שיכון ובינוי הטמיעו מערכת Dynamics CRM לניהול השירות מול הלקוח, המספקת תמונת לקוח 360 מעלות – החל מהאינטראקציה בשלב המכירה וכלה ברישום הדירה בטאבו. המערכת מלווה את ניהול תיקי הלקוחות בנושאים הקשורים לרגולציה מול רשויות, טיפול בערבויות בנקאיות, טיפול בחובות דיירים, ניהול תשלומים וגביה, רישום הערת אזהרה, טיפול במשכנתאות, טיפול בליקויי בניה כולל מעקב אחר ביצוע התיקונים ו- SLA, פרוטוקול מסירה ותהליך האכלוס.

המערכת עובדת באינטגרציה עם מערכת ניהול מסמכים ומהווה תחליף לתיקים הפיזיים של לקוחות וכוללת גם פורטל קבלנים שמרכז ומנהל את הפעילות וההתקשרות מולם.
יישום המערכת שיפר את רמת השירות ללקוחות שיכון ובינוי, וייעל את עבודת התפעול במחלקת שירות הלקוחות.