חברתנו מחפשת איש/ת Help Desk לתמיכה פנים ארגונית והשתלבות בצוות מקצועי ברמה גבוהה.
במסגרת התפקיד: ניהול משתמשים IDM + Active Directory ניהול שרת מדפסות,תמיכה בשרת VOIP (הקצאה, הקמה והגדרת שלוחות), תמיכה בחבילות הפצה SCCM 5, תמיכה בתחנות קצה – Windows 7 / 10 (הגדרות, פתרון תקלות) ,
חיבור עובדי החברה מרחוק (CheckPoint VPN) 7, ניהול משתמשים בשרת MDM (ניהול מכשירי iOS + Android) 8. עבודה מול שרתי Citrix / VMware ופתרון תקלות משתמשים
ניסיון טכני – צבאי / קורס MCITP/MCSA / עבודות קודמות.
אנגלית ברמה טובה (דיבור וכתיבה).
תודעת שירות גבוהה!
משרה מלאה במשמרות בוקר וערב.
מלא/י את פרטיכם ואנו נחזור אליכם במידה והמשרה רלוונטית עבורכם