מוצרים משלימים

ההכרה בחשיבות שילוב מוצרים משלימים למערכות הליבה בארגון, עלתה באופן מרשים בשנים האחרונות.

רמת ההנהלה הבכירה ומנהלי היחידות העסקיות זקוקים ליותר שליטה ובקרה, תהליכי אוטומטיזציה מובנים, ניהול משימות וצוותים מבוזרים, שיפור השירות ללקוח ואופטימיזציה של משאבי הארגון.

בעקבות משבר הקורונה, נושאים אלו הפכו להיות חשובים במיוחד. ONE מתמחה בניהול וביצוע פרויקטי מחשוב הכוללים פיתוח פתרונות ויישום טכנולוגיות מובילות ללקוחות בכל המגזרים.

בין הפתרונות המובילים שבהם חטיבת המוצרים של ONE מתמחה: Software AG פלטפורמה לאינטגרציה היברידית עבור מערכות פנים ארגוניות ומערכות ענן; MySP פלטפורמה לניהול תכוניות העבודה, היעדים האסטרטגיים וניהול פרויקטים; וכן פתרונות המשדרגים את חוויית הלקוח מקצה לקצה כגון Cellosign שהינה פלטפורמה לניהול טפסים דיגיטליים.

 

MY SINGLE POINT

MySP הינה הפתרון המוביל בישראל בתחום ה- PPM (עפ"י STKI (2020. הפתרון מאפשר לארגונים לנהל את היעדים האסטרטגיים וכן את תכניות העבודה והפרויקטים הארגונים באופן מרכזי, תוך גמישות מרבית והתאמה לצרכי הארגון.

הפתרון מאפשר לקבל מידע אמין בזמן אמת ובכל רגע נתון, לגבי אופן התקדמות הארגון להשגת היעדים האסטרטגיים, וכן סטטוס הפרויקטים השונים- עפ"י לוחות זמנים שהוגדרו, תקציב, כוח אדם וכיוצ"ב.

במיוחד בתקופה זו, אנו נדרשים להגיב בצורה מהירה וגמישה לשינויים העסקיים. השימוש בפתרון יאפשר למנהלים בארגון לדעת, בכל רגע נתון, את סטטוס העמידה בתכניות העבודה והפרויקטים השונים, ובהתאם לכך לבצע התאמה ושינויים נדרשים באופן מהיר ומושכל.

הניסיון שלנו

ONE הינה השותפה הישראלית הגדולה של MySP ומובילה את תחום ה-PPM בישראל. ל- ONE ניסיון מוכח בהטמעת הפתרון אצל עשרות לקוחות בארץ. אנו מתמחים בייעוץ, ליווי והטמעת הפתרון בארגונים המובילים בישראל, ביניהם: משרד הביטחון, רפאל, מכבי שירותי בריאות, לאומית שירותי בריאות, בנק לאומי, בנק ישראל, בנק איגוד, כאל – כרטיסי אשראי לישראל, התקשוב הממשלתי, פז, מגדל חברה לביטוח, הפניקס.

Cellosign

כלי להחתמת טפסים במובייל, באופן עצמאי או בשיחה מול מוקד שירות לקוחות או מכירות בהתקנה קלה ופשוטה בענן או בשרתי הארגון. פתרון לייעול תהליכים עסקיים בארגונים. חיסכון בכסף  במשאבים ויצירת חוויה דיגיטלית. קיצור תהליך החתימה וחווית משתמש דיגיטלית, ארכוב דיגיטלי אוטומטי בארגון.

המערכת מאפשרת סגירת תהליך עסקי מהיר ומידי באמצעות חתימה אלקטרונית :
על כל סוג של טופס – PDF/DOC/TIF בתצורה של HTML
כל סוג מכשיר- SmartphONE/Tablet/PC
ללא צורך בהורדת אפליקציה / התקנת תוכנה
במעמד שיחה טלפונית / בפנייה דרך ה WEB
עם / בלי נציג שירות
Entry Points – אתר אינטרנט, אפליקציה, קישור חיצוני, ממשק הנציג ועוד.
המערכת תומכת בכל השפות

שירותים נוספים :
אינטגרציה עם כל מערכות הליבה בארגון המערכת מתממשקת למערכות ארגוניות באמצעות API
הוספת תיעוד/ צילום מסמך/ סלפי בלחיצת כפתור ובזמן אמת
רכיב OCR למיפוי תעודת זהות/ רישיון ועוד
התכתבות בזמן אמת בצ'ט במהלך ה Session עם הנציג
ארכוב אוטומטי בשרתי הארגון, עם סיום החתימה
שימוש בפרמטרים דיגיטליים שהוזנו לטיוב נתונים או צרכים שיווקיים
שליחת העתק חתום למייל של הלקוח עם סיום התהליך
מילוי טופס בצורה פשוטה
נשלח SMS  עם קישור יחודי ללקוח
מילוי הטופס ע"י הלקוח (עם פרטי הלקוח שתולים בטופס)
חתימה ע"ג המסך ושליחת הטופס (וארכוב המערכות הארגון)

 

IBM MAXIMO

Maximo  מבית IBM, הינה המערכת הנפוצה בעולם לניהול כלל סוגי הנכסים התפעוליים בארגון, ביניהם: ציוד, מכונות, תקשורת, תחבורה וכיוצ"ב.

המערכת מאפשרת ניהול, פיקוח ובקרה מלא על מחזור חיי הנכס, תפעולו וניהול התהליכים העסקיים בארגון הכוללים: לוגיסטיקה, רכש, תפעול ושירות

המערכת פועלת במודל התקנה מקומית (on-prem) ו/או ענן (SaaS) וניתן להגדיר מספר רחב של מודולים, ביניהם:

  • ניהול נכסים תפעוליים: מכונות, ציוד, מבנים, רכבים וכד'
  • ניהול עבודה ותפעול: שוטף, שבר, הדממות ועוד
  • ניהול השירות
  • חוזים
  • מלאי: ניהול חלפים, מלאי, תהליכים לוגיסטים
  • רכש: ניהול תהליכי הרכש ושרשרת האספקה

על מנת לאפשר הטמעה מהירה וחלקה המתאימה במיוחד לארגון, ניתן אף להשתמש במודולים ורטיקליים עפ"י תעשיות ייעודיות כגון אנרגיה וגז, רכב, IT ועוד.

יתרונות המערכת 

  • החזר מהיר על ההשקעה בציוד והגדלת ההכנסה המופקת מהם
  • צמצום עלויות וסיכונים
  • לשפר תהליכי קבלת החלטות
  • שיפור רמת השירות של הארגון
  • עמידה בהוראות חקיקה ותקינה
  • גמישות והתאמה מהירה לשינויים ארגוניים (עסקי ו/או תפעולי)

תכונות עיקריות

  • ניהול הוליסטי ועבודה על-גבי פלטפורמה אחודה לכל רוחב המערכת (ממשק משתמש, תהליכים וכו')
  • יכולות התאמת מערכת נרחבות ללא קידוד או פיתוח
  • התממשקות למערכות חיצוניות ארגוניות (ERP, Office) ותפעוליות.
  • חיבור מובנה לתשתיות IoT
  • חיבור מובנה למערכות ניתוח עסקיות (BI Cognos) וקוגניטיביות (Watson Analytics)

 

LivePerson

LivePerson הינה מערכת מתקדמת המאפשרת לארגון לייצר תקשורת דיגיטלית עם הלקוחות באמצעות מגוון רחב של ערוצים סינכורנים וא-סינכורנים כגון: וואטסאפ, פייסבוק, צ'ט אינטרנטי, SMS וכיוצ"ב.

השימוש בפלטפורמה, מעניק חווית שירות יוצאת דופן היכולה להתקיים בכל שעה, מכל מקום ובמגוון רחב של ערוצים דיגיטליים, ומאפשר לארגון לנתח באופן פשוט וקל את חווית הלקוח, כפי שהיא באה לידי ביטוי בפלטפומות השונות.

אבטחת מידע ושמירה על פרטיות 

LivePerson עומדת בתקני אבטחת המידע המחמירים בעולם  ושרידות של 99.97% ולכן הינה המערכת המקובלת בבנקים המובלים בעולם, ביניהם: HSBS, RBS, LIoyds Bank, Santander, Citi Bank ו- ANZ Bank

יתרונות המערכת 

  • מענה אוטומטי באמצעות בוטים לכ- 25% מהפניות וסיום תהליך ללא נציג אנושי
  • הסתה של כ- 30% מהשיחות הנכנסות באמצעות הסתה מובנית של שיחות מה- IVR לערוצים דיגיטליים אחרים
  • הגדלת היעילות פי 5 באמצעות יצירת פלטפורמה רחבה של ערוצים דיגיטליים ליצירת קשר: וואטסאפ, פייסבוק, צ'טים וכדומה
  • התממשקות פשוטה וקלה למערכות הליבה של הארגון, ביניהם: CRM ו- BI
  • המערכת כוללת דשבורדים ודו"חות מובנים, כולל מדדי ביצוע מרכזיים בזמן אמת
מעוניינים לדבר איתנו?
צרו קשר

ONE © כל הזכויות שמורות 2020
נבנה ע"י פרומו - אסטרטגיה שיווקית ופרסום.