חברת ONE הינה שותף עסקי בכיר ברמת Gold Partner וכן CSP Tier 1 של חברת מיקרוסופט ומתמחה בביצוע פרויקטים ומתן שירותים מקצועיים בטכנולוגיות Dynamics CRM 365 הן בענן (Cloud) והן בהתקנה מקומית (On Premises). החברה פעילה בעשרות לקוחות ופרוייקטים בתחום ה- CRM משנת 2005 וכבר בשנת 2007 זכתה בפרס השותף המצטיין של מיקרוסופט על יישום מערכת CRM במשרד התיירות.
החברה מובילה מידי שנה בדירוג חברת STKI בתחום חברות האינטגרציה בעולמות ה CRM וכן זוכה שנה אחר שנה בתחרות מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים בתחום זה. תחום Dynamics CRM כולל צוות גדול ומנוסה של מנתחי מערכות, יועצים בכירים, ומפתחים בעלי ניסיון רב ומוכח בהטמעת פתרונות CRM עסקיים מותאמים לצורכי הלקוח בתנאי שוק וסביבה משתנים במגוון רחב של ארגונים בישראל.
ניהול הפרוייקטים כוללת מתודולוגיה מתקדמת המשלבת היבטים טכנולוגיים לצד היבטים עסקיים ועושה שימוש בשיטת CRP (Conference Room Pilot) שעיקרה יישום תוך כדי אפיון. שיטה זו מאפשרת מימוש מהיר, התאמה רבה יותר לצרכי המשתמשים והגדלת הצלחת תהליך ההטמעה בארגון. לחברה ניסיון רב בשדרוג מערכות CRM מכל הגרסאות ומעבר לענן וכן בפרויקטים של אינטגרציה עם מערכות ארגוניות ותפעוליות כגון:SAP, Oracle Application, Priority, SBO. אינטגרציה זו נותנת לארגון תמונת 360 על הפעילות העסקית.
אנו משוכנעים כי השילוב בין הידע, הניסיון והיכולות, מהווים יתרון משמעותי ביישום פתרון איכותי, שיענה על צרכי ארגונכם בהווה ובעתיד לבוא.
360 – מערכת לניהול מוקד שירות ומכירות מקצה לקצה.
הלקוח הינו מרכז הפעילות העסקית שלך. שירות איכותי, מהיר ומדויק יבטיח את הגדלת שביעות רצון לקוחותיך ושימור ארוך טווח של הפעילות העסקית עימם. מערכת Contact 360 המבוססת על Microsoft Dynamics CRM בשילוב כלים משלימים ייחודיים, מספקת לארגונך מענה כולל ומקיף לניהול מוקדים באופן יעיל ואפקטיבי.
רמת השירות של יחידת ה- IT ועמידה ב-SLA הפכו לגורם קריטי המשפיע על התוצאות העסקיות. מוקד השירות (HelpDesk) בארגונים הופך להיות צוואר בקבוק למתן תשובות, והציפייה היא שיספק מענה מהיר, מדויק ואיכותי.
Dynamics IT HelpDesk הינו פתרון ארגוני לניהול מערך שירות ה-IT הפנים-ארגוני, מבוסס Microsoft Dynamics CRM. המערכת מנהלת מאגר מידע מעודכן לגבי מצאי ציוד החומרה והתוכנה הארגוני, מספקת פורטל Self Service פשוט וידידותי לפתיחת "קריאת שירות", מנתבת את הקריאה לגורם המתאים ביותר לטיפול, עוקבת אחרי תהליך הטיפול ומתעדת אותו עד לסגירת האירוע וסיום מוצלח של הטיפול בו.
מערכת Microsoft Dynamics CRM נפוצה בשוק שנים רבות וארגונים רבים עדיין עובדים עם גרסאות ישנות שחלקן כבר אינן נתמכות. חטיבת ONECRM פיתחה Best Practices והקימה סביבת מעבדה לביצוע פרויקטי שדרוג לגרסת Dynamics 365 ומעבר אפשרי לגרסת ענן. בחירה ב-ONECRM מבטיחה פרויקט שדרוג מהיר, חסכוני, בטוח, ללא אובדן מידע ועם מינימום זמן השבתה.
פתרון ניהול פניות ציבור משלב יכולות של SharePoint ו- Microsoft Dynamics CRM ומשמש למספר תחומים עיקריים:
ניהול מאגר פונים עם פרטי זיהוי ופרטי קשר המאפשרים ביצוע follow up.
ניהול מוקד טלפוני לתיעוד פניות הציבור ומתן פתרון / פיצוי לבעיות.
ניהול SLA מוגדר מראש על פי סוג הפנייה ועמידה באמות מידה.
ניהול תבניות מענה מבוססות Word המקושרות למערכת ה- CRM ומכילות נתונים דינאמיים.
ניהול המסמכים הקשורים ללקוחות וקישורם לתיק הלקוח ב CRM.
פתרון מבוסס Dynamics CRM המאפשר לאנשי המכירות של הארגון להשקיע את מירב זמנם לתהליך המכירה עצמו ולא לניהול המידע ולמשימות אדמיניסטרטיביות. הממשק המוכר של המערכת בשילוב עם היכולות של Office, תהליכי המכירה המובנים הפשוטים והברורים, לוחות המחוונים המובנים והדינאמיים – כל אלה מביאים למיצוי יכולת המכירות של הארגון ולשיפור מובהק בעמידה ביעדים.
ארגונים ללא מטרות רווח מתמודדים מדי יום עם אתגרים ייחודיים, לכן חשוב שמערכות המידע שלהם יותאמו לתרחישים ייעודיים אלה. הפתרון לניהול ארגונים ללא מטרת רווח – המבוסס על Microsoft Dynamics CRM – נבנה במיוחד בכדי לאפשר למלכ"רים להשיג ולעשות יותר עם המשאבים הקיימים שלהם. בעזרת המערכת ניתן להפיק את המרב מהארגון ומהמשאבים שברשותו.
משכנת – ניהול חברות בניה
פתרון ייעודי שפותח במטרה לענות על כל הצרכים של חברות בניה. מאפשר ניהול מלא של כלל התהליכים – משלב המכירה, דרך ניהול תיק הדייר והנכסים ועד תהליך השירות.
תהליך המכירות מתחיל בניהול קמפיינים: ניהול התקציב, לוח הזמנים ויעדי הקמפיין. ממשיך דרך איסוף ההפניות, ביצוע שיחות המכירות ופיתוח תהליך המכירה בהזמנות ומסתיים בביצוע מכירה וסגירת עסקה.
ניהול משרד רו"ח ועו"ד
פתרון ארגוני לניהול מקצועי ויעיל של עבודת משרדי רו"ח ועו"ד – עבור תהליכי המכירה והפעילות העסקית. במערכת מנוהל מאגר מידע של אנשי קשר, תיקי לקוחות וקשרים בין לקוחות. המערכת מסייעת לנהל את הפעילות העסקיות בתיק הלקוח.
הפתרון מאפשר למשרדי רו"ח לנהל פעילות חשבונאית כגון מאזנים, מקדמות, דוחות אישיים וכו' ולמשרדי עו"ד לנהל פעילות משפטית כגון חוזים, הסכמים, מסמכים משפטיים, סיכומי דיוני בימ"ש ועוד. כמו כן, ניתן לתעד במערכת נתונים מתוך רשם החברות והעמותות וכך לקבל תמונה רחבה על הלקוח ולנהל את תהליכי הגבייה מהלקוחות.
לקוחות תאגידי המים והרשויות המקומיות הם רבים ומגוונים: תושבים, ספקים, בעלי עסקים, עובדי הרשויות והתאגידים עצמם ועוד. אנו מציעים פתרון מבוסס Microsoft Dynamics CRM המספק מענה מלא לנושאי גביה, מוקד 106, פניות ציבור וניהול לשכה. הפתרון מספק תמונת 360 על התושב, ניהול הקשר עם כל בעלי העסקים והתושבים, ניהול פניות ומנגנוני ניהול ובקרה אחר הטיפול.
המערכת מתעדת כל אינטראקציה מול התושב, ומרכזת את כל נתוניו מתוך המערכות התפעוליות והפיננסיות של הרשות המקומית. הנתונים מוצגים לנותני השירות בצורה קלה וידידותית המאפשרת מתן מענה יעיל לפניות התושב, ביצוע פניה יזומה לפי לוח זמנים אישי המוגדר מראש, והפיכת חוויית השירות למהירה ונעימה. המערכת מגדילה את יכולת הפיקוח והבקרה על הפעילויות מול התושב לצורך הפקת דוחות תפעוליים וניהוליים ועמידה באמות מידה.