ניהול ותפעול מרכזי תמיכה
מתמחים בעולמות מרכזי תמיכה

ניהול ותפעול מרכזי תמיכה

One1 מובילה באספקת שירותים מקצועיים לניהול ותפעול מרכזי תמיכה פנים-ארגוניים. באמצעות חברת הבת כלנית, מספקת One1 מרכזי תמיכה במיקור חוץ אשר מסייעים לארגונים שונים לספק שירות משופר, מהימן ויעיל בהיבטי הטכנולוגיה, איכות השירות והעמידה ביעדים – וכל זאת תוך צמצום משמעותי בעלויות התפעול. לקוחותינו נהנים ממניעת תקלות טרם התרחשותן ומקיצור זמן השבתת עמדות, משליטה מלאה בעלויות (קבועות וידועות מראש), משיפור שביעות הרצון של המשתמשים בשירותי ה-IT בארגון, וכן ממחויבות ועמידה ב-SLA, פינוי משאבי הארגון לטובת פעילויות הליבה העסקית שלו, בקרה שוטפת וכמובן – חסכון בעלויות.

עולם ניהול מרכזי התמיכה הטוב ביותר בשבילך

שירות ותמיכה פנים ארגוני

הקמה וניהול מרכזי תמיכה טכנית

שירות ותמיכה חוץ ארגוני

מרכז תמיכה לארגונים ושיווק טלפוני

סיפורי לקוח
סיפור לקוח
פרויקט השדרוג של בדיסקונט הסתיים בהצלחה

חברת כלנית מקבוצת One1 סיימה פרויקט שדרוג גרסאות אופיס רחב היקף במטה בנק דיסקונט בימים אלה סיימו 15 אנשי צוות מומחים מטעם כלנית, פרויקט שדרוג גרסאות אופיס (Office) ב-4,000 תחנות קצה במטה בנק דיסקונט. את הפרויקט, שארך כ-5 חודשים, הובילה ליטל בלחסן והוא התבצע כולו באמצעות מערכת ה-SCCM של מיקרוסופט. 3 יועצי תשתיות בכירים של […]

קרא עוד
סיפור לקוח
ניהול המרכז הטכני בקוקה קולה

ניהול המרכז הטכני בקוקה קולה . כלנית מתמחה בהקמה וניהול מרכזי תמיכה טכנית. בחברה בינלאומית זו, מנהלת כלנית את מרכז התמיכה הטכני כבר מספר שנים. בעקבות הצלחת ניהול המרכז הטכני, הוחלט "לשכפל" את ההצלחה ולהרחיב את הפעילות ל"מרכז תפעול", שיכלול בתוכו גם את צוות ההפעלה של חדר המחשב. הצוות יעסוק בתפעול המחשוב, הרצת תהליכים, בקרה […]

קרא עוד
סיפור לקוח
הקמת צוות בבנק איגוד

כלנית מעניקה מגוון פתרונות ושירותים לגופים גדולים ומוכרים שנועדו למקסם את רמת השירות הניתן לעובדי הארגון בכל צורך תפעולי הקשור לעולם המיחשוב המשרת אותם. במטרה לייעל תהליכי עבודה, גייס גוף בנקאי את כלנית כמומחה! עד היום, צוות ניהול ההרשאות השייך לאבטחת המידע של הבנק היה מנוהל פנימית. כלנית תקים את הצוות מחדש תוך כדי ביצוע […]

קרא עוד
הגעת עד לכאן ורוצה לדבר איתנו?
צור איתנו קשר

X