חטיבת אבטחת המידע והסייבר נבחרה לסייע וללוות את החברות בתהליך האפיון והגדרת כלל התהליכים הנדרשים לעמידה בתקן. תקן ISO27001 הינו תקן ניהולי המגדיר את העקרונות לתכנון מערכת ניהול אבטחת מידע בארגונים.

רפי קוקטקס, מנכ"ל ספיידר: "בחרנו את ONE Security לאחר שסקרנו מספר גורמים מקצועיים המתמחים בליווי תהליכי התעדה לתקני ISO, החלטה שהוכחה כנכונה מהרגע הראשון. כחברה טכנולוגית העוסקת בפתרונות אבטחת מידע ותקשורת, הנושא של אבטחת מידע נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו. לכן החלטנו לעבור תהליך הסמכה לתקן ISO27001 אשר יאפשר לנו לנהל את תחום אבטחת המידע בצורה מובנית וסדורה, ולספק "שקט נפשי" ללקוחותינו מבחינת ניהול אבטחת המידע אצלנו בבית".

ניר אמקייס, מנהל ONE Security, חטיבת אבטחת המידע והסייבר של ONE: "החברות ספיידר פתרונות נטוורקינג וספיידר פתרונות מצטרפות לשורה ארוכה של חברות וארגונים אותם ליווינו בתהליכי ההסמכה. תקן ISO27001 מאפשר לחברות לנהל באופן רציף את אבטחת המידע תוך שימת דגש לאיומים, לסיכונים ולצרכים העסקיים המשתנים מעת לעת. אנו רואים שיותר חברות וארגונים בארץ ובעולם בוחרים לאמץ את תקני ISO השונים לאבטחת מידע, במטרה לשפר את רמת ניהול אבטחת המידע ולסייע להם לעמוד בדרישות החוק והרגולציות הקיימות".

איציק זילברברג, מנהל תפעול ופרויקטים, ONE Security: "ליווי תהליכי התעדה לתקני ISO ורגולציות שונות הינו תהליך המצריך ניסיון רב והבנה כי כל לקוח הוא ייחודי. בהתאם לכך, כל לקוח זוכה אצלנו לחליפה הנתפרת במיוחד למידותיו לצורך התאמה מלאה לצרכיו השונים. אנו בוחרים עבור הלקוח את הצוות המתאים לו מתוך צוות היועצים המנוסים של ONE Security. התהליך כלל מספר שלבים, החל מהכרות עם הלקוח וצרכיו, דרך גיוס תמיכת הנהלה, מיפוי נכסי המידע, ביצוע סקרי סיכונים, הגדרת מדיניות ונהלים נדרשים, הגדרת תוכנית יישום למערכת ניהול אבטחת המידע, ביצוע מבדק מקדים וכתיבת הצהרת ישימות, ועד לרמת ליווי הלקוח בתהליך ההסמכה מול גורם ההתעדה הנבחר".