Digital

אנו מספקים מענה מקיף לכל הצרכים של ארגונים בעולמות הדיגיטל, באמצעות מגוון שירותים ופתרונות, וצוות מיומן ומנוסה של מעל מאה מפתחים. בין השירותים שלנו בתחום הדיגיטל – פיתוח אפליקציות מובייל, הקמת אתרי אינטרנט ופורטלים, ניהול מסע הלקוח, שיפור מערך השירות ללקוח ועוד. אנו מייצגים את הפתרונות המובילים בארץ ובעולם בתחומי הדיגיטל, ביניהם LivePerson, ServiceNow, MSP, OpenLegacy, TechSee, CallVU , Cellosign ורבים אחרים. הניסיון שלנו מדבר בעד עצמו, עם מאות לקוחות מובילים ממגזר הקמעונאות, מזון ומשקאות, תעופה ותיירות, תחבורה, טלקום והיי-טק, נדל"ן, רשויות מקומיות ועוד.

אנו הכתובת שלך לעולם הדיגיטל.

Force.com Platform

Customer Success Platform

פלטפורמת הענן הארגוני של Salesforce מובילה זה מספר שנים מהפיכה תפיסתית מרכזית בעולם המחשוב הארגוני. שילוב של יכולות יוצאות דופן בתחומים מגוונים כמו הובלה טכנולוגית עם פתרונות Social ומובייל, התאמות וגמישות לשינויים, פריסה והפצה מאסיביים, התמקדות הלקוח בהבניית הלוגיקה העסקית ושחרור מכל טרדות החומרה והתשתיות הביאו את Salesforce לעמדת המוביל העולמי בתחום ה- CRM.

 System of Record to  System of Engagement

פתרונות ה- CRM המסורתיים מתמקדים בתיעוד הנתונים, וחלקם אף עושים עבודה טובה בתחום. Salesforce שינתה את הפאראדיגמה: הדגש הוא על יצירת ערך חדש. מילת המפתח בכל הפתרונות של Salesforce היא היכולת לייצר תקשורת אפקטיבית עם הלקוח, כזו שתפגוש את הלקוח במקום ובזמן שחשובים לו על מנת לספק לו את הערך המוסף הנחוץ לו להשגת יעדיו העסקיים.

Apps Cloud

אחד היסודות המייחדים את Salesforce לעומת כל פתרונות ה- CRM האחרים, הוא היותה חלק מפלטפורמה שלמה ולא פתרון מדף מוגבל. בבסיס התפיסה, ההבנה שארגונים בימינו נמצאים בחדשנות מתמדת, וכי הדרישות של אתמול יוחלפו כבר מחר בחלומות של היום. הגוף העסקי בחברה לא יכול לעצור ולחכות להבשלת מערכות ה- IT כדי להתאים מענה לאתגרים המתפתחים בשוק. יש הכרח לספק למתווי המדיניות העסקית בחברה כמו גם לשאר העובדים, פתרונות עסקיים הולמים לצרכיהם, ובזמן מהיר.  הפלטפורמה של Salesforce נועדה לאפשר את הסינרגיה המלאה בין ביזנס לטכנולוגיה: הגורם העסקי לא חושש יותר לאתגר את מערכות ה IT ברעיונות ויוזמות חדשות; מנהלי ה- IT לא חוששים יותר שמא לא יוכלו לעמוד בקצב.

כל אלמנט בסדרת פתרונות ה- CRM של סיילספורס "יושב" על גבי הפלטפורמה האחודה. כלומר, שדרוגים בפלטפורמה מוחלים בהגדרה לכל הפתרונות ( ירושה טבעית) , ומכיוון שהפלטפורמה בנויה בארכיטקטורה של Multi- tenancy (ריבוי "דיירים"), כל שדרוג בפלטפורמה תופס לכל הלקוחות, ללא קשר להטמעות הספציפיות של לקוח זה או אחר.

הפלטפורמה מאפשרת להרחיב את הפתרונות הסטנדרטיים של Salesforce לכל כיוון אפשרי, הן בעזרת כלים דקלרטיביים (drag n’ drop), והן בעזרת כלים פרוגראמטיים (קוד). באופן זה, ניתן לראות כיצד באקו-סיסטם של סיילספורס ישנם פתרונות לכל עולם תוכן אפשרי כמעט בארגון תוך השתלבות אפקטיבית במצאי המערכות הקיים, הודות לשכבת אינטגרציה עשירה.

כיצד עושים זאת?

Salesforce הגיעה למעמד הבכורה העולמית בתחום ה- CRM בזכות יתרונות הפתרון בתחומים רבים:

Salesforce Sales Cloud מערכת המכירות המובילה בעולם. נקודה.
מבוססת על פלטפורמה אחת ולא על אוסף של סביבות ואינטגרציות שנצברו עם השנים…והרכישות
מבוססת ענן מלא עם ארכיטקטורת Multi-tenant, כזו שמייתרת את הצורך בפרוייקטי שידרוג!
גמישות ללא תחרות בהתאמות אישיות עוד לפני שנדרש פתוח
אם כבר נדרש פתוח, סביבת ה- CRM היא למעשה חלק מפלטפורמת פתוח בענן החזקה בעולם לארגונים – Force.com, המאפשרת הרחבות בלתי מוגבלות, כולל בניית ממשקים חכמים למערכות חיצוניות
ארכיטקטורת הענן והעובדה ש- Salesforce דואגת לספק הן פתרונות תשתית (Infrastructure Service) והן פתרונות אפליקטיביים (Application Services), מאפשרת ללקוחות להתמקד בבניית התהליכים העסקיים במערכת, ולא בבניית התשתיות הפריפריאליות. במילים אחרות, Salesforce מביאה ערך מוסף אמיתי לבעלי העניין העסקיים בארגון: מנהל מכירות, שיווק, כספים וכמובן המנכ"ל.
פתרון מובייל אינהרנטי – Salesforce1 – כל ה-CRM במובייל, הן כאפליקציה והן כפלטפורמה.
שכבת שיתוף מלאה, Chatter, להבניית תקשורת פנים ארגונית מתקדמת לקידום יעדי הארגון
פתרון CRM מלא עם צעד אחד לפני אחרים בחדשנות: Sales Cloud, Service Cloud, Communities, Marketing Cloud, Analytics, Commerce Cloud, iOT Cloud

עם כ-180אלף לקוחות ומיליוני משתמשים מנויים ברחבי העולם הגדלים ללא הפסקה, הפלטפורמה הייחודית של Salesforce, מובילה בהפרש ניכר בנתח השוק העולמי של פתרונות CRM, ומביאה הצלחה לארגונים שמאמצים אותה ללא קשר לגודלם או לתחום פעילותם: הפתרונות של Salesforce משרתים ארגונים וחברות בכל סדר גודל ובכל תחום, מסטארט-אפ בן 5 עובדים לחברות ענק עם מאות אלפי עובדים.

 

Tech See

מערך שירות חכם בעידן חכם

Tech See השיקה פתרון ייחודי וחדשני במטרה לשפר את מערך השירות ולהפוך אותו לחכם. הפלטפורמה מאפשרת לנציגי השירות לסייע ביעילות ובמהירות ללקוחות באמצעות עזרה חזותית, נוחה ואיכותית, בעזרת הסמארטפון שלהם  וללא כל השתלטות על המכשיר.

שיפור חווית השירות באמצעות שליטה מרחוק – TechSee Live !

אנו נמצאים בעידן בו הטלפון הסלולארי מהווה חלק מרכזי בחיינו. Tech See שמה לה למטרה למנף את השימוש במכשירים החכמים, למצות עד תום את היכולות הטכנולוגיות שלהם ולהפוך כל מכשיר חכם לגשר וירטואלי המחבר בין הנציג ללקוח בשלט רחוק. השירות החדש הינו ללא עלות ללקוח ונועד לטובת הנציגים והלקוחות, בשיחת טלפון אחת אנו מציעים חווית שירות חדשה שתאפשר ללקוחות ליהנות מעזרה חזותית נוחה ואיכותית על מכשיר הטלפון.

 

חווית שירות חדשה – איך זה עובד? ב-3 שלבים פשוטים

  1. הלקוח מקבל מסרון (SMS) עם קישור להורדת היישום למכשירו.
  2. הלקוח מאשר לנציג להתחבר למכשיר שלו.
  3. מרגע האישור המכשיר זמין לתמיכה מרחוק על ידי הנציג עם מגוון אפשרויות סיוע ללקוח.

 

עם סיום מתן השירות, ההתחברות למכשיר נפסקת.

השימוש בשירות שומר על פרטיות הלקוח לאורך כל הדרך ונעשה בהסכמתו המלאה.

Cellosign

כלי להחתמת טפסים במובייל, באופן עצמאי או בשיחה מול מוקד שירות לקוחות או מכירות בהתקנה קלה ופשוטה בענן או בשרתי הארגון. פתרון לייעול תהליכים עסקיים בארגונים. חיסכון בכסף  במשאבים ויצירת חוויה דיגיטלית. קיצור תהליך החתימה וחווית משתמש דיגיטלית, ארכוב דיגיטלי אוטומטי בארגון.

המערכת מאפשרת סגירת תהליך עסקי מהיר ומידי באמצעות חתימה אלקטרונית :
על כל סוג של טופס – PDF/DOC/TIF בתצורה של HTML
כל סוג מכשיר- SmartphONE/Tablet/PC
ללא צורך בהורדת אפליקציה / התקנת תוכנה
במעמד שיחה טלפונית / בפנייה דרך ה WEB
עם / בלי נציג שירות
Entry Points – אתר אינטרנט, אפליקציה, קישור חיצוני, ממשק הנציג ועוד.
המערכת תומכת בכל השפות

שירותים נוספים :
אינטגרציה עם כל מערכות הליבה בארגון המערכת מתממשקת למערכות ארגוניות באמצעות API
הוספת תיעוד/ צילום מסמך/ סלפי בלחיצת כפתור ובזמן אמת
רכיב OCR למיפוי תעודת זהות/ רישיון ועוד
התכתבות בזמן אמת בצ'ט במהלך ה Session עם הנציג
ארכוב אוטומטי בשרתי הארגון, עם סיום החתימה
שימוש בפרמטרים דיגיטליים שהוזנו לטיוב נתונים או צרכים שיווקיים
שליחת העתק חתום למייל של הלקוח עם סיום התהליך
מילוי טופס בצורה פשוטה
נשלח SMS  עם קישור יחודי ללקוח
מילוי הטופס ע"י הלקוח (עם פרטי הלקוח שתולים בטופס)
חתימה ע"ג המסך ושליחת הטופס (וארכוב המערכות הארגון)

 

CallVU

CallVU הינה מובילה עולמית בתחום Mobile Digital Engagement,

זוכת פרס – Cool Vendor מטעם Gartner בתחום ה CRM & Customer Support לשנת 2016.

מערכות  Production של CallVU מותקנות בארגונים רבים בארץ ובעולם, ותורמים משמעותית להסתת לקוחות מהערוץ הטלפוני וה-IVR המסורתי, לערוצים דיגיטליים, מה שמגביר משמעותית את השימוש של כלל הלקוחות בנכסים הדיגיטליים שפותחו ע"י הארגון.

פלטפורמת השירותים הדיגיטליים של CallVU מספקת חוויה דיגיטלית ייחודית ללקוחות המתקשרים למוקד שירות הלקוחות באמצעות טלפונים חכמים, כטכנולוגיה המשלבת שיחות קוליות עם תוכן ויזואלי אינטראקטיבי.

פלטפורמת CallVU מקדמת שיתוף פעולה בין צרכנים ונציגי שירות לקוחות על מנת ליצור חוויית לקוח פורה ומוצלחת יותר.

CallVU מאפשרת מודל שירות חדש בכך שמעניקה מימד ויזואלי לשיחות שמגיעות ל IVR, ובנוסף תנגיש תהליכים שהיו זמינים עד כה ע"י מוקדן או באתר האינטרנט, דרך ממשק הטלפון החכם באופן דיגיטלי ויעיל אשר ישפר את חוויית השירות ואת הסיכוי לפתור את הבעיה/נושא שלשמו התקשר הלקוח/ה, עוד במהלך בשיחה "ההיברידית", ללא צורך להגיע לנציג שירות הלקוחות. יכולות הליבה של מערכת

 

מודולים נוספים:
Digital IVR – שילוב מסכים ויזואליים והנגשת נכסים דיגיטליים למתקשרים תו"כ שיחה קולית.
Agent-Caller-Collaboration – שיתוף מסמכים, יכולות מצלמה, מילוי טפסים בין נציג שירות לקוחות ולקוח במהלך שיחה טלפונית.
Analytics Dashboard – ממשק ה Analytics של CallVU יאפשר למשתמשי Admin לקבל תמונת מצב עדכנית לגבי מידת השימוש בערוץ של CallVU לעומת הערוצים הקיימים ולגבי מידת ההצלחה של הלקוחות להגשים את מבוקשם דרך הערוץ ההיברידי. הדוחות המופקים מממשק ה Analytics כמו גם שיפור יכולות האינטראקציה בין מוקדי שירות והלקוחות ע"י הוספת שכבה ויזואלית במהלך 5 שלבים עיקריים של שיחה:

קדם שיחה – זיהוי מתקשר תפריטים מחוץ ל IVR
ניווט  – מענה קולי אינטראקטיבי המחובר ל IVR
ניתוב שיחות בתור – בהמתנה
בשיחה עם נציג שירות לקוחות/מכירות
סיום שיחה (סקרים ופעילויות להתקשרות פוסט)

LivePerson

LivePerson הינה מערכת מתקדמת המאפשרת לארגון לייצר תקשורת דיגיטלית עם הלקוחות באמצעות מגוון רחב של ערוצים סינכורנים וא-סינכורנים כגון: וואטסאפ, פייסבוק, צ'ט אינטרנטי, SMS וכיוצ"ב.

השימוש בפלטפורמה, מעניק חווית שירות יוצאת דופן היכולה להתקיים בכל שעה, מכל מקום ובמגוון רחב של ערוצים דיגיטליים, ומאפשר לארגון לנתח באופן פשוט וקל את חווית הלקוח, כפי שהיא באה לידי ביטוי בפלטפומות השונות.

אבטחת מידע ושמירה על פרטיות 

LivePerson עומדת בתקני אבטחת המידע המחמירים בעולם  ושרידות של 99.97% ולכן הינה המערכת המקובלת בבנקים המובלים בעולם, ביניהם: HSBS, RBS, LIoyds Bank, Santander, Citi Bank ו- ANZ Bank

יתרונות המערכת 

  • מענה אוטומטי באמצעות בוטים לכ- 25% מהפניות וסיום תהליך ללא נציג אנושי
  • הסתה של כ- 30% מהשיחות הנכנסות באמצעות הסתה מובנית של שיחות מה- IVR לערוצים דיגיטליים אחרים
  • הגדלת היעילות פי 5 באמצעות יצירת פלטפורמה רחבה של ערוצים דיגיטליים ליצירת קשר: וואטסאפ, פייסבוק, צ'טים וכדומה
  • התממשקות פשוטה וקלה למערכות הליבה של הארגון, ביניהם: CRM ו- BI
  • המערכת כוללת דשבורדים ודו"חות מובנים, כולל מדדי ביצוע מרכזיים בזמן אמת

סיפורי לקוח

הטמעת Salesforce בדור אלון
דור אלון בחרה ב- ONE BALINK למימוש פתרון CRM חוצה-ארגון, שישמש לשדרוג השירות, פיתוח מערכי
להמשך קריאה >
חברת דיפלומט מפיצים – פתרון לסוכני מכירות שטח
פרוייקט ייחודי אשר על גבי הפלטפורמה של Salesforce . מאפשר למנף את יכולות עולמות תעשיית
להמשך קריאה >
חבילת פתרונות לניהול חווית לקוח בשוק הרכב
בשיתוף ONE BALINK ועם המומחיות שלהם בסביבת Salesforce, בנינו מערכת מתוחכמת ויעילה ביותר של פתרונות
להמשך קריאה >
Salesforce Service Cloud עבור חברת Stanley Healthcare
חברת כלי העבודה, האחסון ומוצרי האבטחה האלקטרוניים העולמית, סטנלי בלק אנד דקר (Stanley Black &
להמשך קריאה >
פרוייקט Salesforce בעולם התיירות
עיר דוד אתר ארכיאולוגי קדום בעיר העתיקה בירושלים הפתוח לציבור הרחב. בעזרת הטמעת  Salesforce בליבת
להמשך קריאה >
הטמעת Salesforce בחברת אמפא קפיטל
תכנון והטמעה של מערכת כוללת לניהול קשרי לקוחות בעולם האשראי החוץ בנקאי, כולל אפליקציית לווים
להמשך קריאה >
הטמעת CRM מלאה בחברת אביב PCB
פרויקט CRM מלא בחברת אביב PCB תוך שילוב הטמעה של מודול המכירות והשירות של Salesforce,
להמשך קריאה >
גורמים ללקוח שלך לחייך
ניהול קשרי לקוחות הפך להיות הרבה יותר מאשר הטמעה מוצלחת של מערכת CRM. כיום ניהול
להמשך קריאה >
מעוניינים לדבר איתנו?
צרו קשר

ONE © כל הזכויות שמורות 2019
נבנה ע"י פרומו - אסטרטגיה שיווקית ופרסום.