Cloud
One1 Way to the Cloud

עולם Cloud הטוב ביותר בשבילך

One1 מספקת קשת רחבה של שירותים בענן, בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח.
אנו מציעים מגוון פתרונות המאפשרים זמינות מידית של משאבי מחשוב במתכונת "שלם לפי שימוש", החל מ-Data center מקומי או מהחברות המובילות בעולם לשירותי ענן, כגון IBM, AWS ו-Microsoft. בנוסף, One1Cloud מייצגת בישראל את הפתרונות המובילים בעולם לגיבוי ואבטחת מידע בענן (במודל SaaS).
בין השירותים שלנו – הקמת תשתיות IT, מכונות וירטואליות, שרתים וירטואליים, אחסון וענן פרטי, פתרונות גיבוי, התאוששות מאסון והמשכיות עסקית מלאה בענן של One1Cloud, אירוח שרתים בתצורת IAAS, לרבות פתרונות SAAS כגון אופיס 365, Azure ועוד. בנוסף לכך, One1 מתמחה באספקת מיטב הפתרונות של ספקיות שירותי הענן המובילות בעולם כגון Salesforce, ServiceNow, NetSuite ואחרים.

סיפורי לקוח
סיפור לקוח
דיקומנו לאבס הקימה פורטל פנים ארגוני של ServiceNow באל על

דיקומנו לאבס מקבוצת One1 הקימה פורטל שירות פנים ארגוני באל על. הפורטל החדש, שהוקם על פלטפורמת ServiceNow, מאפשר לעובדי חברת התעופה לפתוח בקלות ובמהירות קריאות שירות מול אגף התשתיות של חטיבת המחשוב בחברה, ולקבל מענה מהיר ויעיל לפנייתם. לאחר פיילוט קצר שהסתיים בחודש יוני נפתח הפורטל לשימוש 6,000 העובדים של אל על בישראל. היקף הפרויקט […]

קרא עוד
סיפור לקוח
כך מנהלת טבע את שירותי ה-IT שלה בעזרת ServiceNow

"הטמענו את המערכת של ServiceNow לפני כשנתיים. התחלנו עם שירותי IT, הטמענו תהליכים סטנדרטיים לטיפול בתקלות, טיפול בבקשות, שירות עצמי לצריכה בפורטל, תהליכי ניהול ידע, ריפוי עצמי. לאחר מכן, הטמענו את חבילת ה-HR, אשר משרתת את עשרות אלפי עובדי טבע". כך אמר צפריר שמר, מנהל ITSM בטבע. שמר דיבר ברב שיח שהתקיים לפני ימים אחדים בבית […]

קרא עוד
סיפור לקוח
חברת דיפלומט מפיצים – פתרון לסוכני מכירות שטח

פרוייקט ייחודי אשר על גבי הפלטפורמה של Salesforce . מאפשר למנף את יכולות עולמות תעשיית המזון וההפצה באמצעות פתרון דיגיטלי חדשני אשר משנה את הדרך שבה עולם הקמעונאות מנוהל. הפרויקט מעניק פתרון ייעודי מבוסס  Salesforce לעולם ההפצה והקמעונאות, שירות עצמי ומאיצי שירות שטח, אינטגרציה מלאה ועמוקה לקטלוג SAP ותמחור קמעונאי, מינוף כח לקוח סיילספורס עבור […]

קרא עוד
סיפור לקוח
בOptimove

שני זמיר, סמנכ"לית כספים בOptimove: "ביחד עם הצוות המקצועי מחטיבת ה- NetSuite בוואן הביאה אותנו לבחור במערכת NetSuite. באמצעות NetSuite אנו במגמה מתמדת של שיפור התקשורת הפנים ארגונית וייעול תהליכים".

קרא עוד
מאמרים
חבילת פתרונות לניהול חווית לקוח בשוק הרכב

בשיתוף עם בי איי לינק ועם המומחיות שלהם בסביבת סיילספורס ,התאפשר לחברת טי-סיסטם לבנות מערכת מתוחכמת ויעילה ביותר של פתרונות ענן לניהול כלל מחזור החיים של לקוחות תחום הרכב והאינטראקציה שלהם עם היבואן בשלבי המכירה והשירות." פרנק גאסנר, סמנכ"ל מכירות, תחום Automotive, חברת T-Systems (חברת בת של דויטש טלקום) הפרויקט כלל פתרון ורטיקלי לחווית לקוח […]

קרא עוד
סיפור לקוח
Trax

יואב דורון, סמנכ"ל כספים ב-Trax ישראל: "מערכת NetSuite עונה על כל הצרכים הייחודיים שלנו בתחום פיתוח תוכנה ועבודה מול לקוחות גלובאליים. הבחירה ב- One1 כמיישם נעשתה לאחר בדיקה מעמיקה, ואכן One1 עמדה ביעדים שהצבנו לעצמנו".

קרא עוד
סיפור לקוח
Salesforce Service Cloud עבור חברת Stanley Healthcare

One1Link  הוכיחה יכולת אפקטיבית ביותר בפיתוח ויישום פתרון ה- Customer Community  שלנו בשימוש על גבי הפלטפורמה Service Cloud. עבדנו בשותפות עם הלקוח כדי לממש דרך הפלטפורמה את רמת שירות הלקוחות הגבוה אליו שואפת חברת  שסטנלי. סייענו ללקוח ליצור מרכז שירות מקצועי שמאפשר  סוגים שונים של התקשרויות. עמיחי זלצר, AVP כלל עולמי שירותים טכנים, Stanley Healthcare […]

קרא עוד
סיפור לקוח
הטמעת מערכת Oracle Cloud בחברת הסטארט אפ ControlRad

One1  הטמיעה מערכת Cloud ERP של אורקל בחברת הסטארט-אפ ControlRad, אשר מסייעת להפחית חשיפה לקרינה בטיפולים רפואיים. יישום המערכת בוצע בידי לינוטק מקבוצת One1, המובילה ביישום מערכות ארגוניות בענן. בעקבות הפרויקט, המערכת מנהלת את מערך הכספים, הרכש, הלוגיסטיקה, הזמנות לקוח, ייצור, ניהול חיי מוצר והנדסה, ולמעשה תומכת בתהליכי מכירות והנדסה שחיוניים ל-ControlRad שנמצאת בצמיחה גלובלית מהירה. הפרויקט […]

קרא עוד
סיפור לקוח
גמישות בהקצאת המשאבים לצד אבטחת מידע גבוהה בחברת Terrogence

חברת Terrogence עוסקת בתחום הWeb Intelligence   ופועלת בשוק הבינלאומי . נחשבת כמובילה עולמית בפעילויות של איסוף וחקירה של חומר מודיעיני מהרשת והפקת דוחו"ת מודיעין. בחרה ב One1Cloud בקבלת פתרונות הענן. אריאל אלטמן מנהל הIT בחברת Terrogence :" אופי העבודה של חברת Terrogence מחייב עבודה משולבת על אוסף של מסמכים ותוכנות בו זמנית, ממקומות שונים בעולם, […]

קרא עוד
סיפור לקוח
Nextar בחרה בפתרון הגיבוי בענן של One1Cloud

Nextar Chempharma Solutions בחרה בפתרון הגיבוי בענן של One1Cloud בשירות One1cloud remote backup אשר מבצע גיבוי לכל המערכות הקריטיות בארגון  למניעת איבוד נתונים במצבי סיכון (כגון: וירוס, נפילת ואיבוד נתונים, קריסת מערכות ועוד) המערכת כולה מגובה בעותק מלא של הנתונים הקריטיים של הארגון. חשיבות אבטחת המערכות בארגון ומניעה של מצבי סיכון חשובה במיוחד לחברה אשר כפופה לתנאי […]

קרא עוד
סיפור לקוח
JFrog בחרה בOne1 ליישום מערכת NetSuite

JFrog מפתחת תשתית גלובלית להאצת תהליכי ניהול, אחסון והפצה של תוכנה בחרה ב- One1 ליישום מערכת NetSuite הפרויקט כלל הטמעה של מודול לוגיסטי, פיננסי ואינטגרציה עם מערכת בילינג. כולל לוקליזציה של One1 לישראל.

קרא עוד
סיפור לקוח
מעבר כל תיבות הדואר בארגון ל- Office 365  בענן בשילוב המשכיות עסקית

חברת מיני ליין בפרויקט מעבר כל תיבות הדואר בארגון ל- Office 365  בענן בשילוב המשכיות עסקית. המעבר נעשה במינימום זמן השבתה וכלל הכנות מקדימות מבעוד מועד מה שאפשר מעבר חלק ומהיר עם מינימום זמן השבתה של המערכות. אבי זוארץ מנהל הIT בחברת מיני ליין  "המעבר לענן אפשר לנו  להשקיע את מירב המשאבים בפיתוח הIT ובמתן […]

קרא עוד
סיפור לקוח
עיר דוד – פרויקט CRM בעולם התיירות

עיר דוד אתר ארכיאולוגי קדום בעיר העתיקה בירושלים הפתוח לציבור הרחב. בעזרת הטמעת  Salesforce בליבת מערכת התיירות, הצליח הלקוח לממש תהליך מלא ומנוטר החל משלב הליד, דרך הזמנה ועד לתשלום. הפרויקט כללהטמעת Salesforce עבור עמותת עיר דוד מתן פתרון קצה לקצההחל מליד ועד להזמנה וביצוע תשלום. פתרון POS (קופה) מלא עבור מגזר התיירות, אתר אינטראקטיבי […]

קרא עוד
סיפור לקוח
אמפא קפיטל – הטמעת Salesforce בעולמות הפיננסים

תכנון והטמעה של מערכת כוללת לניהול קשרי לקוחות בעולם האשראי החוץ בנקאי, כולל אפליקציית לווים ואתר/פורטל לקוחות אינטראקטיבי מלא, מאפשרים לאמפא קפיטל לקבל תמונת אשראי מלאה ולתת ללקוחותיה כלים לניטור מצב האשראי שלהם בזמן אמת בשקיפות מלאה . הפרויקט כלל הטמעת CRM בסקטור שירותים פיננסיים חוץ בנקאיים, הטמעת CRM  מלאה, אפליקציית לווים, פורטל ואתר לקוחות […]

קרא עוד
סיפור לקוח
פיינליין – הטמעת CRM  מלאה בחברת אביב PCB – מכירות ושירות לקוחות

פרויקט CRM  מלא בחברת אביב PCB תוך שילוב הטמעה של מודול המכירות והשירות של Salesforce, ופתוח קונפיגורטור ייעודי לצרכיה של פיינליין –  חברה לתכנון והפצה של פתרונות מעגלים מודפסים בזכות הפרויקט הצלחנו להביא לטרנספורמציה דיגיטלית שגררה אחריה טרנספורמציה עסקית של החברה. פרויקט הטמעת מודול המכירות והשירות בחברת אביב PCB כולל : מודול מכירות מלא – […]

קרא עוד
סיפור לקוח
Cybereason

חגית רוסו, חשבת בחברת Cybereason "ביננו ובין צוות הפרויקט מחטיבת NetSuite ב –One1 , נוצרה שותפות שהוכיחה את עצמה מהרגע הראשון. המקצועיות של הצוות נתנה לנו בטחון בביצוע הפרויקט. הצוות של חטיבת ה NetSuite ב –One1  ליווה והנחה אותנו לכל אורך הפרויקט וניכר הידע והשליטה של הצוות במערכת NetSuite."

קרא עוד
סיפור לקוח
יישום Netsuite ERP בחברת Galooli

Galooli הינה חברה בינלאומית המפתחת ומייצרת מערכות לשליטה ובקרה של נכסים מרוחקים. החברה בחרה ב- One1 ליישום מערכת NetSuite כאשר הפרויקט כלל יישום של מודולים לניהול לקוחות, לוגיסטי, פיננסי ושירות.

קרא עוד
סיפור לקוח
סודה סטריים העולמית בחרה בOne1 ליישום מערכת Netsuite

סודה סטרים הינה חברה בינלאומית לייצור ושיווק ברי סודה. החברה בחרה ב- One1 ליישום מערכת NetSuite הפרויקט כלל הטמעה של מודולים לניהול לקוחות, לוגיסטיקה, פיננסי, מודול שירות ומסחר אלקטרוני.

קרא עוד
סיפור לקוח
יישום מערכת Oracle ERP Cloud ב-OTI הישראלית

לינוטק מבית One1 מובילה ביישום מערכות הענן של אורקל (Oracle) בישראל, יישמה מערכת Oracle ERP Cloud ב-OTI הישראלית. המערכת החדשה יושמה באתרי החברה בישראל, דרום אפריקה, פולין וארצות הברית והיא מחליפה את מערכת ה-ERP הקיימת Oracle EBS. במהלך הפרוייקט יושמו מודולים פיננסיים, לוגיסטיים ו-PLM. הפרויקט כלל העברת תהליכי עבודה קיימים וכן יישום תהליכים חדשים ושימוש […]

קרא עוד
סיפור לקוח
עיריית חיפה

עיריית חיפה – ITHD מערכת מרכזית לניהול השירות והתמיכה, הניתנת לעובדי עיריית חיפה ולספקי השירות הפועלים מולה. המערכת מספקת תמונת 360 מעלות על השירות לעובד ועל הציוד המצוי ברשותו.

קרא עוד
סיפור לקוח
המרכז הרפואי שערי צדק

המרכז הרפואי שערי צדק – CRM Medical הפרויקט נועד לשפר את הטיפול באחת ממחלות הסרטן השכיחות ביותר, סרטן השד. הוא מבטא גישה חדשה באינפורמטיקה הרפואית ומאפשר מידע מלא ועדכני על כל מטופלת, מעקב שוטף ועדכני, לצד ניהול ומעקב מחלקתי.

קרא עוד
סיפור לקוח
עיריית פתח תקווה

עיריית פתח תקווה – טאבו בניית טופס אישור לטאבו חכם – אשר מחליף טופס טיולים ידני, בלא צורך בנייר. הפרויקט מנע אובדן טפסים, ועושה שימוש במנוע BPM. התושבים מעודכנים במייל וב SMS בסטטוס פנייתם לאורך התהליך ובאופן שוטף.

קרא עוד
סיפור לקוח
המרכז הבינתחומי

המרכז הבינתחומי – ניהול מענקי מחקר בפרויקט הוקמו מערכת XRM ופורטל, התומכים בניהול פעילות רשות המחקר. המערכת משתלבת עם תשתית המחשוב בארגון, תוך שיפור השירות הניתן לסגל החוקרים.

קרא עוד
סיפור לקוח
ניהול קריאות ותהליכי רכש בעיריית חיפה

מערכת IT HelpDesk לניהול קריאות ותהליכי רכש – עיריית חיפה המערכת משמשת לניהול השירות והתמיכה הניתנת לעובדי עיריית חיפה וספקי שירות. מדובר במערכת מתקדמת שמאפשרת ניהול קריאות מקצה לקצה מהעובד, דרך מרכז השירות ועד לספקי שירות חיצוניים. המערכת מרכזת את קריאות השירות, מבצעת הקצאה אוטומטית לתורי עבודה וקובעת SLA בהתאם לסיווג הנושאים בקריאה. המערכת כוללת […]

קרא עוד
סיפור לקוח
ניהול תהליכי מכירה במזרח אירופה

ניהול תהליכי מכירת דירות בחטיבת מזרח אירופה בשיכון ובינוי בפרויקט הוטמעה מערכת 365 Dynamics CRM מבוססת ענן, שמנהלת בצורה אחידה וגלובלית את כל פרוייקטי הנדל"ן של שיכון ובינוי במזרח אירופה. הפרויקט מאפשר כעת תהליכי עבודה אחידים ושקופים, תוך תמיכה בכל הדרישות המתבקשות בכל מדינה.

קרא עוד
סיפור לקוח
עיריית חיפה שמה את התושב כלקוח הרשות המקומית

התושב כלקוח הרשות המקומית – עיריית חיפה שילוב בין Dynamics CRM לבין מערכות הליבה התפעוליות, לצורך מתן מענה איכותי ומלא. הפרויקט הביא לאיחוד פניות התושבים מכלל המערכות, תוך מתן אפשרות לתושב לצפות בפניותיו ובאופן הטיפול בהן. המערכת מציגה את הפונה (תושב) במרכז התהליך ומאפשרת את ניהול האינטראקציה מולו לאורך כל הטיפול בפנייתו. המערכת מאפשרת בין […]

קרא עוד
סיפור לקוח
שירות לקוחות בקבוצת שיכון ובינוי

מערכת שירות לקוחות – קבוצת שיכון ובינוי בפרויקט הוטמעה מערכת Dynamics CRM לניהול השירות מול הלקוח, המספקת תמונת לקוח 360 מעלות – החל מהאינטראקציה בשלב המכירה וכלה ברישום הדירה בטאבו. המערכת מלווה את ניהול תיקי הלקוחות בנושאים הקשורים לרגולציה מול רשויות, טיפול בערבויות בנקאיות, טיפול בחובות דיירים, ניהול תשלומים וגביה, רישום הערת אזהרה, טיפול במשכנתאות, […]

קרא עוד
סיפור לקוח
גיל-קאר

מערכת CRM לניהול ושיפור השירות ללקוח, גיל-קאר. בפרויקט הוטמעה מערכת 365 Dynamics CRM מבוססת ענן, התומכת בניהול תהליכי השירות וייעול עבודת נציגי השירות, תוך הגדלת ערוצי מתן השירות וקיצור זמן המתנה".

קרא עוד
הגעת עד לכאן ורוצה לדבר איתנו?
צור איתנו קשר

X
1