חטיבת ONE bi חתמה על הסכם בלעדי לשיווק והפצת פתרונות ספידבייס (Speedbase) בישראל. ספידבייס הנה פלטפורמה ייחודית מבוססת-דפדפן, המספקת למנהלי נתונים ומפתחי BI את כל המנגנונים והכלים הנדרשים להשגת משילות (Data Governance) בתהליכי אבטחת איכות הנתונים (DQA) ואבטחת איכות התהליכים (PQA) לאורך כל חיי הפרויקט – משלב הפיתוח ועד שלב התחזוקה.

פלטפורמת ספידבייס מאפשרת לאנשי IT ליצור, ללא כל צורך בכתיבת קוד, ממשקי Data entry המבוססים על טבלאות נתונים, ולהנגישם למשתמשים העסקיים לעדכון, ניהול ותחזוקה באופן שוטף. ספידבייס מאפשרת למשתמשים ליצור באופן אינטואיטיבי ומהיר את כל המסכים להזנה ועדכון ידני של דטה במחסן הנתונים, והיא אף מכילה את כל המנגנונים הדרושים לטעינה חכמה ומבוקרת של נתונים מגיליונות אקסל/CSV לתוך מחסן הנתונים.

פלטפורמת ספידבייס פותחה בישראל על ידי חברת עגור מערכות מידע, אשר הפיצה את מוצריה בישראל עד לאחרונה במודל של מכירה ישירה. במסגרת ההסכם החדש וואן BI תהיה, כאמור, המפיצה הבלעדית שלה לשוק הישראלי.

מוצרי ספידבייס מותקנים ומשמשים באופן יומיומי אלפי משתמשים בחברות המובילות בישראל, בהן שירותי בריאות כללית, אמדוקס, סרגון נטוורקס, קבוצת וובפאלס, פלייטיקה, הוט, הראל ביטוח, קונסיסט, איילון ביטוח, מנורה מבטחים, הכשרת היישוב, כנסת ישראל, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת תל אביב ועוד.

עודד טהורי, מנכ"ל ONE bi אמר, כי "ההסכם להפצת ספידבייס בישראל הנו צעד נוסף בתנופת ההתרחבות של וואן BI, שנועדה להציע ללקוחותינו את מיטב החדשנות עם הפתרונות הטכנולוגיים הטובים ביותר לעולמות ה-BI. הטכנולוגיה המתקדמת של ספידבייס והיכולות של קבוצת וואן בתחום ההפצה והוספת ערך עסקי ללקוח מרכיבים יחד שילוב מנצח, שיאפשר לנו לעזור ללקוחותינו להפיק את המקסימום מפרויקטי BI כיום ובעתיד".

שמואל שמר, מנכ"ל עגור מערכות מידע, ציין, כי "תחום ה-BI תופס תאוצה בישראל ובעולם, ומגביר את הביקוש לכלים טכנולוגיים חדשניים ויעילים כמו ספידבייס. השותפות עם וואן BI תשפר את יכולותינו בתחום השיווק וההפצה ותאפשר לנו להרחיב את קהילת המשתמשים שלנו בישראל. אין לי ספק שספידבייס תשתלב במערך הפתרונות המצוינים של וואן BI ויחד נגדיל את הערך שאנו מספקים ללקוחותינו במגזר העסקי והממשלתי".