סופר-פארם חתמה עם ONE פרויקט לאספקת שירותי תמיכה ואחזקה עבור המערכות והתשתיות הממוחשבות של 240 סניפי רשת הפארם למשך תקופה של שלוש שנים. במסגרת ההסכם תקים ONE מוקד שירות ייעודי עבור סופר-פארם, הכולל מערכת מעקב קריאות ממוחשבת וניהול מלאי ומחסנים. היקף הפרויקט הינו כ-10 מיליון שקלים.

אחת ממטרות הפרויקט, שיצא לדרך ברבעון הראשון של 2018, היא לרכז תחת ספק אחד את מרבית פעילויות התמיכה והתחזוקה הפיזית בסניפים ולהבטיח מענה עבור המערכות ותשתיות המחשוב בכל סניפי הרשת.

ONE תקים צוות טכני ייעודי לביצוע תיקונים ותחזוקה בסניפים וכן מערך לוגיסטי עם שישה מחסני שירות ייעודיים, הפרוסים בכל הארץ כדי לאפשר זמינות רציפה של חלפים. בנוסף, תוקם מערכת מידע ממוחשבת לניהול קריאות שירות וניהול מלאי שתפעל 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע. למערכת יש קישור למערכות הפנימיות של סופר-פארם ותינתן גישה גם עבור הלקוח, לפיקוח ומעקב חיצוני.