אז מי זה GEKO ואיך הוא עוזר לנו? 

מדובר צ׳אט בוט מבוסס OPEN.AI ודאטה ארגוני, שמאפשר איתור ממוקד ונוח של מידע, בצורה אינטואיטיבית שמרגישה ממש כמו שיחה.

אבל איך זה עובד?

אנחנו מתחילים בצבירת דאטה. המון דאטה. אותה אנחנו מעבדים, וGEKO יודע לגשת למאגר הדאטה ולשלוף את המידע ההכרחי בהתאם לצורך שעולה. הוא מסוגל לתמצת טקסטים ארוכים ומורכבים, לסכם נתונים, לקטלג, להתחבר ל-API הארגוני, לערוך השוואה ולנהל דו שיח של ממש. הוא גם תומך בפונקציות קוליות (TTS, STT, NLP) וכך למעשה משמש יועץ עבור הלקוחות שלנו שאפשר ממש לדבר איתו על תחומים שונים ומגוונים – בין אם מדובר בשירות לקוחות, ובין אם מדובר בשאילתות פנים ארגוניות שמשפיעות על תכניות עתידיות ורווחים.  

ומה עם אבטחת מידע?

בשביל לספק מענה פרסונלי מדויק, אכן יש צורך בחשיפה של פרטים אישיים, ובגלל שמדובר בפלטפורמה שיושבת בענן, החשש לחשיפת המידע קיים. אבל הכל מגובה בMICROSOFT, אז אפשר לנשום לרווחה ולהיות רגועים בנושא.

בין יכולותיו של GEKO:

  • עיבוד והנגשת מידע ללקוחות 
  • עזרה, חיפוש ויעוץ ללקוחות 
  • סיווג מתקדם לתכנים  
  • ניתוח, עריכה ותמצות טקסטים מורכבים וארוכים
  • חיבור ל-API ארגוני
  • תמיכה בפונקציות קוליות (TTS, STT, NLP)

ולחלק המעניין באמת – כיצד GEKO יכול לשרת ארגונים?

הטעמה והתאמה מהירה של כלי AI בארגון, מאפשרת שליטה מלאה בדאטה הארגונית, ואין נכס חשוב מכך לארגון עסקי. שליפת מידע הכרחי תוך שניות בודדות מתוך מאגר דאטה עצום, מביאה להתייעלות מקסימלית. קיצור זמנים של חיפוש וזרימת המידע, תוך הגדלת הידע הקיים, הנגשה לשפות שונות, ואפשרות לCROSS FLATFORM, וכשהעבודה מתייעלת, הלקוחות מרוויחים והעובדים חוסכים זמן יקר – כל אלו מתורגמים בסופו של דבר לחווית לקוח חיובית, שמובילה באופן ישיר להגדלת שורת הרווח. 

היכולת של GEKO להתאים את עצמו לצרכי הארגון, מאפשרת לכל ארגון להרוויח בדיוק את מה שהוא צריך – בפניקס לדוגמה, GEKO מסייע לנציגי התמיכה הטלפונית, כשיש להם 'סייען' שמשמש מוח לכל דבר – הוא מחובר לדאטה הארגונית, ומאפשר לנציגים לשלוף בזמן אמת את המידע ההכרחי לטובת מענה ללקוחות. הוא מאפשר להם לעבור מעברית לאנגלית ברגעים ספורים, ולמעשה מבטל את מכשול השפה שיכול להקשות על מתן מענה לסוגים שונים של לקוחות.

מילה לסיכום?

ה-AI היא ממש לא טרנד חולף. היא מהפכה של ממש, ואנחנו רק בתחילתה. בתור מי שמובילים בפתרונות מתקדמים בישראל, אנחנו ממש לא מתכוונים להישאר מאחור, ואנחנו ממשיכים יום יום לשפר את היכולות של GEKO. 

 

** רוצים גם להטמיע את GEKO אצלכם בארגון? בואו לקבל יותר פרטים >> info@onebi.co.il

** רוצים להתנסות ב Geko בעצמכם – כנסו לקישור הדמו: http://www.geko.co.il/