תעשיה מסחר
 One1 solutions for  Industry

תעשיה מסחר

התעשייה המסורתית ממלאת תפקיד חשוב בכלכלה העולמית. באחרונה, החדשנות בתחומי ביג דאטה ו-IoT מייצרת הזדמנויות חדשות עבור התעשייה המסורתית, במה שזכה לכינוי "תעשייה דור 4.0". אולם, הטמעת חדשנות אינה דבר שקורה בין-לילה וחברות התעשייה המובילות בישראל ובעולם לא ימהרו להחליף טכנולוגיות, אלא יעדיפו לשמר את ההשקעות בטכנולוגיות שכבר עשו עד היום. איך ניתן לגשר בין הטכנולוגיה הקיימת בארגון לרצון להטמיע חדשנות פורצת דרך? איך עושים זאת מבלי להחליף את הטכנולוגיות הקיימות? איך שומרים על התחרותיות מול חברות אחרות שמטמיעות חדשנות בקצב מהיר?

אנו מזמינים אותך להכיר את הפתרונות החדשניים למגזר התעשייה שמציעה One1, חברת המחשוב והאינטגרציה המובילה בישראל.

סיפורי לקוח
סיפור לקוח
דיקומנו לאבס הקימה פורטל פנים ארגוני של ServiceNow באל על

דיקומנו לאבס מקבוצת One1 הקימה פורטל שירות פנים ארגוני באל על. הפורטל החדש, שהוקם על פלטפורמת ServiceNow, מאפשר לעובדי חברת התעופה לפתוח בקלות ובמהירות קריאות שירות מול אגף התשתיות של חטיבת המחשוב בחברה, ולקבל מענה מהיר ויעיל לפנייתם. לאחר פיילוט קצר שהסתיים בחודש יוני נפתח הפורטל לשימוש 6,000 העובדים של אל על בישראל. היקף הפרויקט […]

קרא עוד
סיפור לקוח
כך מנהלת טבע את שירותי ה-IT שלה בעזרת ServiceNow

"הטמענו את המערכת של ServiceNow לפני כשנתיים. התחלנו עם שירותי IT, הטמענו תהליכים סטנדרטיים לטיפול בתקלות, טיפול בבקשות, שירות עצמי לצריכה בפורטל, תהליכי ניהול ידע, ריפוי עצמי. לאחר מכן, הטמענו את חבילת ה-HR, אשר משרתת את עשרות אלפי עובדי טבע". כך אמר צפריר שמר, מנהל ITSM בטבע. שמר דיבר ברב שיח שהתקיים לפני ימים אחדים בבית […]

קרא עוד
סיפור לקוח
מפעל האריזה הגדול במזרח התיכון: מפעלי חבל מעון בחר בOne1ERP

דרור תנורי, מנכ"ל מפעלי חבל מעון מספר על הבחירה " בית האריזה של מפעלי חבל מעון הוא פאר טכנולוגי של מכונות שהובאו מניו זילנד, גרמניה, דנמרק והולנד, והוא מייעל את תהליך האריזה וחוסך בהוצאות, בעיקר מבחינת כוח אדם. המכונות המשוכללות מחליפות מיון ידני, מבצעות אריזה אוטומטית ומישטוח ומבצעות שלל פעולות אחרות. לאחר שהתוצרים מגיעים מהחקלאים ונכנסים […]

קרא עוד
סיפור לקוח
גבעת חיים בחרה במערכת One1View

המערכת מהווה חלק אינטגרלי מההובלה הערכית והחברתית בקיבוץ, תוך הענקת גמישות רבה יותר במערכת הכספים והתנהלות מול חברים. אנו ב One1ERP דוגלים בחשיבות הממשק בין החברה והקהילה למשק ותאגידיו. מערכת One1iew משרתת את הקהילה הקיבוצית ומהווה חלק אינטגרלי מההובלה הערכית והחברתית בקיבוץ, כולל: פתרונות מתקדמים עם חווית משתמש עדכנית לניהול הקיבוץ כלי עזר ניהוליים לשיפור השליטה והבקרה […]

קרא עוד
סיפור לקוח
חברת דיפלומט מפיצים – פתרון לסוכני מכירות שטח

פרוייקט ייחודי אשר על גבי הפלטפורמה של Salesforce . מאפשר למנף את יכולות עולמות תעשיית המזון וההפצה באמצעות פתרון דיגיטלי חדשני אשר משנה את הדרך שבה עולם הקמעונאות מנוהל. הפרויקט מעניק פתרון ייעודי מבוסס  Salesforce לעולם ההפצה והקמעונאות, שירות עצמי ומאיצי שירות שטח, אינטגרציה מלאה ועמוקה לקטלוג SAP ותמחור קמעונאי, מינוף כח לקוח סיילספורס עבור […]

קרא עוד
מאמרים
חבילת פתרונות לניהול חווית לקוח בשוק הרכב

בשיתוף עם בי איי לינק ועם המומחיות שלהם בסביבת סיילספורס ,התאפשר לחברת טי-סיסטם לבנות מערכת מתוחכמת ויעילה ביותר של פתרונות ענן לניהול כלל מחזור החיים של לקוחות תחום הרכב והאינטראקציה שלהם עם היבואן בשלבי המכירה והשירות." פרנק גאסנר, סמנכ"ל מכירות, תחום Automotive, חברת T-Systems (חברת בת של דויטש טלקום) הפרויקט כלל פתרון ורטיקלי לחווית לקוח […]

קרא עוד
סיפור לקוח
Salesforce Service Cloud עבור חברת Stanley Healthcare

One1Link  הוכיחה יכולת אפקטיבית ביותר בפיתוח ויישום פתרון ה- Customer Community  שלנו בשימוש על גבי הפלטפורמה Service Cloud. עבדנו בשותפות עם הלקוח כדי לממש דרך הפלטפורמה את רמת שירות הלקוחות הגבוה אליו שואפת חברת  שסטנלי. סייענו ללקוח ליצור מרכז שירות מקצועי שמאפשר  סוגים שונים של התקשרויות. עמיחי זלצר, AVP כלל עולמי שירותים טכנים, Stanley Healthcare […]

קרא עוד
סיפור לקוח
דיגיטל וחדשנות בהוט

הוט זכתה בפרויקט מצטיין לשנת 2017 בקטגוריית דיגיטל וחדשנות עם מערכת תמיכה ויזואלית של Techsee במסגרת תחרות מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים. אנו בOne1 גאים להיות שותפים במסע הדיגיטלי של לקוחותינו.

קרא עוד
סיפור לקוח
סודה סטריים העולמית בחרה בOne1 ליישום מערכת Netsuite

סודה סטרים הינה חברה בינלאומית לייצור ושיווק ברי סודה. החברה בחרה ב- One1 ליישום מערכת NetSuite הפרויקט כלל הטמעה של מודולים לניהול לקוחות, לוגיסטיקה, פיננסי, מודול שירות ומסחר אלקטרוני.

קרא עוד
סיפור לקוח
ניהול המרכז הטכני בקוקה קולה

ניהול המרכז הטכני בקוקה קולה . כלנית מתמחה בהקמה וניהול מרכזי תמיכה טכנית. בחברה בינלאומית זו, מנהלת כלנית את מרכז התמיכה הטכני כבר מספר שנים. בעקבות הצלחת ניהול המרכז הטכני, הוחלט "לשכפל" את ההצלחה ולהרחיב את הפעילות ל"מרכז תפעול", שיכלול בתוכו גם את צוות ההפעלה של חדר המחשב. הצוות יעסוק בתפעול המחשוב, הרצת תהליכים, בקרה […]

קרא עוד
סיפור לקוח
צוות 3

צוות 3 היא חברת שמירה ואבטחה מובילה, העוסקת בתחומי שמירה וביטחון, אבטחה, מערכות מיגון, אזעקות, מצלמות, מערכות אש, ניקיון ואחזקה. החברה בחרה ב-One1 להקמת סביבת המחשוב של הארגון, אשר כלל הקמת תשתיות חומרה ושרתים, סביבה וירטואלית, סביבת שרתים, מערכות דואר, ומערכות ייעודיות שהותאמו לצרכיו הייחודיים של הלקוח.

קרא עוד
סיפור לקוח
CONNEX

חברת Connex המנהלת את הרכבת הקלה בירושלים, בחרה ב-One1 להקמת סביבת המחשוב הארגונית. הפרויקט כלל הקמת תשתיות חומרה ומערכת אחסון, סביבה וירטואלית, סביבת מיקרוסופט, גיבוי וארכיון. הפרויקט כלל פתרונות אבטחת מידע כוללים, והמערכת משרתת כ-70 משתמשי קצה.

קרא עוד
סיפור לקוח
פז

יוחאי רוזנבאום, סמנכ"ל טכנולוגיות, פז נפט: "אנחנו עובדים עם Xact מעל לעשור. הם באופן תמידי מספקים לנו מקצוענות טכנולוגית ואוריינטציה שירותית גבוהה. הם הוכיחו שהם המומחים שבמומחים, במיוחד אני אוהב את ההבנה העמוקה שיש להם בנושאים טכניים, את דרך המחשבה היצירתית ותחושת המשפחתיות. בכל הקשור לשירות, Xact עושים עבודה מופלאה- כאשר טובת הלקוח קודמת לכל. […]

קרא עוד
סיפור לקוח
YES

אבי הזארד, ראש מחלקת כספים ולוגיסטיקה, YES: "השגנו את כל מטרותינו בפרויקט קצר במיוחד, בעיקר down time של פחות מעשר שעות. זה יעד שאפתני שהיה נחשב למדע בדיוני לפני שהתחלנו את הפרויקט".

קרא עוד
סיפור לקוח
ICL

אבישי כהן, ראש מחלקת טכנולוגיה ו-IT בחברת ICL: "לא יכולתי לבקש שותף טוב יותר. Xact הביאו לנו את המקצוענות, היצירתיות והתשוקה שאותם חיפשנו בשותף. היועצים, אשר הינם יוצאים מן הכלל, הם בדיוק היתרון התחרותי שהיינו צריכים לפרויקטים שלנו".

קרא עוד
סיפור לקוח
ניהול תהליכי מכירה במזרח אירופה

ניהול תהליכי מכירת דירות בחטיבת מזרח אירופה בשיכון ובינוי בפרויקט הוטמעה מערכת 365 Dynamics CRM מבוססת ענן, שמנהלת בצורה אחידה וגלובלית את כל פרוייקטי הנדל"ן של שיכון ובינוי במזרח אירופה. הפרויקט מאפשר כעת תהליכי עבודה אחידים ושקופים, תוך תמיכה בכל הדרישות המתבקשות בכל מדינה.

קרא עוד
סיפור לקוח
שירות לקוחות בקבוצת שיכון ובינוי

מערכת שירות לקוחות – קבוצת שיכון ובינוי בפרויקט הוטמעה מערכת Dynamics CRM לניהול השירות מול הלקוח, המספקת תמונת לקוח 360 מעלות – החל מהאינטראקציה בשלב המכירה וכלה ברישום הדירה בטאבו. המערכת מלווה את ניהול תיקי הלקוחות בנושאים הקשורים לרגולציה מול רשויות, טיפול בערבויות בנקאיות, טיפול בחובות דיירים, ניהול תשלומים וגביה, רישום הערת אזהרה, טיפול במשכנתאות, […]

קרא עוד
סיפור לקוח
גיל-קאר

מערכת CRM לניהול ושיפור השירות ללקוח, גיל-קאר. בפרויקט הוטמעה מערכת 365 Dynamics CRM מבוססת ענן, התומכת בניהול תהליכי השירות וייעול עבודת נציגי השירות, תוך הגדלת ערוצי מתן השירות וקיצור זמן המתנה".

קרא עוד
סיפור לקוח
טיב טירת צבי

יצרנית הבשר המובילה טירת צבי בחרה במערכת One1View. פרויקט ההטמעה כלל פתרון ERP אינטגרלי לניהול ההיבטים הפיננסיים, רצפת הייצור ולניהול המלאי (WMS). כן שולבו פתרונות לתפעול תהליכים באמצעות מכשירים ניידים ומערכת בינה עסקית למנהלים. עקיבא פולק, מנכ"ל טירת צבי: "טירת צבי משקיעה בשנים האחרונות בתשתיות, מיכון, ובתהליכי ייצור מתקדמים, וכעת נהיה גם הראשונים להטמיע את […]

קרא עוד
סיפור לקוח
נשר מפעלי מלט בע"מ

יגאל פדאל ,מנהל חטיבת מערכות מידע: "מערכת Oracle ERP עונה על כל הצרכים הייחודיים שלנו בתחום. הבחירה ב- One1 כמיישם נעשתה לאחר בדיקה מעמיקה, ואכן One1 עמדה ביעדים שהצבנו לעצמנו".  

קרא עוד
סיפור לקוח
תנובה

תנובה הינה חברה המובילה בענף המזון בישראל בחרה ב- One1 ליישום מערכת Oracle ERP הפרויקט כלל הטמעה של מודול לוגיסטי, ייצור מתקדם, פיננסי, רכש, ניהול הזמנות.  

קרא עוד
הגעת עד לכאן ורוצה לדבר איתנו?
צור איתנו קשר

X