במסגרת הפרויקט יוטמעו פתרונות ERP ו- CRM של NetSuite בענן וכן מערכת בילינג ייעודית לתחום הטלקום. הפרויקט יצא לדרך במרס 2019 ומתוכנן להסתיים ברבעון הראשון של 2020.

גילת טלקום היא חברה ישראלית ציבורית, המתמחה באספקת שירותי תקשורת באמצעות תשתיות לוויין, סיבים אופטיים ורדיו. מרבית לקוחותיה הן חברות בינלאומיות באפריקה, ובישראל היא מספקת פתרונות לגופים ביטחוניים ומשרדי ממשלה.

כחברה גלובלית המספקת מוצרים ושירותים בכמה יבשות ומתכננת להתפרס למדינות ויבשות נוספות, לגילת טלקום נדרשה מערכת מידע מתקדמת בענן, בעלת אינטגרטיביות מובנית של מודולי ה- ERP ל- CRM ויכולות גידול וגמישות מרביים. לשם כך בחרה בחברת ONE ובמערכת NetSuite, שהיא מערכת ענן אמתית ואינטגרטיבית המאפשרת גישה מכל מקום ולמעשה מבטלת את הצורך בשרתים ואת התלות בשדרוגי גרסאות תכופים ויקרים. המערכת שתיישם ONE תתמוך במטה ההנהלה של גילת טלקום בישראל ובחברות הבנות באפריקה.

אסף לביא, מנהל מערכות מידע, בגילת טלקום: "גילת טלקום שמחה להוציא לדרך את הפרויקט להטמעת מערכות CRM ו- ERP של NetSuite. בחרנו ב- ONE כאינטגרטור ראשי בפרויקט הודות למקצועיות והניסיון שלהם בפרויקטים מסוג זה, ובעזרתם נחליף בקרוב את המערכות ששירתו אותנו עד עתה ונתקדם לפתרון אינטגרטיבי שיעניק תמיכה מקצה-לקצה לתהליכי מכירה, שירות, לוגיסטיקה ותהליכים פיננסיים. בסיום הפרויקט נוכל ליהנות מאוטומציה בתהליכי העבודה, מיכולת מדידה ובקרה מובנית בתוך המערכת, מגמישות רבה יותר לשינויים, וכן גישה מכל מקום ובכל זמן כולל ממכשירים ניידים, הודות לעובדה שזוהי מערכת מבוססת ענן לחלוטין".

רומן מיטשל: "חטיבת ה- NetSuite ב- ONE גאה על צירופה של חברה מובילה כגילת טלקום למעגל לקוחותיה, הכולל עשרות ארגונים שבחרו בנו להטמעת NetSuite, שהיא המערכת היחידה בשוק הישראלי שמהווה ERP + CRM מלא ואמיתי בענן. מדובר בפרויקט רחב היקף הכולל מגוון פתרונות טכנולוגיים, לרבות התממשקות למערכת BILLING שתיושם אף היא בפרויקט".