מערכת IT HelpDesk לניהול קריאות ותהליכי רכש – עיריית חיפה
המערכת משמשת לניהול השירות והתמיכה הניתנת לעובדי עיריית חיפה וספקי שירות. מדובר במערכת מתקדמת שמאפשרת ניהול קריאות מקצה לקצה מהעובד, דרך מרכז השירות ועד לספקי שירות חיצוניים.
המערכת מרכזת את קריאות השירות, מבצעת הקצאה אוטומטית לתורי עבודה וקובעת SLA בהתאם לסיווג הנושאים בקריאה. המערכת כוללת גם מרכז שירות לעובד המאפשר פעולות Self Service ותהליכי תמיכה אוטומטיים. בנוסף, המערכת משמשת למשימות רכש והתקנות מחשבים וציוד היקפי ובכך נותן מענה מלא לניהול הארגון.