בעולם שבו לקוחות חשופים לאלפי מסרים שיווקיים ביום, יצירת מערכת יחסים אפקטיבית בין הלקוח למותג היא אתגר משמעותי. רוב הארגונים משקיעים תקציבי עתק רק בניסיון למשוך את תשומת הלב של הלקוח ולהעביר לו מסר קצר – אז כדאי מאוד שהמסר יקלע "בול" ויציע לכל לקוח ערך שהוא באופן אישי מעוניין לקבל מאתנו. כאן נכנס לתמונה האתגר של היפר-פרסונליזציה.
ענף הרכב בישראל רווי תחרות, עם עשרות מותגים חדשים שחדרו לשוק בשנים האחרונות, ולכל יבואן יש מספר דגמים בפורטפוליו. זאת ועוד, לחברות הרכב יש עסקים נוספים מלבד יבוא ומכירת רכב חדש, כגון עסקי ליסינג, רכב 0 ק"מ, השכרה, ביטוח, מימון ועוד.
איך מייצרים חוויית לקוח? איך מרכיבים עבור כל אדם ישות לקוחית מגובשת ועקבית, שתקבל מסרים פרסונליים המותאמים אישית לצורך שלו, בהלימה מלאה למאפיינים אישיים במספר רב של קטגוריות? למעשה, אנו זקוקים למערכת מתוחכמת ש"תדע" בכל מצב אם הלקוח הספציפי רוצה לרכוש רכב חדש? אולי רכב מליסינג? האם הלקוח צריך מימון? לחדש ביטוח? ואולי בדיוק עברה שנה מאז רכש את רכב מליסינג והוא צריך טיפול תקופתי? איזה רכב יש לו כעת? והיכן הוא גר?
הארגונים המצליחים בארץ ובעולם מיישמים שילוב מנצח, של פתרונות טכנולוגיים עמוקים המתאימים לשוק המקומי מצד אחד, ולצדם מעטפת פרויקטלית עתירת ניסיון שמאפשרת למצות מהכלים הללו את המקסימום.
הדרך היחידה לפצח את האתגר ולהתעלות מעל רעשי הרקע עם מערך שיווק פרסונלי שמביא תוצאות, היא לשלב גם חשיבה עסקית, גם ראייה והבנה של התנהגות הצרכן, וגם יישום טכנולוגי של מערכת חדשנית המאפשרת פרסונליזציה רב ערוצית.
מערכת Emarsys מבית SAP פותחה במיוחד כדי לענות על הצורך של ארגונים בניהול מסע לקוח היפר-פרסונלי. היא תומכת בריבוי ערוצים כולל ניוזלטר, SMS, ווטסאפ, PUSH, אזורים פרסונליים באתר ובאפליקציה ועוד. לאחר הטמעתה ניתן לבנות מסעות לקוח פרסונאליים עם תמיכה בכמוות עצומה של דאטה, לבצע מדידת ROI וכמובן לנהל מעקב ושיפור מתמיד של הביצועים.
ONE מובילה בפרוייקטי יישום של פתרון Emarsys מבית SAP, אנו מנוסים בהתאמת הפתרון לצרכים של ארגוני B2C ו-B2B ועוזרים להם לשפר את מסע הלקוח בצורה מהירה וחכמה, לחזק את נאמנות הצרכנים ושימור הלקוחות. אסטרטגיית ההטמעה ומתודולוגיית העבודה שלנו מבטיחות שלקוחותינו יוכלו להפיק את המקסימום מ-Emarsys ולקבל גישה לתובנות על התנהגות הצרכנים, כדי לגבש אסטרטגיה דינמית ומבוססת דאטה שתחזק את מעורבות הלקוחות.
עם ONE, אנליטיקה מתקדמת הופכת לכלי חיוני שמאפשר לארגונך להגיב במהירות למגמות השוק ולפידבק המגיע מלקוחות, ולתרגם את יחסי ההמרה ומעורבות הלקוחות לתוצאות עסקיות ממשיות. צרו אתנו קשר לפרטים נוספים על הטמעת SAP Emarsys עם ONE>>
כותב המאמר הוא יניב סבן, מנכ"ל סבן דיגיטל מרקטינג מקבוצת ONE.