מובילים בפתרונות Salesforce בישראל עם ניסיון של למעלה מעשר שנים, עם מאות פרויקטים ללקוחות מסקטורים שונים בתעשייה, הממנפים את מכלול הפתרונות הכלולים בפלטפורמה. מספקעם שירותי ייעוץ, פיתוח, אינטגרציה, יישום והטמעה ללקוחות Salesforce.com בישראל. שותף Salesforce היחידי בישראל עבור, ההטמעה של פתרונות CRM (Platinum Cloud Alliance Partner) תחום אספקת שירותי פתוח ע"ג הפלטפורמה של סיילספורס עבור חברות תוכנה (PDO Partner), והן כמפתחת מוצרים משלימים ל- Salesforce (ISV Partner).
התמחות ייחודית בענן של Salesforce: פרויקטי Salesforce CRM לארגונים בכל הגדלים והסוגים משלב האפיון, דרך ניתוח, יישום, פתוח, אינטגרציות, בדיקות, הטמעה ותמיכה. פרוייקטי ISV במסגרת מחלקה ייעודית בהם מומחינו עוזרים לחברות תוכנה להפוך את הפתרונות שלהם לפתרונות בענן של Salesforce אשר משווקים ומופצים דרך החנות המקוונת המובילה לעסקים Appexchange. פתוח ושיווק של אפליקציות ייעודיות ל Appexchange
הייחודיות שלנו: ניסיון עשיר בכל הפתרונות של סביבת Salesforce – Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud, Communities, Commerce Cloud, Salesforce Platform & Apps Cloud, ניסיון מוכח בביצוע פרויקטים במגוון סקטורים: תעשיה, הפצה וקמעונאות, פיננסים, רכב ותחבורה, ציוד רפואי, תיירות ועוד. התמחות בהטמעות סבוכות עם ממשקים מורכבים ודרישות מאתגרות,עומק טכנולוגי ללא אח ורע בתחום עם גוף הפתוח הגדול בישראל בסביבת Salesforce, צוות מנתחי מערכות וארכיטקטים לחיבור מוצלח בין דרישות עסקיות למימוש טכנולוגי בענן. ניסיון רב בעבודה עם לקוחות חו"ל. מחלקת מובייל ייעודית, סטודיו UI/UX ייעודי, מתודולוגיה מוכחת לביצוע פרויקטים במוד Agile ע"ג הפלטפורמה
פלטפורמת הענן הארגוני של Salesforce מובילה זה מספר שנים מהפיכה תפיסתית מרכזית בעולם המחשוב הארגוני. שילוב של יכולות יוצאות דופן בתחומים מגוונים כמו הובלה טכנולוגית עם פתרונות Social ומובייל, התאמות וגמישות לשינויים, פריסה והפצה מאסיביים, התמקדות הלקוח בהבניית הלוגיקה העסקית ושחרור מכל טרדות החומרה והתשתיות הביאו את Salesforce לעמדת המוביל העולמי בתחום ה- CRM.
System of Record to System of Engagement
פתרונות ה- CRM המסורתיים מתמקדים בתיעוד הנתונים, וחלקם אף עושים עבודה טובה בתחום. Salesforce שינתה את הפאראדיגמה: הדגש הוא על יצירת ערך חדש. מילת המפתח בכל הפתרונות של Salesforce היא היכולת לייצר תקשורת אפקטיבית עם הלקוח, כזו שתפגוש את הלקוח במקום ובזמן שחשובים לו על מנת לספק לו את הערך המוסף הנחוץ לו להשגת יעדיו העסקיים.
כיצד עושים זאת?
Salesforce הגיעה למעמד הבכורה העולמית בתחום ה- CRM בזכות יתרונות הפתרון בתחומים רבים:
Salesforce Sales Cloud מערכת המכירות המובילה בעולם. נקודה.
מבוססת על פלטפורמה אחת ולא על אוסף של סביבות ואינטגרציות שנצברו עם השנים…והרכישות
מבוססת ענן מלא עם ארכיטקטורת Multi-tenant, כזו שמייתרת את הצורך בפרוייקטי שידרוג!
גמישות ללא תחרות בהתאמות אישיות עוד לפני שנדרש פתוח
אם כבר נדרש פתוח, סביבת ה- CRM היא למעשה חלק מפלטפורמת פתוח בענן החזקה בעולם לארגונים – Force.com, המאפשרת הרחבות בלתי מוגבלות, כולל בניית ממשקים חכמים למערכות חיצוניות
ארכיטקטורת הענן והעובדה ש- Salesforce דואגת לספק הן פתרונות תשתית (Infrastructure Service) והן פתרונות אפליקטיביים (Application Services), מאפשרת ללקוחות להתמקד בבניית התהליכים העסקיים במערכת, ולא בבניית התשתיות הפריפריאליות. במילים אחרות, Salesforce מביאה ערך מוסף אמיתי לבעלי העניין העסקיים בארגון: מנהל מכירות, שיווק, כספים וכמובן המנכ"ל.
פתרון מובייל אינהרנטי – Salesforce1 – כל ה-CRM במובייל, הן כאפליקציה והן כפלטפורמה.
שכבת שיתוף מלאה, Chatter, להבניית תקשורת פנים ארגונית מתקדמת לקידום יעדי הארגון
פתרון CRM מלא עם צעד אחד לפני אחרים בחדשנות: Sales Cloud, Service Cloud, Communities, Marketing Cloud, Analytics, Commerce Cloud, iOT Cloud
עם כ-180 אלף לקוחות ומיליוני משתמשים מנויים ברחבי העולם הגדלים ללא הפסקה, הפלטפורמה הייחודית של Salesforce , מובילה בהפרש ניכר בנתח השוק העולמי של פתרונות CRM, ומביאה הצלחה לארגונים שמאמצים אותה ללא קשר לגודלם או לתחום פעילותם: הפתרונות של Salesforce משרתים ארגונים וחברות בכל סדר גודל ובכל תחום, מסטארט-אפ בן 5 עובדים לחברות ענק עם מאות אלפי עובדים.
אחד היסודות המייחדים את Salesforce לעומת כל פתרונות ה- CRM האחרים, הוא היותה חלק מפלטפורמה שלמה ולא פתרון מדף מוגבל. בבסיס התפיסה, ההבנה שארגונים בימינו נמצאים בחדשנות מתמדת, וכי הדרישות של אתמול יוחלפו כבר מחר בחלומות של היום. הגוף העסקי בחברה לא יכול לעצור ולחכות להבשלת מערכות ה- IT כדי להתאים מענה לאתגרים המתפתחים בשוק. יש הכרח לספק למתווי המדיניות העסקית בחברה כמו גם לשאר העובדים, פתרונות עסקיים הולמים לצרכיהם, ובזמן מהיר. הפלטפורמה של Salesforce נועדה לאפשר את הסינרגיה המלאה בין ביזנס לטכנולוגיה: הגורם העסקי לא חושש יותר לאתגר את מערכות ה IT ברעיונות ויוזמות חדשות; מנהלי ה- IT לא חוששים יותר שמא לא יוכלו לעמוד בקצב.
כל אלמנט בסדרת פתרונות ה- CRM של סיילספורס "יושב" על גבי הפלטפורמה האחודה. כלומר, שדרוגים בפלטפורמה מוחלים בהגדרה לכל הפתרונות ( ירושה טבעית) , ומכיוון שהפלטפורמה בנויה בארכיטקטורה של Multi- tenancy (ריבוי "דיירים"), כל שדרוג בפלטפורמה תופס לכל הלקוחות, ללא קשר להטמעות הספציפיות של לקוח זה או אחר.
הפלטפורמה מאפשרת להרחיב את הפתרונות הסטנדרטיים של Salesforce לכל כיוון אפשרי, הן בעזרת כלים דקלרטיביים (drag n’ drop), והן בעזרת כלים פרוגראמטיים (קוד). באופן זה, ניתן לראות כיצד באקו-סיסטם של סיילספורס ישנם פתרונות לכל עולם תוכן אפשרי כמעט בארגון תוך השתלבות אפקטיבית במצאי המערכות הקיים, הודות לשכבת אינטגרציה עשירה.