הלקוחות שלכם מוצפים במסרים שיווקיים. כדי ללכוד את תשומת לבם ולייצר מעורבות פעילה בהצעה שלכם, יש ליצור פנייה מותאמת-אישית לכל לקוח. מותגי העל הגדולים בעולם כבר עושים זאת, בעזרת טכנולוגיית השיווק הפרסונלי של הסטארט-אפ הישראלי blings.io, שמאפשרת ליצור ולהפיץ סרטוני וידיאו אינטראקטיביים שמותאמים אישית לכל צרכן, ואפילו לשנות אוטומטית את התסריט בהתאם לתגובת הצרכן בזמן הצפייה.
מותגי על כמו מרצדס, מקדונלדס, ליגת ה-NBA, נטפליקס, אסתי לאודר, BBVA ורבים אחרים כבר משתמשים ביכולות של blings ליצירה והפצת מיליוני סרטונים פרסונליים ואינטראקטיביים ברחבי העולם. כל סרטון מבוסס דאטה בזמן אמת ולמעשה נוצר ו"נתפר" בזמן הצפייה למאפיינים האישיים של כל צרכן.
מדובר כמובן בטכנולוגיה מהסוג שמנהלי שיווק ודיגיטל חיכו לה שנים, ואנו בחברת 'סבן דיגיטל מרקטינג' מקבוצת ONE גאים להפיץ אותה כשותפה הבלעדית של blings.io בישראל. עקב מומחיותנו בייעוץ ומתן שירותי שיווק דיגיטלי, אנו מביאים את הפתרונות החדשניים של blings לשוק המקומי בליווי מעטפת רחבה של שירותים, מהפקת קריאייטיב ועד לתמיכה מקצועית.
הקמפיין של Cal
במחלקת השיווק של כאל חיפשו דרכים יצירתיות לגייס לקוחות חדשים לכרטיס האשראי CashCal Pro. הוחלט למנף את אחד המשאבים הכי משמעותיים שלהם, הלקוחות הקיימים, ולשכנע אותם להזמין חברים שלהם להצטרף תוך יצירת WIN-WIN לכולם.
אבל איך מתגברים על רעשי הרקע? כיצד מגיעים לכל לקוח עם מסר שילכוד את תשומת הלב שלו וגם יניע אותו לפעולה?
ביולי 2024 יצאה כאל במהלך תקשורתי רחב לכרטיס CashCal Pro, תחת הקונספט הפרסומי "כולם כבר יודעים איך קונים את זה נכון". במסגרת המהלך נבנתה פעילות שיווק ישיר בסגנון "חבר מביא חבר". להובלת הפעילות, הפקנו ב'סבן דיגיטל מרקטינג' מקבוצת ONE סרטון וידאו פרסונלי, קריאיטיבי, ומותאם אישית לכל לקוח, בטכנולוגיה חדשנית בפורמט mp5 (פטנט רשום) של הסטארט-אפ blings. יצרנו וידאו מותאם אישית ללא הגבלת נפח, והטמענו בו טפסים ותהליכים שלמים, כולל היכולת לבצע שינויים והתאמות אוטומטיות.
כל לקוח של כרטיס CashCal Pro קיבל מאיתנו במייל או בסמס סרטון אישי קצר הפונה אליו בשמו הפרטי, וכולל מידע פרסונלי כגון כמה כסף צבר הלקוח בכרטיס וכמה כבר מימש בשוברי BuyMe, ואז הגיעה ההצעה – להזמין בווטסאפ חברים שיצטרפו לכרטיס CashCal Pro בלחיצת כפתור. מיד עם שליחת הזמנה לחבר, גם הוא מקבל סרטון שפונה אליו בשמו הפרטי ומציין מי החבר שהחליט להמליץ עליו, לצד תיאור היתרונות של הכרטיס והסיבות שכדאי להצטרף אליו.
הסרטון שנשלח לעשרות אלפי לקוחות קיימים של כרטיס CashCal Pro העניק להם הזדמנות להפוך לשגרירים של המוצר, וגם להרוויח כסף ללא מאמץ: 50 שקלים ללקוח שהמליץ + 50 שקלים לכל חבר שיצטרף. הסרטונים שהותאמו אישית לכל לקוח יצרו מעורבות רגשית חזקה ועזרו להגביר את שיעור התגובה לקמפיין. המהלך של כאל הביא לידי ביטוי חדשנות דיגיטלית, תוך שימוש בדאטה פרסונלי המותאם למובייל, בשילוב קרייאטיב וידאו מדויק וכמובן התנסות בטכנולוגיה מתקדמת וחדשה.
התוצאות לא איחרו להגיע – המהלך זכה למדדי מעורבות גבוהים ביותר. מעל 40% מהצופים בסרטון בחרו לשתף אותו, ומעל 35% מהחברים שקיבלו הזמנה בחרו ללחוץ על הכפתור כדי לעבור לעמוד הנפקת כרטיס, ובכך הביעו נכונות והתעניינות ממשית בביצוע רכישה. בפועל בוצעו הודות למהלך מאות הנפקות של כרטיסי CashCal Pro חדשים, כשעלות כל הנפקה עומדת על כעשירית בלבד מעלות הרכשת לקוח באמצעות מדיה ממומנת. בנוסף לעמידה ביעד המרכזי של הפרויקט, המהלך השיג גם מטרות משנה חשובות כגון העמקת אהדה וחיזוק הנאמנות למותג.
כמפיצה הבלעדית של טכנולוגיית הוידאו הפרסונלי של blings בישראל, סבן דיגיטל מרקטינג מקבוצת ONE מלווה בארץ עשרות פרוייקטים דומים עבור מותגים כגון אל על, שופרסל, מפעל הפיס, שירותי בריאות כללית ועוד. בקמפיין של כאל ליווינו וניהלנו את הפרוייקט כולו, מאיפיון הסרטון וכתיבת הקופי, דרך הובלת המהלך ליישום אנימציה ולוגיקה מאחורי הקלעים, וכמובן מימוש הטכנולוגיה של blings וביצוע מעקב בזמן אמת על הפצת הסרטון, אופטימיזציה לשיפור ביצועים, חידוד מסרים, ודיוק קהלי מטרה לאורך הפרויקט.
בשנים הקרובות כל אדם בישראל יכיר את מהפכת הוידיאו הפרסונלי, ואנו גאים להוביל אותה בארץ עם טכנולוגיה כחול-לבן שפיתחה Blings.io. פנו אלינו למידע נוסף על וידיאו אינטראקטיבי ושיווק פרסונלי.
כותב המאמר הוא יניב סבן, מנכ"ל 'סבן דיגיטל מרקטינג' מקבוצת ONE