Salesforce

ONE Balink מובילים בפתרונות  Salesforce בישראל עם ניסיון של למעלה מעשר שנים, עם מאות פרויקטים ללקוחות מסקטורים שונים בתעשייה, הממנפים את מכלול הפתרונות הכלולים בפלטפורמה. מספקים שירותי ייעוץ, פיתוח, אינטגרציה, יישום והטמעה ללקוחות Salesforce.com בישראל. שותף Salesforce היחידי בישראל עבור, ההטמעה של פתרונות CRM (Platinum Cloud Alliance Partner) תחום אספקת שירותי פתוח ע"ג הפלטפורמה של סיילספורס עבור חברות תוכנה (PDO Partner), והן כמפתחת מוצרים משלימים לסיילספורס (ISV Partner).

התמחות  ייחודית בענן של Salesforce: פרויקטי Salesforce CRM לארגונים בכל הגדלים והסוגים משלב האפיון, דרך ניתוח, יישום, פתוח, אינטגרציות, בדיקות, הטמעה ותמיכה. פרוייקטי ISV במסגרת מחלקה ייעודית בהם מומחינו עוזרים לחברות תוכנה להפוך את הפתרונות שלהם לפתרונות בענן של Salesforce אשר משווקים ומופצים דרך החנות המקוונת המובילה לעסקים Appexchange. פתוח ושיווק של אפליקציות ייעודיות ל  Appexchange

הייחודיות שלנו: ניסיון עשיר בכל הפתרונות של סביבת Salesforce  – Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud, Communities, Commerce Cloud, Salesforce Platform & Apps Cloud, ניסיון מוכח בביצוע פרויקטים במגוון סקטורים: תעשיה, הפצה וקמעונאות, פיננסים, רכב ותחבורה, ציוד רפואי, תיירות ועוד. התמחות בהטמעות סבוכות עם ממשקים מורכבים ודרישות מאתגרות,עומק טכנולוגי ללא אח ורע בתחום עם גוף הפתוח הגדול בישראל בסביבת Salesforce, צוות מנתחי מערכות וארכיטקטים לחיבור מוצלח בין דרישות עסקיות למימוש טכנולוגי בענן. ניסיון רב בעבודה עם לקוחות חו"ל. מחלקת מובייל ייעודית, סטודיו UI/UX ייעודי, מתודולוגיה מוכחת לביצוע פרויקטים במוד Agile ע"ג הפלטפורמה.

למעבר לאתר ONE Balink  באנגלית ניתן ללחוץ כאן.

Customer Success Platform

פלטפורמת הענן הארגוני של Salesforce מובילה זה מספר שנים מהפיכה תפיסתית מרכזית בעולם המחשוב הארגוני. שילוב של יכולות יוצאות דופן בתחומים מגוונים כמו הובלה טכנולוגית עם פתרונות Social ומובייל, התאמות וגמישות לשינויים, פריסה והפצה מאסיביים, התמקדות הלקוח בהבניית הלוגיקה העסקית ושחרור מכל טרדות החומרה והתשתיות הביאו את Salesforce לעמדת המוביל העולמי בתחום ה- CRM.

 System of Record to  System of Engagement

פתרונות ה- CRM המסורתיים מתמקדים בתיעוד הנתונים, וחלקם אף עושים עבודה טובה בתחום. Salesforce שינתה את הפאראדיגמה: הדגש הוא על יצירת ערך חדש. מילת המפתח בכל הפתרונות של Salesforce היא היכולת לייצר תקשורת אפקטיבית עם הלקוח, כזו שתפגוש את הלקוח במקום ובזמן שחשובים לו על מנת לספק לו את הערך המוסף הנחוץ לו להשגת יעדיו העסקיים.

כיצד עושים זאת?

Salesforce  הגיעה למעמד הבכורה העולמית בתחום ה- CRM בזכות יתרונות הפתרון בתחומים רבים:

Salesforce Sales Cloud   מערכת המכירות המובילה בעולם. נקודה.
מבוססת על פלטפורמה אחת ולא על אוסף של סביבות ואינטגרציות שנצברו עם השנים…והרכישות
מבוססת ענן מלא עם ארכיטקטורת Multi-tenant, כזו שמייתרת את הצורך בפרוייקטי שידרוג!
גמישות ללא תחרות בהתאמות אישיות עוד לפני שנדרש פתוח
אם כבר נדרש פתוח, סביבת ה- CRM היא למעשה חלק מפלטפורמת פתוח בענן החזקה בעולם לארגונים – Force.com, המאפשרת הרחבות בלתי מוגבלות, כולל בניית ממשקים חכמים למערכות חיצוניות
ארכיטקטורת הענן והעובדה ש- Salesforce דואגת לספק הן פתרונות תשתית (Infrastructure Service) והן פתרונות אפליקטיביים (Application Services), מאפשרת ללקוחות להתמקד בבניית התהליכים העסקיים במערכת, ולא בבניית התשתיות הפריפריאליות. במילים אחרות, Salesforce מביאה ערך מוסף אמיתי לבעלי העניין העסקיים בארגון: מנהל מכירות, שיווק, כספים וכמובן המנכ"ל.
פתרון מובייל אינהרנטי – Salesforce1 – כל ה-CRM במובייל, הן כאפליקציה והן כפלטפורמה.
שכבת שיתוף מלאה, Chatter, להבניית תקשורת פנים ארגונית מתקדמת לקידום יעדי הארגון
פתרון CRM מלא עם צעד אחד לפני אחרים בחדשנות: Sales Cloud, Service Cloud, Communities, Marketing Cloud, Analytics, Commerce Cloud, iOT Cloud

עם כ-180  אלף לקוחות ומיליוני משתמשים מנויים ברחבי העולם הגדלים ללא הפסקה, הפלטפורמה הייחודית של Salesforce , מובילה בהפרש ניכר בנתח השוק העולמי של פתרונות CRM, ומביאה הצלחה לארגונים שמאמצים אותה ללא קשר לגודלם או לתחום פעילותם: הפתרונות של Salesforce משרתים ארגונים וחברות בכל סדר גודל ובכל תחום, מסטארט-אפ בן 5 עובדים לחברות ענק עם מאות אלפי עובדים.

 

Service Cloud

שירות מהיר וחכם יותר לשיפור נאמנות, שימור ושביעות רצון לקוחות. מוביל את חוויית הלקוח ואת מערך קשרי לקוחות באמצעות שירות עצמי, מדיה חברתית ויכולות מתקדמות של פורטלי שירות ורשתות חברתיות.
כמו במכירות, גם בשירות, המיקוד הוא הלקוח. הפתרון מוכוון לספק מענה ליעדים העסקיים של מרכזי תמיכה: יצירת מערכת שמאפשרת שימור לקוחות ומבטיחה רמה גבוהה של שביעות רצון.
לצורך מטרה זו, נבנו מספר כלים שתוכננו בראיית שירות ללקוח והבנת צרכי מרכז התמיכה המודרני:
פתרון Salesforce Service Cloud
במרכז המעטפת, פתרון זה נבנה באופן ייעודי לארגוני תמיכה. הוא מהווה כמובן חלק אינטגרלי מהפלטפורמה של Salesforce ומאפשר ניהול מתקדם של מרכז השירות:

טיפול רב ערוצי (אינטרנט, צ'אט, CTI, מייל ורשתות חברתיות) ומקבילי בקריאות שירות

ניהול תקשורת רציף בין נציגים באמצעות השכבה החברתית של Chatter

מעקב וניטור תמונת מצב של הטיפול בכל חתך אפשרי דרך כלי הדיווח המתקדמים של Salesforce

כלים מתקדמים לשיפור התפוקה של הנציגים ולאוטומציה של תהליכים ואינטראקציות עם הלקוחות

ניהול מתקדם של SLA להתאמת הטיפול לרמות תמיכה שונות

ניהול חוזי שירות ותמיכה וחיבור מתמיד לכרטיס הלקוח לתמונה מלאה 360 של כלל הפעילויות מול הלקוח הפונה

יכולות שירות עצמי באמצעות הפורטל לקריאות שירות

מנגנון חזק של ניהול נכסים (Assets) וזכאויות (Entitlements) המחובר לכרטיס הלקוח ולקטלוג המוצרים של החברה

Knowledge – פתרון מאגר מידע חכם הכולל יכולות מתקדמות של חיפוש קונטקסטואלי רב עוצמה

FSL – פתרון ייחודי לטכנאי שטח המאפשר להקצות משימות תמיכה ושירות לטכנאים ולעדכן בטיפול את מוקד השירות כולל אפליקציה מובנית בנייד. מתבסס על אלגוריתם השיבוץ המוביל של קליק-סופטוואר

בבסיס הפתרון, נמצאת שוב הפלטפורמה הגמישה שמאפשרת להתאים את ה- Service Cloud לכל ארגון ולכל תהליך.

בחברת Balink – חטיבת הסיילספורס של וואן1 ביצענו עשרות פרויקטי יישום ופתוח מתקדמים של סביבות שירות הטרוגניות עם תהליכים ספיציפיים, תוך התבססות על Service Cloud.

כל אלה הופכים את Salesforce Service Cloud לפתרון מוביל בחדשנות וביכולות בתחום השירות זה כמה שנים ברציפות במיטב מכוני המחקר בעולם.

Salesforce Communities

שיפור חווית הלקוח תרתי משמע. לפגוש את הלקוח היכן ומתי שמתאים לו, פירושו גם יכולת לבנות סביבה אינטראקטיבית מעבר לארגון עצמו. Salesforce Communities מאפשר להרחיב את ה- CRM לכלל ה- eco-system של החברה: בזכות פתרון זה, עובדי החברה, השותפים והלקוחות שלה יכולים לשתף פעולה ביניהם סביב תחומי תוכן מגוונים בעלי עניין משותף: בין אם המדובר בתחום המכירות, השירות, השיווק או כל תחום אחר שמאפיין את פעילות החברה.

בנוסף, באמצעות שכבת השיתוף של Chatter ניתן לשתף ולהחליף מידע כמו ברשתות חברתיות, תוך חיבור מתמיד לכרטיס הלקוח, קריאת השירות, העסקה או כל ישות אחרת במערכת. ניתן גם לעקוב אחר אובייקטים מותאמים אישית. כל עדכון בתיק הלקוח משותף לכל בעלי העניין באופן מיידי, כולל בנייד.

Apps Cloud

אחד היסודות המייחדים את Salesforce לעומת כל פתרונות ה- CRM האחרים, הוא היותה חלק מפלטפורמה שלמה ולא פתרון מדף מוגבל. בבסיס התפיסה, ההבנה שארגונים בימינו נמצאים בחדשנות מתמדת, וכי הדרישות של אתמול יוחלפו כבר מחר בחלומות של היום. הגוף העסקי בחברה לא יכול לעצור ולחכות להבשלת מערכות ה- IT כדי להתאים מענה לאתגרים המתפתחים בשוק. יש הכרח לספק למתווי המדיניות העסקית בחברה כמו גם לשאר העובדים, פתרונות עסקיים הולמים לצרכיהם, ובזמן מהיר.  הפלטפורמה של Salesforce נועדה לאפשר את הסינרגיה המלאה בין ביזנס לטכנולוגיה: הגורם העסקי לא חושש יותר לאתגר את מערכות ה IT ברעיונות ויוזמות חדשות; מנהלי ה- IT לא חוששים יותר שמא לא יוכלו לעמוד בקצב.

כל אלמנט בסדרת פתרונות ה- CRM של סיילספורס "יושב" על גבי הפלטפורמה האחודה. כלומר, שדרוגים בפלטפורמה מוחלים בהגדרה לכל הפתרונות ( ירושה טבעית) , ומכיוון שהפלטפורמה בנויה בארכיטקטורה של Multi- tenancy (ריבוי "דיירים"), כל שדרוג בפלטפורמה תופס לכל הלקוחות, ללא קשר להטמעות הספציפיות של לקוח זה או אחר.

הפלטפורמה מאפשרת להרחיב את הפתרונות הסטנדרטיים של Salesforce לכל כיוון אפשרי, הן בעזרת כלים דקלרטיביים (drag n’ drop), והן בעזרת כלים פרוגראמטיים (קוד). באופן זה, ניתן לראות כיצד באקו-סיסטם של סיילספורס ישנם פתרונות לכל עולם תוכן אפשרי כמעט בארגון תוך השתלבות אפקטיבית במצאי המערכות הקיים, הודות לשכבת אינטגרציה עשירה.

סיפורי לקוח

הטמעת Salesforce בדור אלון
דור אלון בחרה ב- ONE BALINK למימוש פתרון CRM חוצה-ארגון, שישמש לשדרוג השירות, פיתוח מערכי
להמשך קריאה >
חברת דיפלומט מפיצים – פתרון לסוכני מכירות שטח
פרוייקט ייחודי אשר על גבי הפלטפורמה של Salesforce . מאפשר למנף את יכולות עולמות תעשיית
להמשך קריאה >
חבילת פתרונות לניהול חווית לקוח בשוק הרכב
בשיתוף ONE BALINK ועם המומחיות שלהם בסביבת Salesforce, בנינו מערכת מתוחכמת ויעילה ביותר של פתרונות
להמשך קריאה >
Salesforce Service Cloud עבור חברת Stanley Healthcare
חברת כלי העבודה, האחסון ומוצרי האבטחה האלקטרוניים העולמית, סטנלי בלק אנד דקר (Stanley Black &
להמשך קריאה >
פרוייקט Salesforce בעולם התיירות
עיר דוד אתר ארכיאולוגי קדום בעיר העתיקה בירושלים הפתוח לציבור הרחב. בעזרת הטמעת  Salesforce בליבת
להמשך קריאה >
הטמעת Salesforce בחברת אמפא קפיטל
תכנון והטמעה של מערכת כוללת לניהול קשרי לקוחות בעולם האשראי החוץ בנקאי, כולל אפליקציית לווים
להמשך קריאה >
הטמעת CRM מלאה בחברת אביב PCB
פרויקט CRM מלא בחברת אביב PCB תוך שילוב הטמעה של מודול המכירות והשירות של Salesforce,
להמשך קריאה >
גורמים ללקוח שלך לחייך
ניהול קשרי לקוחות הפך להיות הרבה יותר מאשר הטמעה מוצלחת של מערכת CRM. כיום ניהול
להמשך קריאה >
מעוניינים לדבר איתנו?
צרו קשר
ONE © כל הזכויות שמורות 2024
נבנה ע"י פרומו - אסטרטגיה שיווקית ופרסום.