אנו מחפשים איש Help Desk לתמיכה פנים ארגונית והשתלבות בצוות מקצועי ברמה גבוהה.
במסגרת התפקיד: ניהול משתמשים IDM + Active Directory ניהול שרת מדפסות,
תמיכה בשרת VOIP (הקצאה, הקמה והגדרת שלוחות), תמיכה בחבילות הפצה SCCM 5,
תמיכה בתחנות קצה - Windows 7 / 10 (הגדרות, פתרון תקלות) ,
חיבור עובדי החברה מרחוק (CheckPoint VPN) 7, ניהול משתמשים בשרת MDM
ניהול מכשירי iOS + Android 8. עבודה מול שרתי Citrix / VMware ופתרון תקלות משתמשים
המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד
דרישות התפקיד:
ניסיון טכני - צבאי / קורס MCITP/MCSA / עבודות קודמות.
אנגלית -ברמה גבוהה(דיבור וכתיבה)- חובה
תודעת שירות גבוהה!
משרה מלאה במשמרות בוקר וערב.
*הפנייה לנשים וגברים כאחד.
הגשת מועמדות למשרה זו