CRM

ONE היא מיישמת ה-CRM הגדולה בישראל

מעל 500 לקוחות בחרו ב-ONE כ- Trusted Advisor לאפיון הצרכים העסקיים ולהתאמת הפלטפורמה המתאימה ביותר לניהול מסע הלקוח. לחברת ONE מעל 15 שנות ניסיון באפיון, יישום והטמעת מערכות ה- CRM המובילות בעולם- בענן או באתר הלקוח (On-premise). אנו מספקים לכל מגזרי המשק פתרון מקצה-לקצה באמצעות צוות של מעל 150 מקצוענים בעלי ניסיון רב בעולמות הדיגיטל וה- CRM, הכולל מנתחי מערכות, מנהלי פרויקטים, מפתחים ומיישמים.

הפתרונות המרכזיים שאנו מתמחים ביישומם:

  • Salesforce
  • ServiceNow
  • Pivotal
  • Microsoft Dynamics

אנו מאפשרים ללקוחותינו מענה מלא, החל מתשתיות המידע בענן וב- On-premises, דרך איפיון ורישוי תוכנה, ועד לפתרונות אפליקטיבים ופתרונות משלימים

סיפורי לקוח

הטמעת Salesforce בדור אלון
דור אלון בחרה ב- ONE BALINK למימוש פתרון CRM חוצה-ארגון, שישמש לשדרוג השירות, פיתוח מערכי
להמשך קריאה >
הקמת פורטל פנים ארגוני של ServiceNow
Dicomano Labs, מקבוצת ONE, הקימה פורטל שירות פנים ארגוני באל על. הפורטל החדש, שהוקם על
להמשך קריאה >
ניהול שירותי IT בחברת טבע באמצעות ServiceNow
"הטמענו את המערכת של ServiceNow לפני כשנתיים. התחלנו עם שירותי IT, הטמענו תהליכים סטנדרטיים לטיפול
להמשך קריאה >
חברת דיפלומט מפיצים – פתרון לסוכני מכירות שטח
פרוייקט ייחודי אשר על גבי הפלטפורמה של Salesforce . מאפשר למנף את יכולות עולמות תעשיית
להמשך קריאה >
חבילת פתרונות לניהול חווית לקוח בשוק הרכב
בשיתוף ONE BALINK ועם המומחיות שלהם בסביבת Salesforce, בנינו מערכת מתוחכמת ויעילה ביותר של פתרונות
להמשך קריאה >
Salesforce Service Cloud עבור חברת Stanley Healthcare
חברת כלי העבודה, האחסון ומוצרי האבטחה האלקטרוניים העולמית, סטנלי בלק אנד דקר (Stanley Black &
להמשך קריאה >
פרוייקט Salesforce בעולם התיירות
עיר דוד אתר ארכיאולוגי קדום בעיר העתיקה בירושלים הפתוח לציבור הרחב. בעזרת הטמעת  Salesforce בליבת
להמשך קריאה >
הטמעת Salesforce בחברת אמפא קפיטל
תכנון והטמעה של מערכת כוללת לניהול קשרי לקוחות בעולם האשראי החוץ בנקאי, כולל אפליקציית לווים
להמשך קריאה >
הטמעת CRM מלאה בחברת אביב PCB
פרויקט CRM מלא בחברת אביב PCB תוך שילוב הטמעה של מודול המכירות והשירות של Salesforce,
להמשך קריאה >
CRM Medical במרכז הרפואי שערי צדק
הפרויקט יצא לדרך במטרה לשפר את הטיפול באחת ממחלות הסרטן השכיחות ביותר, סרטן השד, תוך
להמשך קריאה >
עיריית פתח תקווה
עיריית פתח תקווה – טאבו בניית טופס אישור לטאבו חכם – אשר מחליף טופס טיולים
להמשך קריאה >
המרכז הבינתחומי
המרכז הבינתחומי – ניהול מענקי מחקר בפרויקט הוקמו מערכת XRM ופורטל, התומכים בניהול פעילות רשות
להמשך קריאה >
ניהול קריאות ותהליכי רכש בעיריית חיפה
מערכת IT HelpDesk לניהול קריאות ותהליכי רכש – עיריית חיפה המערכת משמשת לניהול השירות והתמיכה
להמשך קריאה >
ניהול תהליכי מכירה במזרח אירופה
ניהול תהליכי מכירת דירות בחטיבת מזרח אירופה בשיכון ובינוי בפרויקט הוטמעה מערכת 365 Dynamics CRM
להמשך קריאה >
התושב כלקוח הרשות המקומית
שילוב בין Dynamics CRM לבין מערכות הליבה התפעוליות, לצורך מתן מענה איכותי ומלא. הפרויקט הביא
להמשך קריאה >
שירות לקוחות בקבוצת שיכון ובינוי
שיכון ובינוי הטמיעו מערכת Dynamics CRM לניהול השירות מול הלקוח, המספקת תמונת לקוח 360 מעלות
להמשך קריאה >
גיל-קאר
מערכת CRM לניהול ושיפור השירות ללקוח, גיל-קאר. בפרויקט הוטמעה מערכת 365 Dynamics CRM מבוססת ענן,
להמשך קריאה >
גורמים ללקוח שלך לחייך
ניהול קשרי לקוחות הפך להיות הרבה יותר מאשר הטמעה מוצלחת של מערכת CRM. כיום ניהול
להמשך קריאה >
מעוניינים לדבר איתנו?
צרו קשר
ONE © כל הזכויות שמורות 2024
נבנה ע"י פרומו - אסטרטגיה שיווקית ופרסום.