חטיבת ONE Balink מקבוצת ONE Technologies הקימה אתר סחר מתקדם עבור מוצרי סבוקאלם, מותג מוביל מבית טטרה-פארם. המותג סבוקאלם כולל את סדרת מוצרי הדרמו-קוסמטיקה לאוכלוסיה בעלת עור רגיש, מגורה ואדמומי, לצד פתרונות לכל סוגי העור למגוון גילאים. מוצרי סבוקאלם משווקים ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ובקופות החולים, עם פעילות משמעותית של לקוחות נאמנים וחדשים באתר הסחר המקוון.
האתר החדש, המבוסס על פלטפורמת הסחר העננית של סיילספורס (Salesforce Commerce Cloud), החליף את אתר הסחר הקודם של סבוקאלם והוא מספק לגולשים שירותים ויכולות חדשות. בין היתר, הוא מספק פרסונליזציה מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת התאמה אופטימלית ויעילה לפרופיל הלקוח, חיפוש מוצרים חכם, השתלבות במועדון הלקוחות, וחוויית משתמש מודרנית וחדשנית. האתר משולב באופן מלא במערכות הליבה האופרטיביות של שסטוביץ, חברת האם של טטרה-פארם.
יובל בקרמן, סמנכ"ל מערכות מידע בחברת שסטוביץ: "אתר הסחר החדשני שהקימה עבורנו ONE Balink מספק ללקוחות שלנו חוויה ומאפשר להם רכישה חכמה ומותאמת אישית לדרישות ולהעדפות שלהם. מדובר באתר מתקדם שהחליף בצורה חלקה את האתר הקודם, שהיה פעיל ועשיר בנתונים, וכך הוא מבטיח המשכיות עסקית ושירות מצוין ללקוחות, ללא תקלות."
יניב פרטוק, מנכ"ל BALink מקבוצת ONE Technologies: "שסטוביץ מצטרפת לרשימת חברות קמעונאיות שבחרו בנו לבנייה ושדרוג החוויות הדיגיטליות באתרי הסחר שלהן. האתר, המבוסס על הפלטפורמה המוכחת והיציבה של סיילספורס, מאפשר לשפר את חווית הקניה של מוצרי סבוקאלם, להגדיל את המכירות ולשפר משמעותית את שיעורי ההמרה."
חברת שסטוביץ החלה את דרכה ב-1954, וכיום היא אחת מהחברות המובילות את תחום היבוא, השיווק, וההפצה של מוצרי צריכה של מותגים בינלאומיים. החברה פועלת בארבעה תחומים עיקריים – טיפוח אישי, קוסמטיקה ובישום, טיפוח הבית ומזון – ומלווה מותגים בינלאומיים את כל הדרך אל המדף ועד לבית הצרכן. את עוצמתה שואבת שסטוביץ מ-1,100 העובדים המפיצים את חזון החדשנות והאיכות הלא מתפשרת. זוהי החולייה החשובה בשרשרת העסקית, שמתחילה מספקים, עוברת דרך הקמעונאים, עד לקונים בחנויות. הפעילות הענפה של שסטוביץ מתבצעת מהמרכז הלוגיסטי המשוכלל והמשרדים באזור התעשייה קיסריה.