ONE POINT מאפשרת לארגונים למכור בצורה חכמה יותר. פרויקט ייחודי עם מערכת מוביסייל בלקוח ח. כהן, סיטונאית המזון והמשקאות.
המערכת תאפשר לסוכני השטח של ח. כהן לקבל 360 מעלות של מידע על כל לקוח בנקודת המכירה, לצפות במידע עדכני על הפריטים, כולל מלאי, מחירים ומבצעים מותאמים – ולאסוף הזמנות בצורה חכמה ומהירה, על מנת להגדיל מכירות. בשלב השני תוטמע המערכת גם לנהגי החברה, מה שיאפשר לח. כהן להחתים דיגיטלית את הלקוחות במעמד האספקה, לייתר את הצורך בניירת, לחסוך זמן תפעולי יקר ולשפר את השליטה על מערך ההפצה של הארגון בזמן אמת. ONE POINT ומוביסופט משתפות פעולה כבר שנים ארוכות, ועל הלקוחות המשותפים לשתי החברות נמנים מחלבות גד, מאפיות ברמן, מאפיות דגנית עין הבר, איטונג וכאמור עכשיו גם ח. כהן, המשווקת מוצרי מזון, משקאות, כלים חד פעמיים וחומרי ניקוי.

נתנאל נגר, מנהל מערכות המידע בח.כהן מסר כי "כחברה השמה לעצמה למטרה להשיג שיפור ביכולות של מערך המכירות וההפצה שלנו, בדגש על הנגשת המידע הארגוני למשתמשי הקצה בשטח, אנו שמחים על הבחירה שלנו בוואן . הבחירה בחברות הללו לביצוע הפרויקט היתה לאחר תהליך ארוך ויסודי של הגדרת הדרישות ובחינת ספקים בשוק. וואן ומוביסופט הציגו תפיסה מתקדמת, חדשנות טכנולוגית, ידידותיות ונוחות שימוש יוצאת דופן בפתרונות, והמוניטין של שתי החברות בניסיון וברמת השירות גרמו לבחירתן".

אלי אורי, מנכ"ל ONE POINT מסר כי "ב- ONE POINT זיהינו כי ישנו סגמנט שלם של לקוחות שעבודתם משלבת פעילות קמעונאית בחנות ופעילות הפצה לחנויות נוספות, אשר עד כה נותר ללא פתרון. יחד עם מוביסופט, אנחנו מעניקים ללקוח פתרון שלם מקצה לקצה בטכנולוגיות החדשניות ביותר"