One1CRM
גורמים ללקוח לחייך

עולם ה- CRM הטוב ביותר בשבילך

One1 היא מיישמת ה-CRM הגדולה בישראל

כ-480 לקוחות בחרו ב-One1 כ-trusted advisor לאפיון הצרכים העסקיים ולהתאמת הפלטפורמה המתאימה ביותר לניהול מסע הלקוח. מוזמנים להצטרף אלינו. לחברת One1 מעל 15 שנות ניסיון באפיון, יישום והטמעת מערכות CRM המובילות בעולם, בענן או באתר הלקוח (On-premise). אנו מספקים לכל מגזרי המשק פתרון מקצה-לקצה באמצעות צוות של מעל 150 מקצוענים בעלי ניסיון רב בעולמות הדיגיטל וה-CRM, הכולל מנתחי מערכות, מנהלי פרויקטים, מפתחים ומיישמים. בין הפתרונות שאנו מתמחים ביישומם: Microsoft Dynamics , Salesforce, Pivotal, NetSuite, ServiceNow ועוד. אנו מאפשרים ללקוחותינו מענה מלא החל מתשתיות המידע (בענן/on-prem), דרך אפיון, רישוי תוכנה, ועד לפתרונות אפליקטיביים ופתרונות משלימים.

סיפורי לקוח
סיפור לקוח
דיקומנו לאבס הקימה פורטל פנים ארגוני של ServiceNow באל על

דיקומנו לאבס מקבוצת One1 הקימה פורטל שירות פנים ארגוני באל על. הפורטל החדש, שהוקם על פלטפורמת ServiceNow, מאפשר לעובדי חברת התעופה לפתוח בקלות ובמהירות קריאות שירות מול אגף התשתיות של חטיבת המחשוב בחברה, ולקבל מענה מהיר ויעיל לפנייתם. לאחר פיילוט קצר שהסתיים בחודש יוני נפתח הפורטל לשימוש 6,000 העובדים של אל על בישראל. היקף הפרויקט […]

קרא עוד
סיפור לקוח
כך מנהלת טבע את שירותי ה-IT שלה בעזרת ServiceNow

"הטמענו את המערכת של ServiceNow לפני כשנתיים. התחלנו עם שירותי IT, הטמענו תהליכים סטנדרטיים לטיפול בתקלות, טיפול בבקשות, שירות עצמי לצריכה בפורטל, תהליכי ניהול ידע, ריפוי עצמי. לאחר מכן, הטמענו את חבילת ה-HR, אשר משרתת את עשרות אלפי עובדי טבע". כך אמר צפריר שמר, מנהל ITSM בטבע. שמר דיבר ברב שיח שהתקיים לפני ימים אחדים בבית […]

קרא עוד
סיפור לקוח
חברת דיפלומט מפיצים – פתרון לסוכני מכירות שטח

פרוייקט ייחודי אשר על גבי הפלטפורמה של Salesforce . מאפשר למנף את יכולות עולמות תעשיית המזון וההפצה באמצעות פתרון דיגיטלי חדשני אשר משנה את הדרך שבה עולם הקמעונאות מנוהל. הפרויקט מעניק פתרון ייעודי מבוסס  Salesforce לעולם ההפצה והקמעונאות, שירות עצמי ומאיצי שירות שטח, אינטגרציה מלאה ועמוקה לקטלוג SAP ותמחור קמעונאי, מינוף כח לקוח סיילספורס עבור […]

קרא עוד
מאמרים
חבילת פתרונות לניהול חווית לקוח בשוק הרכב

בשיתוף עם בי איי לינק ועם המומחיות שלהם בסביבת סיילספורס ,התאפשר לחברת טי-סיסטם לבנות מערכת מתוחכמת ויעילה ביותר של פתרונות ענן לניהול כלל מחזור החיים של לקוחות תחום הרכב והאינטראקציה שלהם עם היבואן בשלבי המכירה והשירות." פרנק גאסנר, סמנכ"ל מכירות, תחום Automotive, חברת T-Systems (חברת בת של דויטש טלקום) הפרויקט כלל פתרון ורטיקלי לחווית לקוח […]

קרא עוד
סיפור לקוח
Salesforce Service Cloud עבור חברת Stanley Healthcare

One1Link  הוכיחה יכולת אפקטיבית ביותר בפיתוח ויישום פתרון ה- Customer Community  שלנו בשימוש על גבי הפלטפורמה Service Cloud. עבדנו בשותפות עם הלקוח כדי לממש דרך הפלטפורמה את רמת שירות הלקוחות הגבוה אליו שואפת חברת  שסטנלי. סייענו ללקוח ליצור מרכז שירות מקצועי שמאפשר  סוגים שונים של התקשרויות. עמיחי זלצר, AVP כלל עולמי שירותים טכנים, Stanley Healthcare […]

קרא עוד
סיפור לקוח
עיר דוד – פרויקט CRM בעולם התיירות

עיר דוד אתר ארכיאולוגי קדום בעיר העתיקה בירושלים הפתוח לציבור הרחב. בעזרת הטמעת  Salesforce בליבת מערכת התיירות, הצליח הלקוח לממש תהליך מלא ומנוטר החל משלב הליד, דרך הזמנה ועד לתשלום. הפרויקט כללהטמעת Salesforce עבור עמותת עיר דוד מתן פתרון קצה לקצההחל מליד ועד להזמנה וביצוע תשלום. פתרון POS (קופה) מלא עבור מגזר התיירות, אתר אינטראקטיבי […]

קרא עוד
סיפור לקוח
אמפא קפיטל – הטמעת Salesforce בעולמות הפיננסים

תכנון והטמעה של מערכת כוללת לניהול קשרי לקוחות בעולם האשראי החוץ בנקאי, כולל אפליקציית לווים ואתר/פורטל לקוחות אינטראקטיבי מלא, מאפשרים לאמפא קפיטל לקבל תמונת אשראי מלאה ולתת ללקוחותיה כלים לניטור מצב האשראי שלהם בזמן אמת בשקיפות מלאה . הפרויקט כלל הטמעת CRM בסקטור שירותים פיננסיים חוץ בנקאיים, הטמעת CRM  מלאה, אפליקציית לווים, פורטל ואתר לקוחות […]

קרא עוד
סיפור לקוח
פיינליין – הטמעת CRM  מלאה בחברת אביב PCB – מכירות ושירות לקוחות

פרויקט CRM  מלא בחברת אביב PCB תוך שילוב הטמעה של מודול המכירות והשירות של Salesforce, ופתוח קונפיגורטור ייעודי לצרכיה של פיינליין –  חברה לתכנון והפצה של פתרונות מעגלים מודפסים בזכות הפרויקט הצלחנו להביא לטרנספורמציה דיגיטלית שגררה אחריה טרנספורמציה עסקית של החברה. פרויקט הטמעת מודול המכירות והשירות בחברת אביב PCB כולל : מודול מכירות מלא – […]

קרא עוד
סיפור לקוח
עיריית חיפה

עיריית חיפה – ITHD מערכת מרכזית לניהול השירות והתמיכה, הניתנת לעובדי עיריית חיפה ולספקי השירות הפועלים מולה. המערכת מספקת תמונת 360 מעלות על השירות לעובד ועל הציוד המצוי ברשותו.

קרא עוד
סיפור לקוח
המרכז הרפואי שערי צדק

המרכז הרפואי שערי צדק – CRM Medical הפרויקט נועד לשפר את הטיפול באחת ממחלות הסרטן השכיחות ביותר, סרטן השד. הוא מבטא גישה חדשה באינפורמטיקה הרפואית ומאפשר מידע מלא ועדכני על כל מטופלת, מעקב שוטף ועדכני, לצד ניהול ומעקב מחלקתי.

קרא עוד
סיפור לקוח
עיריית פתח תקווה

עיריית פתח תקווה – טאבו בניית טופס אישור לטאבו חכם – אשר מחליף טופס טיולים ידני, בלא צורך בנייר. הפרויקט מנע אובדן טפסים, ועושה שימוש במנוע BPM. התושבים מעודכנים במייל וב SMS בסטטוס פנייתם לאורך התהליך ובאופן שוטף.

קרא עוד
סיפור לקוח
המרכז הבינתחומי

המרכז הבינתחומי – ניהול מענקי מחקר בפרויקט הוקמו מערכת XRM ופורטל, התומכים בניהול פעילות רשות המחקר. המערכת משתלבת עם תשתית המחשוב בארגון, תוך שיפור השירות הניתן לסגל החוקרים.

קרא עוד
סיפור לקוח
ניהול קריאות ותהליכי רכש בעיריית חיפה

מערכת IT HelpDesk לניהול קריאות ותהליכי רכש – עיריית חיפה המערכת משמשת לניהול השירות והתמיכה הניתנת לעובדי עיריית חיפה וספקי שירות. מדובר במערכת מתקדמת שמאפשרת ניהול קריאות מקצה לקצה מהעובד, דרך מרכז השירות ועד לספקי שירות חיצוניים. המערכת מרכזת את קריאות השירות, מבצעת הקצאה אוטומטית לתורי עבודה וקובעת SLA בהתאם לסיווג הנושאים בקריאה. המערכת כוללת […]

קרא עוד
סיפור לקוח
ניהול תהליכי מכירה במזרח אירופה

ניהול תהליכי מכירת דירות בחטיבת מזרח אירופה בשיכון ובינוי בפרויקט הוטמעה מערכת 365 Dynamics CRM מבוססת ענן, שמנהלת בצורה אחידה וגלובלית את כל פרוייקטי הנדל"ן של שיכון ובינוי במזרח אירופה. הפרויקט מאפשר כעת תהליכי עבודה אחידים ושקופים, תוך תמיכה בכל הדרישות המתבקשות בכל מדינה.

קרא עוד
סיפור לקוח
עיריית חיפה שמה את התושב כלקוח הרשות המקומית

התושב כלקוח הרשות המקומית – עיריית חיפה שילוב בין Dynamics CRM לבין מערכות הליבה התפעוליות, לצורך מתן מענה איכותי ומלא. הפרויקט הביא לאיחוד פניות התושבים מכלל המערכות, תוך מתן אפשרות לתושב לצפות בפניותיו ובאופן הטיפול בהן. המערכת מציגה את הפונה (תושב) במרכז התהליך ומאפשרת את ניהול האינטראקציה מולו לאורך כל הטיפול בפנייתו. המערכת מאפשרת בין […]

קרא עוד
סיפור לקוח
שירות לקוחות בקבוצת שיכון ובינוי

מערכת שירות לקוחות – קבוצת שיכון ובינוי בפרויקט הוטמעה מערכת Dynamics CRM לניהול השירות מול הלקוח, המספקת תמונת לקוח 360 מעלות – החל מהאינטראקציה בשלב המכירה וכלה ברישום הדירה בטאבו. המערכת מלווה את ניהול תיקי הלקוחות בנושאים הקשורים לרגולציה מול רשויות, טיפול בערבויות בנקאיות, טיפול בחובות דיירים, ניהול תשלומים וגביה, רישום הערת אזהרה, טיפול במשכנתאות, […]

קרא עוד
סיפור לקוח
גיל-קאר

מערכת CRM לניהול ושיפור השירות ללקוח, גיל-קאר. בפרויקט הוטמעה מערכת 365 Dynamics CRM מבוססת ענן, התומכת בניהול תהליכי השירות וייעול עבודת נציגי השירות, תוך הגדלת ערוצי מתן השירות וקיצור זמן המתנה".

קרא עוד
הגעת עד לכאן ורוצה לדבר איתנו?
צור איתנו קשר

X
1