"המפץ הגדול" של הדאטה בבנק לאומי
אוטומציה של תהליכי דאטה לשיפור קבלת ההחלטות וחסכון...
בעידן הדיגיטלי, לקוחות ועובדים התרגלו לקבל מענה מידי בלחיצת כפתור. הציפייה שלהם הפכה להיות המשימה שלנו: להגיב לכל פנייה מלקוח או עובד באופן מהיר, יעיל, ומבוסס נתונים, בכל ערוץ תקשורת הנמצא בשימוש.
כבר עשרות שנים ש-ONE Technologies היא ספקית השירות המועדפת על אינספור חברות מכל מגזרי המשק, עם התמחות באספקת שירותים מקצועיים לתכנון, הקמה, ניהול ותפעול של מרכזי תמיכה ושירות בכל גודל וסוג.
תוך מינוף הידע והניסיון הנרחבים שלנו, אנו מציעים מודלים מגוונים המבטיחים גמישות וסקלביליות, תוך שילוב הטכנולוגיות המתקדמות ביותר – כדי לספק את הצרכים הספציפיים של הארגון שלך. בין אם השירות ניתן ממוקד מרוחק או באמצעות טכנאי או נציג המגיע לאתר הלקוח, אנו מחוייבים לספק איכות ברמה הגבוהה ביותר היכן ומתי שאתה זקוק לה.
אנו מנוסים בייעוץ וליווי לקוחותינו להתאמת מרכזי תמיכה פנים וחוץ ארגוניים לצרכים שלהם – עם מגוון שירותים מנוהלים בתחום של Call Centers, מוקדי תמיכה טכנית, Help Desk, מוקדי שירות ומכירה, וגם מערכי שירות ותמיכה בבית הלקוח. לקוחותינו נהנים משליטה בעלויות קבועות וידועות מראש, משיפור בשביעות הרצון של משתמשים ולקוחות, ובעיקר – הם יכולים להתמקד בקידום הליבה העסקית שמניעה את ההצלחה שלהם. בין לקוחותינו בתחומי ה-Call centers והשירותים המנוהלים ישנם ארגונים ממשלתיים ועסקיים ממגזרי הטכנולוגיה, התשתיות, הקמעונאות, הביטחון, התקשורת, מוצרי הצריכה, רשויות מוניציפליות ועוד.
אנו מציעים מגוון רחב של שירותים מנוהלים, עם מומחיות טכנית בכל תחומי ה-IT ומתודולוגיות מתקדמות לניהול מרכזי תמיכה ושירות. היכולות שלנו כוללות שרותי ייעוץ, אפיון, והקמת מרכזים שונים: מוקדים טכניים, מוקדי מכירות, NOC, ומוקדי שירות לקוחות. אנו משתמשים במגוון רחב של כלים חדישים כגון מערכות טלפוניה וניהול פניות, מערכות ניהול ידע, צ'אטבוטים מבוססי AI, ופתרונות לזיהוי חריגות בזמן אמת עם תגובות אוטומטיות – והכל תוך מתן שירות מעולה ומקצועי שיבטיח לך הטמעה חלקה ומעבר מהיר לתפקוד שוטף ומלא של המוקד.
עם הבחירה ב-ONE Technologies אתה יכול להיות בטוח שהארגון שלך יספק שירות מהיר, מהימן ויעיל, תוך עמידה ביעדי SLA, צמצום עלויות התפעול, ושימוש בטכנולוגיות AI החדשות ביותר. כי ההצלחה שלך היא המשימה מספר אחת שלנו.
המוקדים הטכניים של ONE Technologies מספקים מענה מקצועי בסטנדרט השירות הגבוה ביותר. אנו מאמצים באופן עקבי את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, ומטמיעים אותן במערך התמיכה כדי שלקוחותינו יוכלו להפיק את הערך המרבי מהחדשנות האחרונה, ולהעניק מענה מהיר, אדיב, ובזמינות גבוהה.
מערך התמיכה במוקדי ה-Help desk שלנו מסתייע ב-AI ובצ'אט-בוט, אשר משפרים משמעותית את היכולות המקצועיות ואת מהירות התגובה, עם מידע עשיר ומהימן ובזמני תגובה קצרים.
כדי לקדם שיפור עקבי כדרך חיים ולהפחית שיבושים במערך השירות והמידע הארגוני, אנו מבצעים באופן רציף בקרה וניתוח שוטף של דו"חות נתונים, המאפשרים לנטר ולזהות באופן יזום נקודות כשל ולהפיק עבורן פתרונות מהירים.
הודות לצוות המיומן שלנו ולמתודולוגיית השיפור המתמיד ואימוץ טכנולוגיה חדשנית כדרך חיים, מוקדי ה-help desk שלנו ב-ONE Technologies מסייעים לארגונים המובילים במשק בהפחתת כמות התקלות ובשיפור היעילות התפעולית. הם חוסכים לארגונים זמן וכסף, ומעל לכל – מאפשרים להם להתעסק בליבת העסק ללא דאגות מיותרות.
מתן שירות טוב זו אמנות, אשר הופכת למאתגרת מאי פעם עבור ארגונים המבקשים לפגוש את לקוחותיהם בכל מקום שהם נמצאים. המטרה שלנו ב-ONE Technologies היא לספק שירות Omnichannel ברמה הגבוהה ביותר, ללא פשרות, וזה אומר להיות זמינים ללקוחות באופן ישיר, אישי ומהיר, בכל ערוץ ובכל פלטפורמה שבה הם פועלים. תפיסת הרב-ערוציות שלנו גורסת שהפיכת האינטראקציה עם הלקוח לקלה, מהירה ונוחה היא גורם קריטי להצלחת הארגון.
אנו מובילים בהקמת מוקדים ו- Call Centers למגוון רחב של מטרות וארגונים. יש לנו ניסיון של עשרות שנים בתכנון, הקמה, ניהול ותפעול של מוקדים מתקדמים, כולל מוקדי שירות לקוחות, מכירות, תמיכה טכנית, ניהול תיקי לקוחות ועוד.
אנו מאפשרים מתן שירות בכל נקודות המגע, הכוללות את הסלולרי, הטלפון, או המחשב, ובכל ערוצי ההתקשרות אשר כוללים וואטסאפ, צ'אט באתר, רשתות החברתיות, מייל, טלפון ועוד. אנו נאפשר לארגון שלך לתת מענה אחוד ורציף ללקוח, בכל זמן ומקום שהוא ירצה לפגוש אותך, עם מענה מהיר, רציף, ומבוסס נתונים.
המוקדים שלנו מבוססים על טכנולוגיות מתקדמות ומאפשרים פעילות רצופה 24/7. אנו מטמיעים תהליכים מורכבים במיומנות רבה, באמצעות פתרונות ושירותים מתקדמים והמרכזיות המתקדמות בעולם – מבוססות ענן או on-prem – וכן מערכות ניהול ידע, בוטים, שירותי ייעוץ, יישומי CRM בהתאמה לצורכי הלקוח, מערכות BI עם דאשבורדים להצגת נתוני זמן-אמת, הפקה וניתוח דוחות לשיפור היעילות ועוד.
ההתאמה האישית לצרכי הלקוח לא מסתיימת בפן הטכנולוגי. אנחנו מתאימים גם את העיצוב הפיזי של סביבת העבודה במוקד לצבעים ולמיתוג של הלקוח בהתאם לדרישתו, וכן מבחינת הגודל והעיצוב של חדרי ההדרכה, בימת האחמ"ש, הציוד המשרדי ועוד. אנחנו מוודאים שעובדי המוקד יהנו מעמדות מרווחות ומסביבת עבודה נעימה.
אצלנו ניתן לקבל מענה גמיש המותאם לצורכי הארגון, החל מפרויקטים לפרק זמן מוגדר מראש, ועד להקמת מוקדים ומרכזיות בהיקף גדול לטווח זמן ארוך עם אנליסטים ואנשי מקצוע מנוסים ומתן מענה מהיר, שירותי ואיכותי. מרגע שהצלחת מוקד השירות שלך הופכת להיות המשימה שלנו, אתה יכול להיות רגוע ושקט.
כבר עשרות שנים שאנחנו מנהלים את מערכי התמיכה והמחשוב של החברות הגדולות בישראל, ומובילים תהליכים חוצי-ארגון שמשדרגים את יכולות לקוחותינו לגבהים חדשים.
לא משנה מה גודל הארגון שלכם, בעזרת השירותים המנוהלים של ONE Technologies גם אתם יכולים לשפר את רמות הזמינות, לייעל תהליכים, להפחית עלויות שוטפות, לעמוד ביעדי אמנת השירות וליהנות משקט נפשי.
מערך השירות המנוהל שלנו מעניק תמיכה טכנית ולוגיסטית רחבת היקף לחברות מכל מגזרי המשק. אנו מעסיקים מאות טכנאים בפריסה רחבה, ומפעילים באופן שוטף ורציף חמישה מרכזים לוגיסטיים ברחבי הארץ – בחיפה, ירושלים, פתח תקווה, באר שבע ואילת.
מרכזי השירות המתקדמים שלנו מאגדים תחת קורת גג אחת את כל מאפייני התמיכה לתהליכי בק-אופיס ארגוניים: ממעבדות תיקונים משוכללות, מחסני חלפים המכילים עשרות אלפי סוגים של פריטים בזמינות מיידית, ומענה לפרויקטים יישומיים ולוגיסטיים מגוונים. אנו נתפעל עבורכם את מערך התמיכה הארגוני תוך שמירה על רמות שירות פנים-ארגוניות הגבוהות ביותר. בנוסף לכך, אנו מציעים במודל שירות מנוהל גם תחזוקת רשתות באופן מקומי או מרוחק, תחזוקת אתרים, הדרכות מקצועיות בנושאים טכנולוגיים ועוד.
המומחים שלנו עוברים באופן קבוע הכשרות, תהליכי הסמכה, והתנסות במעבדות היצרנים המובילים בעולם, והם זמינים בכל עת להתמודד עם עשרות אלפי קריאות בכל חודש. מוקד השליטה והבקרה שלנו מצויד באמצעי הטכנולוגיה המתקדמים ביותר, המאפשרים "הקפצה" של מומחה לאתר הלקוח במהירות שיא ופילוח מדויק, לפי מיקום גיאוגרפי והתמחות פרטנית.
אנו מחוייבים לשירות מהיר, מיידי ורציף בכל מקום ואתר, על מנת להבטיח שלקוחותינו נהנים משירות מהיר ואיכותי ויכולים להתמקד בליבת העסקים שלהם על הצד הטוב ביותר.
צור איתנו קשר כדי ללמוד עוד