Dynamics CRM
פתרון איכותי מקצה לקצה
שותף מיקרוסופט עסקי בכיר Gold Partner

מתאימים עבורך פתרון Dynamics CRM

חברת One1 הינה שותף עסקי בכיר ברמת Gold Partner וכן CSP Tier 1 של חברת מיקרוסופט ומתמחה בביצוע פרויקטים ומתן שירותים מקצועיים בטכנולוגיות Dynamics CRM 365  הן בענן (Cloud) והן בהתקנה מקומית (On Premises). החברה פעילה בעשרות לקוחות ופרוייקטים בתחום ה- CRM משנת 2005 וכבר בשנת 2007 זכתה בפרס השותף המצטיין של מיקרוסופט על יישום מערכת CRM במשרד התיירות.

החברה מובילה מידי שנה בדירוג חברת STKI בתחום חברות האינטגרציה בעולמות ה CRM וכן זוכה שנה אחר שנה בתחרות מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים בתחום זה. תחום  Dynamics CRM כולל צוות גדול ומנוסה של מנתחי מערכות, יועצים בכירים, ומפתחים בעלי ניסיון רב ומוכח בהטמעת פתרונות CRM עסקיים מותאמים לצורכי הלקוח בתנאי שוק וסביבה משתנים במגוון רחב של ארגונים בישראל.
ניהול הפרוייקטים כוללת מתודולוגיה מתקדמת המשלבת היבטים טכנולוגיים לצד היבטים עסקיים ועושה שימוש בשיטת CRP (Conference Room Pilot) שעיקרה יישום תוך כדי אפיון. שיטה זו מאפשרת מימוש מהיר, התאמה רבה יותר לצרכי המשתמשים והגדלת הצלחת תהליך ההטמעה בארגון. לחברה ניסיון רב בשדרוג מערכות CRM מכל הגרסאות ומעבר לענן וכן בפרויקטים של אינטגרציה עם מערכות ארגוניות ותפעוליות כגון:SAP, Oracle Application, Priority, SBO. אינטגרציה זו נותנת לארגון תמונת 360 על הפעילות העסקית.

אנו משוכנעים כי השילוב בין הידע, הניסיון והיכולות, מהווים יתרון משמעותי ביישום פתרון איכותי, שיענה על צרכי ארגונכם בהווה ובעתיד לבוא.

ניהול מוקד שירות ומכירות

IT Help Desk

שדרוגים ומעבר לענן

פניות ציבור

SFA - ניהול תהליכי מכירה

ניהול תרומות ועמותות

פתרונות ייעודיים

פתרון לרשויות מקומיות ותאגידי מים

סיפורי לקוח
סיפור לקוח
עיריית חיפה

עיריית חיפה – ITHD מערכת מרכזית לניהול השירות והתמיכה, הניתנת לעובדי עיריית חיפה ולספקי השירות הפועלים מולה. המערכת מספקת תמונת 360 מעלות על השירות לעובד ועל הציוד המצוי ברשותו.

קרא עוד
סיפור לקוח
המרכז הרפואי שערי צדק

המרכז הרפואי שערי צדק – CRM Medical הפרויקט נועד לשפר את הטיפול באחת ממחלות הסרטן השכיחות ביותר, סרטן השד. הוא מבטא גישה חדשה באינפורמטיקה הרפואית ומאפשר מידע מלא ועדכני על כל מטופלת, מעקב שוטף ועדכני, לצד ניהול ומעקב מחלקתי.

קרא עוד
סיפור לקוח
עיריית פתח תקווה

עיריית פתח תקווה – טאבו בניית טופס אישור לטאבו חכם – אשר מחליף טופס טיולים ידני, בלא צורך בנייר. הפרויקט מנע אובדן טפסים, ועושה שימוש במנוע BPM. התושבים מעודכנים במייל וב SMS בסטטוס פנייתם לאורך התהליך ובאופן שוטף.

קרא עוד
סיפור לקוח
המרכז הבינתחומי

המרכז הבינתחומי – ניהול מענקי מחקר בפרויקט הוקמו מערכת XRM ופורטל, התומכים בניהול פעילות רשות המחקר. המערכת משתלבת עם תשתית המחשוב בארגון, תוך שיפור השירות הניתן לסגל החוקרים.

קרא עוד
סיפור לקוח
ניהול קריאות ותהליכי רכש בעיריית חיפה

מערכת IT HelpDesk לניהול קריאות ותהליכי רכש – עיריית חיפה המערכת משמשת לניהול השירות והתמיכה הניתנת לעובדי עיריית חיפה וספקי שירות. מדובר במערכת מתקדמת שמאפשרת ניהול קריאות מקצה לקצה מהעובד, דרך מרכז השירות ועד לספקי שירות חיצוניים. המערכת מרכזת את קריאות השירות, מבצעת הקצאה אוטומטית לתורי עבודה וקובעת SLA בהתאם לסיווג הנושאים בקריאה. המערכת כוללת […]

קרא עוד
סיפור לקוח
ניהול תהליכי מכירה במזרח אירופה

ניהול תהליכי מכירת דירות בחטיבת מזרח אירופה בשיכון ובינוי בפרויקט הוטמעה מערכת 365 Dynamics CRM מבוססת ענן, שמנהלת בצורה אחידה וגלובלית את כל פרוייקטי הנדל"ן של שיכון ובינוי במזרח אירופה. הפרויקט מאפשר כעת תהליכי עבודה אחידים ושקופים, תוך תמיכה בכל הדרישות המתבקשות בכל מדינה.

קרא עוד
סיפור לקוח
עיריית חיפה שמה את התושב כלקוח הרשות המקומית

התושב כלקוח הרשות המקומית – עיריית חיפה שילוב בין Dynamics CRM לבין מערכות הליבה התפעוליות, לצורך מתן מענה איכותי ומלא. הפרויקט הביא לאיחוד פניות התושבים מכלל המערכות, תוך מתן אפשרות לתושב לצפות בפניותיו ובאופן הטיפול בהן. המערכת מציגה את הפונה (תושב) במרכז התהליך ומאפשרת את ניהול האינטראקציה מולו לאורך כל הטיפול בפנייתו. המערכת מאפשרת בין […]

קרא עוד
סיפור לקוח
שירות לקוחות בקבוצת שיכון ובינוי

מערכת שירות לקוחות – קבוצת שיכון ובינוי בפרויקט הוטמעה מערכת Dynamics CRM לניהול השירות מול הלקוח, המספקת תמונת לקוח 360 מעלות – החל מהאינטראקציה בשלב המכירה וכלה ברישום הדירה בטאבו. המערכת מלווה את ניהול תיקי הלקוחות בנושאים הקשורים לרגולציה מול רשויות, טיפול בערבויות בנקאיות, טיפול בחובות דיירים, ניהול תשלומים וגביה, רישום הערת אזהרה, טיפול במשכנתאות, […]

קרא עוד
סיפור לקוח
גיל-קאר

מערכת CRM לניהול ושיפור השירות ללקוח, גיל-קאר. בפרויקט הוטמעה מערכת 365 Dynamics CRM מבוססת ענן, התומכת בניהול תהליכי השירות וייעול עבודת נציגי השירות, תוך הגדלת ערוצי מתן השירות וקיצור זמן המתנה".

קרא עוד
הגעת עד לכאן ורוצה לדבר איתנו?
צור איתנו קשר

X