חברת כלי העבודה, האחסון ומוצרי האבטחה האלקטרוניים העולמית, סטנלי בלק אנד דקר (Stanley Black & Decker) מימשה פרוייקט של פתרון Customer Community על גבי פלטפורמת Service Cloud עבור חטיבת הבריאות, במטרה להגדיל את איכות השירות הניתן ללקוחות החברה.

עמיחי זלצר, AVP כלל עולמי שירותים טכנים, Stanley Healthcare Solutions מספר על הפתרון, פרויקט פתרון שירות לקוחות בעולם המכשור הרפואי שבוצע על ידי חברת One1  הביא למימוש מלא של מרכז שירות לקוחות בחברת Stanley Healtcare המשווקת ציוד רפואי לאלפי בתי חולים ומרפאות בעולם. הפתרון נבנה ע"ג פלטפורמת ה- Service Cloud של Salesforce וכלל תמיכה רב ערוצית מכל מקום, KPI למדידת ביצועים של הנציגים והמרכז הטכני, יצירת סינרגיה בין שירותים ומכירות, אופטימיזציית ROI על השקעות ב- IT , פורטל לקוחות – Customer Communities במוד של Self Service, אפליקציית שירות לעבודה מול נציג שירות דרך הנייד, פתרון לטכנאי שטח – FSL .
הפתרון שהוטמע בחברת סטנלי היה כה מוצלח שנבחר והוצג ע"י סיילספורס  העולמית לסיפור הלקוח המרכזי בהרצאת המליאה (Keynote) של ה- Service Cloud בכנס העולמי השנתי של סיילספורס, Dreamforce 2016