מוצרים משלימים

ההכרה בחשיבות שילובם של מוצרים משלימים במערכות הליבה בארגון, עלתה באופן ניכר בשנים האחרונות. דרגי ההנהלה הבכירה ומנהלי היחידות העסקיות יודעים כי הם זקוקים ליותר שליטה ובקרה, לתהליכי אוטומטיזציה מובנים, ניהול משימות וצוותים מבוזרים, שיפור השירות ללקוח ואופטימיזציה של משאבי הארגון. בעקבות משבר הקורונה, נושאים אלו הפכו להיות חשובים אף יותר.

ONE מתמחה בניהול וביצוע פרויקטי מחשוב הכוללים פיתוח פתרונות ויישום טכנולוגיות מובילות ללקוחות בכל המגזרים.
בין הפתרונות המובילים שבהם חטיבת המוצרים של ONE מתמחה: Software AG – פלטפורמה לאינטגרציה היברידית עבור מערכות פנים ארגוניות ומערכות ענן; MySP – פלטפורמה לניהול תוכניות העבודה, היעדים האסטרטגיים וניהול פרויקטים; וכן פתרונות המשדרגים את חוויית הלקוח מקצה לקצה כגון Cellosign  – פלטפורמה לניהול טפסים דיגיטליים.

להרחבה על כל פתרון, לחצו על התפריט מצד ימין למטה.

My Single Point

MySP הוא הפתרון המוביל בישראל בתחום ה-PPM (עפ"י STKI 2020). הוא מאפשר לארגונים לנהל את היעדים האסטרטגיים וכן את תוכניות העבודה ואת הפרויקטים הארגונים באופן מרכזי, תוך גמישות מרבית והתאמה לצורכי הארגון.

MySP מאפשר לקבל מידע אמין בזמן אמת ובכל רגע נתון על אופן התקדמות הארגון להשגת היעדים האסטרטגיים, וכן מציג את סטטוס הפרויקטים השונים – עפ"י לוחות זמנים שהוגדרו, תקציב, כוח אדם וכיו"ב.

במיוחד בתקופה זו, אנו נדרשים להגיב בצורה מהירה וגמישה לשינויים העסקיים. השימוש ב-MySP מאפשר למנהלים בארגון לדעת מייד ובכל רגע נתון את סטטוס העמידה בתוכניות העבודה והפרויקטים השונים, ובהתאם לכך לבצע במידת הצורך התאמה ושינויים באופן מהיר ומושכל.

הניסיון שלנו

ONE היא השותפה הישראלית הגדולה של MySP ומובילה את תחום ה-PPM בישראל. ל- ONE ניסיון מוכח בהטמעת הפתרון אצל עשרות לקוחות בארץ. אנו מתמחים בייעוץ, ליווי והטמעת הפתרון בארגונים המובילים בישראל, ביניהם: משרד הביטחון, רפאל, מכבי שירותי בריאות, לאומית שירותי בריאות, בנק לאומי, בנק ישראל, בנק איגוד, כאל – כרטיסי אשראי לישראל, רשות התקשוב הממשלתי, פז, מגדל חברה לביטוח, הפניקס.

מעוניינים לדעת עוד? צפו בסרטון או פנו אלינו באמצעות הטופס בתחתית העמוד.

 

Cellosign

סלוסיין הוא פתרון מתקדם המאפשר לארגון לעצב ולהפיץ באופן דיגיטלי טפסים הכוללים מידע אישי הנשאב מהמערכות הארגונית, באופן מאובטח ויעיל.

המערכת מאפשרת ליצור מסעות לקוח שונים ומלאים בין מחלקות שונות בארגון, הכוללים חתימות ואישורים בכל מרחבי הארגון, אל תוך הארגון וגם מחוצה לו, מכל מכשיר ובכל זמן באופן פשוט ומאובטח – תוך חיסכון משמעותי בזמן ובכוח אדם.

לקוח מרוצה הוא לקוח חוזר

מרכז שירות הלקוחות מהווה את מרכז העצבים של הארגון, אך פעמים רבות את צוואר הבקבוק שלו.
עם משבר הקורונה או בלעדיו, המגמה העולמית היא להעניק ללקוח חוויית שירות דיגיטלית, מהירה ופשוטה – ללא בירוקרטיה וללא הצורך להדפיס, לפקסס או להגיע למרכזי השירות.

מערכת סלוסיין היא התשובה לכך. היא מאפשרת לנהל תהליכים באמצעות מנוע BPM, כך שכל התקשורת עם הלקוח, כולל איסוף דרישות, נתונים ומסמכים, עד לסיום התהליך, נעשית במקום אחד ובכל הערוצים הדיגיטליים: אתר, מיילים, סמס, וואטסאפ, צ'אט, מסנג'ר ועוד.

בעולם שבו חושבים פעמיים לפני כל יציאה אל המרחב הציבורי, מערכת לניהול טפסים דיגיטלית מהווה כלי עבודה בסיסי לארגונים.

הניסיון שלנו

ONE היא השותפה של סלוסיין בישראל. אנו מביאים ניסיון עשיר בעולם ניהול שירות הלקוחות עם מגוון רחב של מערכות, ביניהן: Pivotal CRM, Salesforce, MS Dynamics ועוד.

המערכת מוטמעת אצל עשרות לקוחות בישראל ואחראית כבר ליותר מ- 3,000 מסמכים דיגיטליים הנחתמים מדי יום במגוון ארגונים ובכל השפות.

מעוניינים לדעת עוד? פנו אלינו באמצעות הטופס בתחתית העמוד

LivePerson

LivePerson הינה מערכת מתקדמת המאפשרת לארגון לייצר תקשורת דיגיטלית עם הלקוחות באמצעות מגוון רחב של ערוצים סינכורנים וא-סינכורנים כגון: וואטסאפ, פייסבוק, צ'ט אינטרנטי, SMS וכיוצ"ב.

השימוש בפלטפורמה, מעניק חווית שירות יוצאת דופן היכולה להתקיים בכל שעה, מכל מקום ובמגוון רחב של ערוצים דיגיטליים, ומאפשר לארגון לנתח באופן פשוט וקל את חווית הלקוח, כפי שהיא באה לידי ביטוי בפלטפומות השונות.

אבטחת מידע ושמירה על פרטיות 

LivePerson עומדת בתקני אבטחת המידע המחמירים בעולם  ושרידות של 99.97% ולכן הינה המערכת המקובלת בבנקים המובלים בעולם, ביניהם: HSBS, RBS, LIoyds Bank, Santander, Citi Bank ו- ANZ Bank

יתרונות המערכת 

  • מענה אוטומטי באמצעות בוטים לכ- 25% מהפניות וסיום תהליך ללא נציג אנושי
  • הסתה של כ- 30% מהשיחות הנכנסות באמצעות הסתה מובנית של שיחות מה- IVR לערוצים דיגיטליים אחרים
  • הגדלת היעילות פי 5 באמצעות יצירת פלטפורמה רחבה של ערוצים דיגיטליים ליצירת קשר: וואטסאפ, פייסבוק, צ'טים וכדומה
  • התממשקות פשוטה וקלה למערכות הליבה של הארגון, ביניהם: CRM ו- BI
  • המערכת כוללת דשבורדים ודו"חות מובנים, כולל מדדי ביצוע מרכזיים בזמן אמת
מעוניינים לדבר איתנו?
צרו קשר

ONE © כל הזכויות שמורות 2020
נבנה ע"י פרומו - אסטרטגיה שיווקית ופרסום.