ServiceNow
ServiceNow makes work, work better for people

Dicomano Labs השותפה הראשונה והמובילה של חברת ServiceNow בישראל

Dicomano Labs the Israeli Service-now Partner
דיקומנו לאבס מקבוצת One1  הינה השותפה הישראלית הראשונה והגדולה של ענקית תוכנת הענן האמריקאית ServiceNow. במסגרת השותפות, אנו משווקים רישיונות ומוצרים מבית ServiceNow ומיישמים פתרון מלא מקצה לקצה על בסיס מוצרים אלה, החל בייעוץ ובניית ארכיטקטורת הפתרון, ניהול הפרויקט, יישום והטמעת הפלטפורמה על שלל רכיביה, וכלה במתן ליווי, תחזוקה ותמיכה באתר הלקוח. אנו ניצבים בחזית חברות הייעוץ והיישום בטכנולוגיית ענן בישראל, וגאים להוביל את יישום פתרונות  ServiceNow . אנו מתמחים בעיצוב תהליכי עבודה עסקיים על בסיס BEST PRACTICES ,בשילוב עוצמה טכנולוגית בכלי פיתוח מתקדמים.
דיקומנו לאבס  מתגאה בגיבוש צוות נרחב של מהנדסי החברה בעלי הסמכות רבות מאת ServiceNow  אשר צבר יחד מאות שנות אדם בניסיון על הפלטפורמה והמערכת. המומחיות שלנו בשילוב  מתודולוגיות מימוש ופיתוח ייחודיות בהתאם לגישה שפותחה בחברת SERVICENOW  הינם בבסיס היתרון התחרותי של דיקומנו לאבס ומהווים הסיבה המרכזית מדוע כל כך הרבה חברות במשק הישראלי בוחרות ב דיקומנו לאבס ליישום ServiceNow, ביניהן : טבע, אלעל, פרטנר, אמדוקס, נייס, הבנק הבינלאומי, פלייטק, תנובה, פריון, אורבוטק, אאוטבריין, פלייטיקה, נטפים, ועוד…..

דיקומנו לאבס שמה דגש רב בעבודה על גישה אישית פתוחה ושירותית, הן מול הלקוחות והן בקרב עובדיה.
דיקומנו לאבס גאה להמשיך ולתת את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה.

 

עולם ה-ITSM הטוב ביותר בשבילך

ניהול שירותי IT

ניהול שירות לקוחות

ניהול משאבי אנוש

ניהול פעילויות ביטחון

שירותי יישום

ניהול פרויקטים

שירותי ייעוץ

סיפורי לקוח
סיפור לקוח
דיקומנו לאבס הקימה פורטל פנים ארגוני של ServiceNow באל על

דיקומנו לאבס מקבוצת One1 הקימה פורטל שירות פנים ארגוני באל על. הפורטל החדש, שהוקם על פלטפורמת ServiceNow, מאפשר לעובדי חברת התעופה לפתוח בקלות ובמהירות קריאות שירות מול אגף התשתיות של חטיבת המחשוב בחברה, ולקבל מענה מהיר ויעיל לפנייתם. לאחר פיילוט קצר שהסתיים בחודש יוני נפתח הפורטל לשימוש 6,000 העובדים של אל על בישראל. היקף הפרויקט […]

קרא עוד
סיפור לקוח
כך מנהלת טבע את שירותי ה-IT שלה בעזרת ServiceNow

"הטמענו את המערכת של ServiceNow לפני כשנתיים. התחלנו עם שירותי IT, הטמענו תהליכים סטנדרטיים לטיפול בתקלות, טיפול בבקשות, שירות עצמי לצריכה בפורטל, תהליכי ניהול ידע, ריפוי עצמי. לאחר מכן, הטמענו את חבילת ה-HR, אשר משרתת את עשרות אלפי עובדי טבע". כך אמר צפריר שמר, מנהל ITSM בטבע. שמר דיבר ברב שיח שהתקיים לפני ימים אחדים בבית […]

קרא עוד
הגעת עד לכאן ורוצה לדבר איתנו?
צור איתנו קשר

X