שילוב בין Dynamics CRM לבין מערכות הליבה התפעוליות, לצורך מתן מענה איכותי ומלא. הפרויקט הביא לאיחוד פניות התושבים מכלל המערכות, תוך מתן אפשרות לתושב לצפות בפניותיו ובאופן הטיפול בהן. המערכת מציגה את הפונה (תושב) במרכז התהליך ומאפשרת את ניהול האינטראקציה מולו לאורך כל הטיפול בפנייתו. המערכת מאפשרת בין היתר קבלת פניות באופן רב ערוצי (אינטרנט, מובייל, טלפון), ניתובן לגורם מטפל רלוונטי, מעקב אחר טיפולן כולל ניהול SLA, תיעוד תכתובת עם התושב ומשלוח הודעות ועדכונים לתושב בהתאם לאופן ההתקשרות המבוקש על ידו.
כמו כן, המערכת מנגישה משימות מוקד לעובדי השטח בזמן אמת, באמצעות מסרוני משימה שמתקבלת במוקד ומנותבת במהירות לטלפון הנייד של עובד שאחראי על המשימה באמצעות טופס מקוון מתוחכם.