Pivotal

משבר הקורונה הפך לנו את העולם ואת הדרך שבה לקוחות מצפים לקבל שירות מארגונים. כיום, יותר מתמיד, הלקוחות מצפים להיות במרכז ולקבל שירות מהיר ומדויק ממוקדי השירות, המכירה והתמיכה.
מנגד, חברות, ארגונים ומותגים השמים לנגד עיניהם את עולם השירות כאסטרטגיה עסקית, זקוקים למערכת טכנולוגית מתקדמת לניהול קשרי לקוחות, כזו המאפשרת לנהל תקשורת רב-ערוצית ומבוססת דאטה אל מול לקוחותיהם.

הכירו את PIVOTAL CRM שפותחה במטרה לייעל, למקסם ולבצע אוטומטיזציה של תהליכים חוצי ארגון המיועדים לטיפול בבקשות שירות של לקוחות קיימים ולקוחות בתהליכי מכירה.

PIVOTAL CRM פותחה ע"י חברת Avolin מבריטניה, והיא מערכת CRM בין-לאומית מתקדמת המשרתת היום אלפי מוקדי שירות, תמיכה ומכירה בארץ ובעולם.

 

הניסיון שלנו

ONE שמובילה את תחום ה-CRM בישראל (עפ"י סקר STKI 2020), היא השותפה של CRM PIVOTAL בארץ.
ל-ONE ניסיון מוכח בהטמעת הפתרון אצל עשרות לקוחות. אנו מתמחים בייעוץ, ליווי והטמעת הפתרון בארגונים המובילים בישראל, ביניהם: מכבי שירותי בריאות, ח.י. אלקטרוניקה, מילגם, תקשוב Call Center, נגב קרמיקה, אגנטק, עיריית רעננה, IBI ועוד.

מעבר לניהול השירות מקצה לקצה, ניהול הלידים וניהול הקמפיינים שהמערכת מספקת, אנו מציעים פתרונות ייחודיים היוצרים מעטפת טכנולוגית מלאה התומכת בניהול איכותי של המוקד ונותנת כלים למתן שירות מקצועי.

בין הפתרונות המשלימים שאנו מספקים: OneClick – מערכת לניהול הידע בארגון; Survey Management – מודול לניהול ולבניית סקרים מתוחכמים; שיבוץ טכנאים ואנשי שטח – פתרון לניהול הקצאת המשאבים ושיבוץ טכנאים באופן יעיל ואוטומטי וכן מודולים נוספים לניהול המוקד כגון: מבחני ידע, 'קרא וחתום', הפצת הודעות וניהול המשימות במשמרת.

 

מעוניינים לדעת עוד? פנו אלינו באמצעות הטופס בתחתית העמוד

ניהול ידע

ניהול הידע הארגוני רלוונטי לכל ארגון באשר הוא, וההשפעה שלו ניכרת על העבודה של כל אחד ואחת מנציגי השירות. ניהול הידע מקדם מטרות שונות כגון שיפור השירות ללקוחות, הקטנת טעויות ותקלות חוזרות, קיצור משך הכשרת העובדים החדשים, ייעול הזמן הנדרש לביצוע משימות שונות, הימנעות מ"המצאת הגלגל מחדש" ועוד.

OneClick הוא פתרון ייעודי המשמר את הידע של נציגי השירות בארגון ועושה אותו נגיש לבעלי התפקידים הרלוונטיים. המערכת מסתנכרנת באופן פשוט ונוח עם PIVOTAL CRM ומותאמת באופן ספציפי ליעדים ולמטרות של כל ארגון – כולל סידור כל סוגי המסמכים בתבניות אחידות בהתאם לסוג התוכן, התייחסות למחזור החיים של התכנים השונים, הגדרת מנגנוני מידור והרשאות נדרשים וקידום תכנים למשתמשי הקצה.

לכל מסמך במערכת מותאמים מאפיינים נדרשים (מטה דאטה) המאפשרים אחזור יעיל של המסמכים להבטחת המשכיות עסקית ואיתור פשוט של ידע נדרש בכל רגע נתון.

ל-ONE ניסיון רב בהטמעת מערכות PIVOTAL CRM בשילוב מערכת OneClick.

מעוניינים בשיחת ייעוץ? פנו אלינו באמצעות הטופס בתחתית העמוד.

ניהול סקרים

לטובת שמירה ושיפור מתמיד של איכות השירות בארגון, אנו ממליצים לשלב במערכת PIVOTAL CRM מודול Survey Management לביצוע סקרים ומשובים שוטפים, בהתאם לבקרות השונות שהארגון מעוניין לבצע. בין אם מדובר בסקרי שביעות רצון לאחר קבלת שירות ובין אם מדובר במשוב לאחר ביצוע רכישה, מנגנוני בקרה אלו יספקו להנהלה שקיפות אמיתית על איכות השירות בארגון ועל הנושאים שאותם יש לשפר.

הסקרים נבנים כשאלות פתוחות או כשאלות שבהן נדרש העונה לבחור תשובה אחת או יותר מתוך רשימה של אפשרויות, והם נשלחים בהתאם לטריגר שמוגדר במערכת, כך שכל התהליך מתבצע באופן אוטומטי, לרבות ניתוח התוצאות וסטטיסטיקות.

מעוניינים בשיחת ייעוץ? פנו אלינו באמצעות הטופס בתחתית העמוד.

שיבוץ טכנאים ואנשי שטח

אחד הפרמטרים החשובים להתייעלות ארגונית ולשיפור איכות השירות, הוא היכולת של הארגון לבצע שיבוץ יעיל של טכנאים ואנשי השטח המספקים שירות בבית או באתר הלקוח, תוך הימנעות משיבוצים כפולים ומשיבוצים שאינם עומדים בתקן החברה.

מערכת PIVOTAL CRM מאפשרת לנציגים לבצע שיבוץ טכנאים / אנשי שירות למשימות השונות בהתאם לאילוצים מוגדרים מראש, התחשבות בסופי שבוע וחגים ובדיקת כפילויות. הנציג נהנה מתצוגה ויזואלית נוחה וצבעונית המציגה את כלל צוותי השירות ואנשי השטח, כך שאפשר לשלוט בקלות בכל השיבוצים השונים.

מערכת שיבוץ הטכנאים של ONE היא חלק אינטגרלי ממערכת ה-CRM ומשמשת כלי מסייע לשיבוץ אנשי השטח למשימות השונות ולשליטה על תוכנית העבודה העתידית.

מעוניינים בשיחת ייעוץ? פנו אלינו באמצעות הטופס בתחתית העמוד.

מעוניינים לדבר איתנו?
צרו קשר
ONE © כל הזכויות שמורות 2024
נבנה ע"י פרומו - אסטרטגיה שיווקית ופרסום.