא. הפרויקט הביא לאיחוד פניות התושבים מכלל המערכות, תוך מתן אפשרות לתושב לצפות בפניותיו ובאופן הטיפול בהן. המערכת מציגה את הפונה (תושב) במרכז התהליך ומאפשרת את ניהול האינטראקציה מולו לאורך כל הטיפול בפנייתו. המערכת מאפשרת בין […]

קרא עוד
הגעת עד לכאן ורוצה לדבר איתנו?
צור איתנו קשר

X