מרכזי תמיכה

ONE מובילה באספקת שירותים מקצועיים לניהול ותפעול מרכזי תמיכה פנים-ארגוניים. מספקת ONE מרכזי תמיכה במיקור חוץ אשר מסייעים לארגונים שונים לספק שירות משופר, מהימן ויעיל בהיבטי הטכנולוגיה, איכות השירות והעמידה ביעדים – וכל זאת תוך צמצום משמעותי בעלויות התפעול.

לקוחותינו נהנים ממניעת תקלות טרם התרחשותן ומקיצור זמן השבתת עמדות, משליטה מלאה בעלויות (קבועות וידועות מראש), משיפור שביעות הרצון של המשתמשים בשירותי ה- IT בארגון, וכן ממחויבות ועמידה ב- SLA, פינוי משאבי הארגון לטובת פעילויות הליבה העסקית שלו, בקרה שוטפת וכמובן – חסכון בעלויות.

שירות ותמיכה פנים ארגוני

שירות מקצועי ומבוקר בתחום ניהול ותפעול מרכזי תמיכה פנים ארגוניים.

מרכזי התמיכה הם צמתי מידע מרכזיים, מהם ניתן ללמוד רבות את צרכי הארגון. צוות התומכים שלנו, הינו  צוות של מומחים, אשר בפעילות השוטפת מסייע לעובדי החברה,  ע"י מתן פתרונות  למגוון תקלות בזמן אמת. בנוסף, הצוות בוחן בקביעות את נקודות הכשל בתהליכי השירות והתפעול הארגוניים, ומציע דרכים לשיפור. ההתייעלות הארגונית הנגזרת משירותי התמיכה הפנים ארגוניים של כלנית, ניכרת בקיצור זמן טיפול בתקלות ובקשות שירות ובהפחתת כמות התקלות על ידי נקיטת גישה פרו אקטיבית והגדרת תובנות לשיפור בתחומים אל.

מרכזי התמיכה הפנים ארגוניים המנוהלים במיקור חוץ, מספקים לארגון שירותים משופרים בהיבטי הטכנולוגיה, איכות השירות והעמידה ביעדים, והכל – תוך צמצום משמעותי בעלויות התפעול הקיימות.

המרכזים מספקים תמיכה טכנית תשתיתית ואפליקטיבית לעובדי הארגון בכל מגוון המערכות הנמצאות בשימוש כיום כגון: SAP, Microsoft, תוכנות CRM ,ERP ועוד, משפרים את זמינות מערכות המחשב התומכות ומגדילים את שביעות רצון העובדים וכמובן – את התפוקה והתרומה שלהם לתוצאות העסקיות של הארגון.

מרכזי תמיכה טכניים

מרכזי התמיכה הפנים ארגוניים פועלים למעלה משני עשורים. הניסיון, הידע והיכולות הטכנולוגיות הגבוהות של הקבוצה, יחד עם המתודולוגיה הייחודית שפיתחה, מאפשרים לה לספק שירות איכותי, לבצע מהלכים פרואקטיביים ולהוביל להתייעלות וחסכון משמעותיים.

אנו מובילים בישראל במתן פתרונות תמיכה ושירות לכל המגזרים וביניהם חברות הייטק וגופים פיננסיים גדולים. כשותף עסקי של חברות התוכנה וה-IT המובילות בעולם, כלנית מתמחה במתן פתרונות תמיכה טכנולוגיים וגם מייצרת מהלכי שיפור פרואקטיביים.

שמחים לאפשר  ללקוחותיה להתמקד בפיתוח ליבת העסק בראש שקט ובמקביל להגיע לחסכון משמעותי בעלויות השירות.

בחזית הטכנולוגיה – אנו מתמחים בהקמה ותפעול של מרכזי תמיכה טכנולוגיים, ומעסיקה עובדים בעלי רקע רלוונטי, טכני וטכנולוגי. זאת לצד מתודולוגיית איכות שירות מובנית, בשפות שונות.

תמיד מחדשים – מובילים בפיתוח ויישום כלי תמיכה חדשניים, המשדרגים את חווית השירות של הלקוח, מפחיתים את כמות הפניות הטלפוניות ומצמצמים בעלויות התפעול: צ'אט, מייל,self-service  ועוד.

חווית המשתמש – מתודולוגיית השירות כוללת בין השאר: ניתוח מתמיד של חווית הלקוח, יצירת מדריכים אינטואיטיביים ללקוחות, שיפור ביצועי QA על ידי שיקוף תקלות חוזרות, מדידה מתמדת של שביעות הרצון של הלקוח ועוד.

שירות ותמיכה חוץ ארגוני

אנו מספקים מגוון רחב של שירותים ופתרונות במיקור חוץ בתחום ה- Contact Centers ומעסיקים מאות נציגים בעלי ידע וניסיון בתחום.

מגוון שירותים הכולל: תמיכה טכנית, שירות לקוחות, מכירה, פרויקטים זמניים, ניהול תיקי לקוח לצורך קידום מוצרים והגדלת פעילות עסקית (הנעה לפעולה)

כל השירותים יכולים להינתן במספר וריאציות: שיחות נכנסות/יוצאות, אתר שלנו/אתר לקוח, מערכות שלנו/מערכות לקוח.

ניהול – אנו מעסיקים מנהלים בעלי ידע וניסיון עשיר בתחום ה- call center אשר עובדים לפי מתודולוגיות, ניהול יעדים ושגרות אשר מותאמות למוקד תוך התייחסות לערכים של מצוינות, שקיפות, מקצועיות ויחסי אנוש.

טכנולוגיה – אנו מספקים פתרונות טכנולוגיים בהתאם לנדרש: מערכת CRM, מרכזייה וכיוצ"ב. המערכות מותאמות לצרכי כל לקוח ולקוח.

כח אדם – מחלקת משאבי האנוש שלנו הינה בעלת ניסיון רב שנים אשר שמה דגש על תהליך גיוס איכותי תוך מענה לצרכים והפרופיל שהוגדרו וזאת במטרה ליצור התאמה מקסימלית בין המשרה לפרופיל הנציג.

תהליך הגיוס מותאם לצרכיו של הלקוח וקיימות מגוון אפשרויות כגון מרכזי הערכה, פוליגרף, מבדקי אמינות וכיוצ"ב.

בין לקוחותינו : פרטנר, מייקרוסופט, אייסר, אלקטיס, סקיילקס, הוט, מט"ח

סביבת עבודה – אנו דואגים למתג ולצבוע את סביבת העבודה בצבעים של הלקוח. המוקדים מוקמים כמוקדים ייעודיים ובעלי גמישות רבה מבחינת גידול/קיטון. עובדי החברה נהנים ועמדות מרווחות וסביבת עבודה נעימה, שקטה ומאפשרת. כל אתר מותאם לצרכי הלקוח: חדר הדרכה, חדר משובים, במת אחמ"ש וכיוצ"ב.

פריסה גיאוגרפית נרחבת: כפר סבא, פתח תקווה, חיפה

Contact Centers

אנו מספקים שירות שיווק טלפוני יעיל ומוכח לחברות וארגונים גדולים ובינוניים בישראל. לנותני השירות שלנו, שילוב אופטימלי של אוריינטציה טכנולוגית ויכולת שיווק גבוהה, הנותנים מענה מידי ואמין ללקוחות ובא לידי ביטוי בשיעורי ההצלחה המשמעותיים ובלידים הרבים שנאספים.

תהליך גיוס האנשים הוא תהליך מתודולוגי מובנה, הנסמך על ניסיון רב שנים והכרות מעמיקה עם התחום והוא כולל הכשרות, סדנת מכירות מקצועית וכמובן הדרכות ספציפיות על  מוצרי הלקוח.

השירות ניתן גם בבית הלקוח וגם כשירות במיקור חוץ.

סיפורי לקוח

פרוייקט שדרוג בבנק דיסקונט
כלנית, מקבוצת ONE, סיימה פרויקט שדרוג גרסאות אופיס רחב היקף במטה בנק דיסקונט את הפרויקט,
להמשך קריאה >
ניהול מרכז התמיכה והתפעול בקוקה קולה
להמשך קריאה >
הקמת צוות בבנק איגוד
הפרוייקט בוצע ע"י חטיבת מרכזי התמיכה של ONE, המתמחים במתן שירותים לגופים גדולים שנועדו למקסם
להמשך קריאה >
מעוניינים לדבר איתנו?
צרו קשר
ONE © כל הזכויות שמורות 2024
נבנה ע"י פרומו - אסטרטגיה שיווקית ופרסום.